Met een koekje ook?quote:
Euroshopper krakelingen!quote:
Beetje jammer..quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Verdorie, die ene keer op een dag dat ik een mailtje verstuur, is gmail van slag.
Gister ook al.
gheghe, ik heb dat altijd met spa citroen! Echt te genant.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Nou, ik zit hier echt boeren te laten die uit het diepste van m'n ziel lijken te komen, ik schaam me gewoon... Ik ben echt geen Seven up meer gewend.
Zo zijn wijquote:
En ikquote:
en jijquote:
Boer zoekt vrouw komt naar je toe tegenwoordigquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
en jij![]()
Hoe is het met het boeren inmiddels?
Ik ben Boer Klaas nog niet tegengekomen, het begint af te zwakkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
en jij![]()
Hoe is het met het boeren inmiddels?
Meer 7up dan! Hij zal tot je komen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben Boer Klaas nog niet tegengekomen, het begint af te zwakken.
Ja. Even quoten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Meer 7up dan! Hij zal tot je komen!
oe dat klinkt eng zeg, zo uit mijn mond
damn you dawgie!quote:
Gelukkig, dat stichtelijke geneuzel is niet mijn dingquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:11 schreef dawg het volgende:
De SC gaat toch vrij snel, dus over een week is iedereen het zeker wel weer vergeten.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gelukkig, dat stichtelijke geneuzel is niet mijn ding
Ondanks dat ik weet dat het een lokale uitdrukking is zeg ik toch: het verbaast mij niks, vrouwen en auto's!quote:
Lokaal? We wonen hier in Nederland, die Brabo's passen zich maar aan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 @ 07:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ondanks dat ik weet dat het een lokale uitdrukking is zeg ik toch: het verbaast mij niks, vrouwen en auto's!
En toch kan het gequote worden de volgende dagquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:11 schreef dawg het volgende:
[..]
De SC gaat toch vrij snel, dus over een week is iedereen het zeker wel weer vergeten.
Het is maar wat je snel noemt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van tattoo'squote:Op donderdag 22 januari 2009 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat hem tatoeėren op je bips.
Brandmerk dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van tattoo's.
Ach, een kleintjequote:Op donderdag 22 januari 2009 09:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van tattoo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |