Gelukkig, dat stichtelijke geneuzel is niet mijn dingquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:11 schreef dawg het volgende:
De SC gaat toch vrij snel, dus over een week is iedereen het zeker wel weer vergeten.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gelukkig, dat stichtelijke geneuzel is niet mijn ding
Ondanks dat ik weet dat het een lokale uitdrukking is zeg ik toch: het verbaast mij niks, vrouwen en auto's!quote:
Lokaal? We wonen hier in Nederland, die Brabo's passen zich maar aan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 @ 07:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ondanks dat ik weet dat het een lokale uitdrukking is zeg ik toch: het verbaast mij niks, vrouwen en auto's!
En toch kan het gequote worden de volgende dagquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:11 schreef dawg het volgende:
[..]
De SC gaat toch vrij snel, dus over een week is iedereen het zeker wel weer vergeten.
Het is maar wat je snel noemt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van tattoo'squote:Op donderdag 22 januari 2009 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat hem tatoeėren op je bips.
Brandmerk dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van tattoo's.
Ach, een kleintjequote:Op donderdag 22 januari 2009 09:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van tattoo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |