Ik vind gerookte kipfilet er altijd zo ranzig uit zienquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een half brood, gerookte kipfilet, een zakje gemengde Thaise groenten alsjeblieft
Je moet het ook opeten, niet aan de muur hangenquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind gerookte kipfilet er altijd zo ranzig uit zien
Ik koop geen dingen die ik er ranzig uit vind zienquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet het ook opeten, niet aan de muur hangen
Nu heb je een ruit ingetikt?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:02 schreef Klonk het volgende:
dat stukje fietsen was leuk tot ik bedacht dat Klonkette zonder huissleutels weg was gegaan
nu ben ik ff aan het utipuffen...
ohw zoquote:
Shit, verkeerde dingen gekocht dan... Ik heb een doosje after eight, een zakje dinner mints, witte chocolademelk en 2 pakjes sigaretten...quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een half brood, gerookte kipfilet, een zakje gemengde Thaise groenten alsjeblieft
Gezond dieet volg jijquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Shit, verkeerde dingen gekocht dan... Ik heb een doosje after eight, een zakje dinner mints, witte chocolademelk en 2 pakjes sigaretten...
Blacklabel whiskey?quote:
daar kan ik ook niks aan doen, dat is gewoon mijn huid..quote:
Wogh, is ook lekkerquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Shit, verkeerde dingen gekocht dan... Ik heb een doosje after eight, een zakje dinner mints, witte chocolademelk en 2 pakjes sigaretten...
Mooi zwart is niet lelijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:24 schreef Fha het volgende:
[..]
daar kan ik ook niks aan doen, dat is gewoon mijn huid..
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mooi zwart is niet lelijk.
Ik heb nog wel een pot weight gain shake zooi staan.. mag je best overkopenquote:
Nee, dankje, ik doe t wel met chocola enzoquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een pot weight gain shake zooi staan.. mag je best overkopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |