En ikquote:
en jijquote:
Boer zoekt vrouw komt naar je toe tegenwoordigquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
en jij![]()
Hoe is het met het boeren inmiddels?
Ik ben Boer Klaas nog niet tegengekomen, het begint af te zwakkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
en jij![]()
Hoe is het met het boeren inmiddels?
Meer 7up dan! Hij zal tot je komen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben Boer Klaas nog niet tegengekomen, het begint af te zwakken.
Ja. Even quoten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Meer 7up dan! Hij zal tot je komen!
oe dat klinkt eng zeg, zo uit mijn mond
damn you dawgie!quote:
Gelukkig, dat stichtelijke geneuzel is niet mijn dingquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:11 schreef dawg het volgende:
De SC gaat toch vrij snel, dus over een week is iedereen het zeker wel weer vergeten.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gelukkig, dat stichtelijke geneuzel is niet mijn ding
Ondanks dat ik weet dat het een lokale uitdrukking is zeg ik toch: het verbaast mij niks, vrouwen en auto's!quote:
Lokaal? We wonen hier in Nederland, die Brabo's passen zich maar aan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 @ 07:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ondanks dat ik weet dat het een lokale uitdrukking is zeg ik toch: het verbaast mij niks, vrouwen en auto's!
En toch kan het gequote worden de volgende dagquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:11 schreef dawg het volgende:
[..]
De SC gaat toch vrij snel, dus over een week is iedereen het zeker wel weer vergeten.
Het is maar wat je snel noemt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van tattoo'squote:Op donderdag 22 januari 2009 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat hem tatoeëren op je bips.
Brandmerk dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van tattoo's.
Ach, een kleintjequote:Op donderdag 22 januari 2009 09:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van tattoo's.
Ik wil er wel naartoequote:Op donderdag 22 januari 2009 09:34 schreef Anthraxx het volgende:
Ik denk dat ik Valkyrie maar oversla. Redenen: 1) Tom Cruise en 2) de moeite om geen Duits te praten in een film over WOII.
Carice neukt met een duitser. Maakt dat niet een hoop goed?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:34 schreef Anthraxx het volgende:
Ik denk dat ik Valkyrie maar oversla. Redenen: 1) Tom Cruise en 2) de moeite om geen Duits te praten in een film over WOII.
Carice is dan ook niet de reden waarom ik niet zou gaanquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Carice neukt met een duitser. Maakt dat niet een hoop goed?
Alweer?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Carice neukt met een duitser. Maakt dat niet een hoop goed?
Volgens mij dit keer geen blote carice borstenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Carice is dan ook niet de reden waarom ik niet zou gaan.
Dat had ik ook vanmorgen in de trein.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:41 schreef CherryLips het volgende:
M'n maag en darmen maken allemaal rare geluidjes waarvan ik eerst niet wist waar het vandaan kwam.
bovenstequote:Op donderdag 22 januari 2009 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke, de onderste of de bovenste?
Hele hoge piepgeluidjes waarvan ik eerst dacht dat het uit de speakers kwamquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat had ik ook vanmorgen in de trein.
Die nieuwste?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bovenstenu heb ik n gaatje
laat m denk ik als het dicht is wel weer opnieuw zetten
de oudste, en een nieuwe micro staat beter dan litteken, en zoveel pijnlijker zal dat niet zijn tochquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die nieuwste?.
Lekker door het littekenweefsel heen.
Arme jij.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil er wel naartoe. Eigenlijk wilde ik vanavond Tom Cruise stalken in A'dam, maar ik heb al kaartjes voor Oasis
.
Het schijnt wel pijnlijker te zijn, heb ik horen zeggen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de oudste, en een nieuwe micro staat beter dan litteken, en zoveel pijnlijker zal dat niet zijn toch
Voorkomen dat A. een Gallagher van het podium trekt?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik heb het zwaar vandaag.
Niks mis met hystorische symbolenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die zou ze echt nooit willen aanrakenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voorkomen dat A. een Gallagher van het podium trekt?
Het lijkt mij ook niet echt gezond.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zou ze echt nooit willen aanraken.
Leg dat de neo-nazi's maar niet uit. Dadelijk gebruiken ze het nog als argument.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met hystorische symbolen.
Dat doen ze toch al? Of zouden ze niet weten wat de eigenlijke betekenis is van de swastika?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Leg dat de neo-nazi's maar niet uit. Dadelijk gebruiken ze het nog als argument.
Wat denk je? Het zijn doorgaans niet de meest verlichte personen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat doen ze toch al? Of zouden ze niet weten wat de eigenlijke betekenis is van de swastika?
Nou, de meeste argumenten komen niet verder dan "Het is maar een symbool".quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat doen ze toch al? Of zouden ze niet weten wat de eigenlijke betekenis is van de swastika?
Die jatten hele feesten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:49 schreef CherryLips het volgende:
De nazi's hebben wel meer symbolen gejat, schijnt een terugkerend thema te zijn in de geschiedenis.
Christenen zijn er ook goed in
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:49 schreef nectarientje het volgende:
Zo, ik ben ook wakker! En ik was zelfs nog op tijd met het aan de weg zetten van mijn vuilnis![]()
Ik moet het even zeggen: ik heb ontzettend lieve fijne katten waarvan ik hoop dat ze heel oud worden
Beter goed gejad dan slecht bedacht. Niks mis met een beetje proletarisch shoppen, vooral niet als je er extra vrije dagen aan over houdt.quote:
gejad met een d?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Beter goed gejad dan slecht bedacht. Niks mis met een beetje proletarisch shoppen, vooral niet als je er extra vrije dagen aan over houdt.
Waarbij "jatten" uiteraard al een geleend woord isquote:
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarbij "jatten" uiteraard al een geleend woord is.
Jiddischquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarbij "jatten" uiteraard al een geleend woord is.
Het origineel is wel een jad (met een 'd'), dus je bent gewoon linguistisch sterker onderlegd dan we denken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:31 schreef Burdie het volgende:
[..]ik ben duidelijk nog niet helemaal de griep te boven.
Dankzij de griepquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het origineel is wel een jad (met een 'd'), dus je bent gewoon linguistisch sterker onderlegd dan we denken.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:07 schreef TwistedDarling het volgende:
Jeeeej, we hadden een 7 voor de nota.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |