quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik een MolsKan ik eindelijk de foto's die mislukt zijn met de open dag opnieuw maken
Open dag van Utreg he.. Toen hij daar nog zat.. De camera ging stuk en het rolletje smolt door de warmte aan de camera vast
O en ik zie dat ze alleen korting hebben op kappa sportkleding enzulks
Ik las je post suf Tallyquote:
Als je dat leest, ja dan ben je idd sufquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik las je post suf TallyIk wilde tikken zo ben ik HW zo ben ik
Maaruh.. Ik ga er mee aan de slag zodra mijn 2de ik de tijd heb gevonden om even te reageren.. Ze is aan het werk ofzoSnap het niet.. Want ik ben thuis
Ja en ik ben zenuwachtigquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je dat leest, ja dan ben je idd suf.
Maar het mag, het is zaagmansdag.
Lijkt me een miss-bleutje. En het is niet eens dinsdag!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:46 schreef TALIN het volgende:
ja is nou iedereen er?
wie roept R die zit alweer 3 kwartier op de plee!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi A.
Ik vind het nog steeds jammer dat de astronomie ons verbiedt samen te zijn.
Erg is dat hequote:
Zou dat t zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:07 schreef k_i_m het volgende:
Dat komt omdat we een hekel aan mensen hebben Taly.
De Ram verandert de droom van de Vissen al snel in een nachtmerrie. In het begin zal de Vis de kracht en sterke wil van de Ram bewonderen. Maar als duidelijk wordt dat de Ram zonder mededogen over de Vis heenwalst, zal de Vis snel opstappen.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:08 schreef Anosmie het volgende:
De Ram verandert de droom van de Vissen al snel in een nachtmerrie. In het begin zal de Vis de kracht en sterke wil van de Ram bewonderen. Maar als duidelijk wordt dat de Ram zonder mededogen over de Vis heenwalst, zal de Vis snel opstappen.
Wanna play?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:! Een lopende Vis! Halle-fucking-luja!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:08 schreef HeatWave het volgende:
Wel handig die gebruiksaanwijzingen, nooit meer praten met iemand, gewoon ff kijken of het past en klaar.
Ik ben te glad voor jouquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:12 schreef Anosmie het volgende:
Wanna play?.
Vissen-Tweeling: Leuk voor op een feestje, maar laat de Tweeling vooral daar achter. Het zal leuk zijn om van gedachten te wisselen met de Tweeling maar het zal de Vis niet lukken om grip te krijgen op de Tweeling.
Regel je wel zelf vervoer naar huis?
Turks worstelen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ben te glad voor jou.
Tweelingen hebben nou eenmaal meldingsdrang.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef SHE het volgende:
Wel typisch dat dit clubje uit zoveel tweelingen bestaat.
Ransapen
Zonder tukken!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Met alleen een spiekerboxe aan?
Steenbokken f0r L1f3!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef SHE het volgende:
Wel typisch dat dit clubje uit zoveel tweelingen bestaat.
Ransapen
Zou daar die naam vandaan komenquote:
zo droog als de Sahara, vallen uit elkaar als je ze uit het plastic wil halen, en blijven in je mond zittenquote:
ik heb borrelnoten van huis mee gejat, Starbucks 1 liter beker is al leeg...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verdomme, nu heb ik honger.
IK WIL LUNCH!
In Twente is een tuk een zak..quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:23 schreef TALIN het volgende:
[..]
zo droog als de Sahara, vallen uit elkaar als je ze uit het plastic wil halen, en blijven in je mond zitten
Als je van een wals houdt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:08 schreef Anosmie het volgende:
De Ram verandert de droom van de Vissen al snel in een nachtmerrie. In het begin zal de Vis de kracht en sterke wil van de Ram bewonderen. Maar als duidelijk wordt dat de Ram zonder mededogen over de Vis heenwalst, zal de Vis snel opstappen.
Goor is ook een plaats in Twente.....quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
In Twente is een tuk een zak..
Maar toch vind ik ze goor
En, bewonder je me nog, huh? Huh?quote:
Ook vissen hier, maar Bonsjovie....quote:
Die bedoelen we ook pannenkoek!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:19 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
(Alleen de oude bonsjovie met het foute haar en de hardere rock was gaaf.)
Mesa want!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:24 schreef TALIN het volgende:
Starbucks 1 liter beker
Ik zoek het even op..quote:
Dus zó ontstaan zeemeerminnen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:03 schreef HeatWave het volgende:
Je zou toch zeggen, ,waterman en vissen... match made in heaven.
Helaas, ik lees net dat je slechts een onpersoonlijke vriend bent.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:03 schreef HeatWave het volgende:
Je zou toch zeggen, ,waterman en vissen... match made in heaven.
g_i_m ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:54 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Altijd!
Jij bent echt mijn blind spot..
Oh jij bent vissen? Ik lulde gewoon in het algemeen water-vissen, snap jem?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:07 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Helaas, ik lees net dat je slechts een onpersoonlijke vriend bent.
In je onderbroek!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die bedoelen we ook pannenkoek!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
De Vis zal zich als een vis in het water voelen bij de Kreeft. Jullie begrijpen elkaar zonder daar veel woorden aan vuil te maken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Kreeft en vissen dan?
Dan kriebelt het visje met haar flippertje aan mijn schaartje.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef Anosmie het volgende:
[..]
De Vis zal zich als een vis in het water voelen bij de Kreeft. Jullie begrijpen elkaar zonder daar veel woorden aan vuil te maken.
Miet lullen maar pellen..
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:56 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik zoek het even op..
*pom pom pom*
Vissen-Schorpioen: En ze leefden nog lang en gelukkig. Deze meelevende en intuïtieve man wil de Vis helemaal bezitten, en daar heeft de Vis bepaald geen moeite mee.
Sorry, alleen neucken kan niet. Trouwen kan wel. Schijnt.
je zus het noordzeekanaal overschoppen.quote:
Duh, ik ben toch keigevoelig.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh jij bent vissen? Ik lulde gewoon in het algemeen water-vissen, snap jem?
Ik kan het ook niet helpen. Jij wil mij bezitten.quote:
een 670?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Er was dus een reden dat dat dual Xeon 8GB Precision workstation in de kelder stond...
Hij doet het niet meer. Weg LVT'tje.....
470, waarschijnlijk condensator kaduuk, kreng staat bol....quote:
hm ben al bijna een jaar opz oek naar een nieuw moederbord voor een 670 LVT projectquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
470, waarschijnlijk condensator kaduuk, kreng staat bol....
Denk het niet, het is een vrij dure bak met dus een dual Xeon mobo (2 fysieke processoren dus) die kosten vast een lieve duit en LVT'tjes moeten gratis zijn.quote:
Mijn ervaring vertelt mij dat je ze kunt nueckwen als de beste, alleen trouwen juist niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:56 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik zoek het even op..
*pom pom pom*
Vissen-Schorpioen: En ze leefden nog lang en gelukkig. Deze meelevende en intuïtieve man wil de Vis helemaal bezitten, en daar heeft de Vis bepaald geen moeite mee.
Sorry, alleen neucken kan niet. Trouwen kan wel. Schijnt.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen. Jij wil mij bezitten.
Bezitten.
be-zitten.
be-ZITten.
*hihihi*
Wat is gelelecteerdquote:
ja die heb ik thuis ook wel een met Absolut wodka hmmmquote:
Ik hoop iets heel geils, maar ik vrees van niet.quote:
Ben je ziek U? Je praat zoveel over hoeren en geil en zoquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik hoop iets heel geils, maar ik vrees van niet.
Ja, want normaal heb ik het natuurlijk ook nooit over jesters.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:19 schreef Ripley het volgende:
Ben je ziek U? Je praat zoveel over hoeren en geil en zo
Nee, normaal heb je het over sleutelbeenderen en goeie gesprekkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, want normaal heb ik het natuurlijk ook nooit over jesters.
Mijn sleutelbeenderen steken uit en mijn gesprekken zijn uitstekendquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, normaal heb je het over sleutelbeenderen en goeie gesprekken
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
(verkapte tvp voor morgen, want het gaat weer veel te snel)
En vage Aziatische films..quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, normaal heb je het over sleutelbeenderen en goeie gesprekken
Ik ook! Ik ook! Ik ook! Maar ik mag het nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb zin in keiharde neukseks!
Niets mis mee.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Er was dus een reden dat dat dual Xeon 8GB Precision workstation in de kelder stond...
Over LVT-tjes gesproken: HTC Touch Pro (UK)quote:Hij doet het niet meer. Weg LVT'tje.....
Ik sliep echt zooo fucking lekker. Alleen die wekker hè?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Ja, mogguh. Men hoe kan je toch zo opeens zo waardeloos slapen? Ik ben echt gebroken.
Nou die was ik zeker een uur voorquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik sliep echt zooo fucking lekker. Alleen die wekker hè?.
Same here. Nog 6 dagen hier internetten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh well, het is niet alsof ik mijn kop bij mijn werk hoef te hebben natuurlijk.
Als ik toch eens zou vallen op Ikea-kast-homo's, Ad., dan was jij de eerste. Helaas voor jou doe ik het alleen met vrouwen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:02 schreef Adelante het volgende:
Mijn sleutelbeenderen steken uit en mijn gesprekken zijn uitstekend
(verkapte tvp voor morgen, want het gaat weer veel te snel)
Grrr.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:37 schreef TALIN het volgende:
whoohoo, heb net aangekondgt dat ik vanaf half 11 weekend ga vieren!
BD soory hij fietste wel fijn!
Er komen nu 4 vage Italiaanse films (Cinema Italia 3 dvd-box) en 1 vage Deense film (Clash of Egos) mijn kant op.quote:
Nu alquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo. Vanavond Nieuwjaarsdiner met werk.
Tjonge, wat heb ik daar een zin in!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo. Vanavond Nieuwjaarsdiner met werk.
Tjonge, wat heb ik daar een zin in!
4 films op 3 DVD's? Apart!quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Er komen nu 4 vage Italiaanse films (Cinema Italia 3 dvd-box) en 1 vage Deense film (Clash of Egos) mijn kant op.
Mja, waar ik werk moet iedereen persé kunnen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:Het is al bijna wéér oud en nieuw man.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, waar ik werk moet iedereen persé kunnen.
En juist de persoon voor wie het naar vanavond is verzet heeft afgemeld..
Deel 3 van de Cinema Italia reeks, JK. Maar dat had je natuurlijk ook al bedacht.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
4 films op 3 DVD's? Apart!
Ben wel gevraagd door wat coördinatoren van het festival. Kan zo wat vrijkaartjes krijgen. Maar dan moet ik dus naar R'dam en dat is toch wel een grote drempel. Ik twijfel nog.quote:Speaking of which, ga je nog IFFR-en? Genoeg vage films, me dunkt, ook nog eens in de enige echte stad van Nederland!.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben wel gevraagd door wat coördinatoren van het festival. Kan zo wat vrijkaartjes krijgen. Maar dan moet ik dus naar R'dam en dat is toch wel een grote drempel. Ik twijfel nog.
Welnee, ben met Ripley afgelopen jaar nog naar het North Sea Jazz festival in de Ahoy geweest. Vind het alleen een beetje zonde om een uur heen en een uur terug in de trein te zitten voor een paar films.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:. Is die drempel om De Grote Boze Provincie in te gaan nou écht zó hoog voor Amsterdamse metromannen?
Ik had me voorgenomen om dit jaar gewoon eens vrij te nemen, om dan de hele week lekker in de stad/bioscoop te hangen. Helaas. Het is er weer niet van gekomenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
4 films op 3 DVD's? Apart!
Speaking of which, ga je nog IFFR-en? Genoeg vage films, me dunkt, ook nog eens in de enige echte stad van Nederland!.
Ik heb best een comfy bank voor je hoor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Welnee, ben met Ripley afgelopen jaar nog naar het North Sea Jazz festival in de Ahoy geweest. Vind het alleen een beetje zonde om een uur heen en een uur terug in de trein te zitten voor een paar films.
Ja, maar buiten Amsterdam is er NIETS! Behalve lava en trollen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]. Is die drempel om De Grote Boze Provincie in te gaan nou écht zó hoog voor Amsterdamse metromannen?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
de enige echte stad van Nederland!
Ik doe dit jaar rustig aan met maar 6 films.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:54 schreef Metatron het volgende:
Ik had me voorgenomen om dit jaar gewoon eens vrij te nemen, om dan de hele week lekker in de stad/bioscoop te hangen. Helaas. Het is er weer niet van gekomen.
Ja, en daar helemaal onderin, in het midden zit die evil Gothictent, Stairway to heaven!quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, maar buiten Amsterdam is er NIETS! Behalve lava en trollen.
Hoi?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:27 schreef SHE het volgende:
Hoi.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
ook nog eens in de enige echte stad van Nederland!.
Toch heeft ieder geloof ook zijn goede kantenquote:"Als een moslimvrouw het eten aan het klaarmaken is en de man wil seks met haar, dan moet ze onmiddellijk voldoen aan de drang van haar man", predikte Hamza. "Als een vrouw niet naar bed wil met haar man en daartoe gedwongen wordt, dan noemt men dat verkrachting in dit land. Vreemd, want hoe kan een man zijn vrouw nu verkrachten? Er is niks mis met gedwongen seks tussen man en vrouw."
Als ik dan niet hoef te koken vind ik het primaquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Toch heeft ieder geloof ook zijn goede kanten
Ik ga meteen overstappen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mèh, ik kreeg een keer een APK-keurings-offerte voor mijn kiezen van ¤1350,-. En dat voor een auto van ¤850,-.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:36 schreef Metatron het volgende:
Nou, m'n auto is ook weer door de APK heen. Met de schokkende reparatie van een knipperlicht.
Jammer alleen dat ik daarnaast ook de aandrijfriem + spanrollen en de waterpomp moest laten vervangen, dus ik mocht dik ¤ 700,- aftikken.
We laten wel wat komenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ik dan niet hoef te koken vind ik het prima
Niet Ripley zelf in ieder geval, het vrouwelijk orgasme is een Westerse mythe!quote:
Als APK gerelateerde problemen was het nu alleen het knipperlicht. Dat viel allemaal zat mee.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mèh, ik kreeg een keer een APK-keurings-offerte voor mijn kiezen van ¤1350,-. En dat voor een auto van ¤850,-..
Bij een ander is-ie goedgekeurd voor ¤64,-.
Mocht ze er stiekem toch van genieten, dan hanteren we gewoon Het Mes. Lijden zullen ze!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet Ripley zelf in ieder geval, het vrouwelijk orgasme is een Westerse mythe!
Inderdaad!quote:
Ik zou hem meteen onterven.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:57 schreef Ripley het volgende:
Hw bedreigt me. Hij zegt dat ik een DVD van Wit Licht voor mijn verjaardag krijg
En............ evt een gesigneerd fotoboek!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:57 schreef Ripley het volgende:
Hw bedreigt me. Hij zegt dat ik een DVD van Wit Licht voor mijn verjaardag krijg
Mja, de eerste garage is zo'n liefhebbersgarage die alles vervangen en gelijk helemaal goed maken wat ook maar riekt naar slijtage ("Uw banden zijn droog, die móeten voor de APK vervangen worden, anders kunt u een klapband krijgen!"), de tweede garage meldde dat alleen ("Uw banden voldoen nog wel, maar als ik u was zou ik ze binnenkort een keer laten vervangen").quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:47 schreef Metatron het volgende:
Als APK gerelateerde problemen was het nu alleen het knipperlicht. Dat viel allemaal zat mee.
En deze wagen is toch een tikkie meer waard.
Het verschil tussen 1350 en 64 is wel erg extreem overigens...
*bitchslapped A zo hard dat zn oren tot dinsdag tuuteren*quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:57 schreef Ripley het volgende:
Jullie skills zijn gewoon poep.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet Ripley zelf in ieder geval, het vrouwelijk orgasme is een Westerse mythe!
Hij is, zo... Hoe leg ik dat nu helder uit..quote:
Bij vrouwen is nee toch ja en ja meestal nee?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:04 schreef Anosmie het volgende:
[..]
*bitchslapped A zo hard dat zn oren tot dinsdag tuuteren*
Nee. Is. Nee. A..
Jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:10 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Hij is, zo... Hoe leg ik dat nu helder uit..
Hij is de mongool op het podium bij Frans Bauer. Hij is de neger in Goede Tijden, Slechte Tijden. Het zoenende homostel in As the world turns. De 'Ik wens hem het beste' van Goor gericht aan Geer.
Zo frikkin politiek correct..
Ja nee, nee ja, maar..... eeeehmm.....quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bij vrouwen is nee toch ja en ja meestal nee?
Dat is totaal situatie afhankelijk. Het is heel simpel eigenlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bij vrouwen is nee toch ja en ja meestal nee?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:18 schreef Tally het volgende:
Ik ga volgend weekend een weekendje naar Den Haag..
En Rip zal ik je mijn gedichtje PM-en als ik weer op het werk ben? De kaart mag dan niet aangekomen zijn maar het gedichtje heb ik wel ergens opgeslagen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:18 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dat is totaal situatie afhankelijk. Het is heel simpel eigenlijk.
Als we zeggen dat er niets is dan is er of niets, of er is 'iets heul groots en dwarszittends', of we freaken omdat wij denken dat er niets is maar blijkbaar hebben we iets over het hoofd gezien omdat jij indirect aangeeft dat er iets moet zijn.
Hetzelfde geldt voor ja en nee.
Ik zal maandag even kijkenquote:
Omdat wij geen piemel hebben.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:24 schreef Adelante het volgende:
waarom kunnen jullie niet gewoon als mannen denken
groot (!) gemisquote:
Is het wel een oefening!?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Kom ik op kantoor, heel het pand leeg. Altijd fijn om net de brandoefening te missen.
De eersten druppelen alweer binnen. Hieruit blijkt wel de veranderde instelling van de ambtenaar. Vroeger zouden ze de rest van de dag bezig zijn geweest met het emotioneel verwerken van de oefening in een café.quote:
Waar is het misgegaan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De eersten druppelen alweer binnen. Hieruit blijkt wel de veranderde instelling van de ambtenaar. Vroeger zouden ze de rest van de dag bezig zijn geweest met het emotioneel verwerken van de oefening in een café.
Maar wij hebben jesters. Nahnahnahnaaanaaaaaaaah.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
groot (!) gemisvoor jullie dan.
Niet iedereen van julliequote:Op donderdag 22 januari 2009 11:32 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Maar wij hebben jesters. Nahnahnahnaaanaaaaaaaah..
Maar wij kunnen staand pissen zonder hulpmiddelen of fysieke capriolen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:32 schreef Anosmie het volgende:
Maar wij hebben jesters. Nahnahnahnaaanaaaaaaaah..
Technisch gezien kunnen vrouwen uitstekend staand pissen natuurlijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Maar wij kunnen staand pissen zonder hulpmiddelen of fysieke capriolen.
Kan ik ook.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Maar wij kunnen staand pissen zonder hulpmiddelen of fysieke capriolen.
Het geeft alleen zo'n rommel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Technisch gezien kunnen vrouwen uitstekend staand pissen natuurlijk.
Niet per se hoor, in die franse toiletten moeten wij ook gewoon staan en dan mik ik altijd zo dat ik niet over mijn poezelige voetjes heen plasquote:
Dat bedoel ik met allerlei capriolen. Wij kunnen gewoon gaan staan en de natuur zijn gang laten gaan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:44 schreef Ripley het volgende:
Niet per se hoor, in die franse toiletten moeten wij ook gewoon staan en dan mik ik altijd zo dat ik niet over mijn poezelige voetjes heen plas
Fijne visual he
Ja hoor, ik zie je zo staan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:44 schreef Ripley het volgende:
Niet per se hoor, in die franse toiletten moeten wij ook gewoon staan en dan mik ik altijd zo dat ik niet over mijn poezelige voetjes heen plas
Fijne visual he
Ja ho, dat egeft ook een hoop troep hoor, als je verder niks doetquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met allerlei capriolen. Wij kunnen gewoon gaan staan en de natuur zijn gang laten gaan.
Welnee. Je moet alleen een beetje op de windrichting letten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:51 schreef Ripley het volgende:
Ja ho, dat egeft ook een hoop troep hoor, als je verder niks doet
En je piemel vasthouden, of niet somsquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Welnee. Je moet alleen een beetje op de windrichting letten.
nee hoor, kan ook met losse handenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
En je piemel vasthouden, of niet soms
Als je niet op je rug ligt, of als hij de opgerichte houding heeft, kan er niets mis gaan. In de opgerichte houding moet je sowieso niet proberen ermee te pissen, maar dat is weer een andere discussie.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:56 schreef Ripley het volgende:
En je piemel vasthouden, of niet soms
Dat klinkt als een yogaterm, niet als een erectiequote:Op donderdag 22 januari 2009 12:02 schreef UIO_AMS het volgende:
de opgerichte houding
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als je niet op je rug ligt, of als hij de opgerichte houding heeft, kan er niets mis gaan. In de opgerichte houding moet je sowieso niet proberen ermee te pissen, maar dat is weer een andere discussie.
Ow jawel hoor. Ik kan dat. Vanaf 9 meter in de pot pissen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
volgens mij kan dat geeneens
Wat vindt ze daarvan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow jawel hoor. Ik kan dat. Vanaf 9 meter in de pot pissen.
Gelijk hebben ze: alleen ik mag die naam hebben!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:42 schreef Ripley het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)noemen__.html?p=15,2
En de klusjesman van James Bond.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:44 schreef Q. het volgende:
Gelijk hebben ze: alleen ik mag die naam hebben!
Die heeft hem gejat, ik ben al veul ouder!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En de klusjesman van James Bond.
Wie?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:41 schreef Q. het volgende:
Die barradinges denkt echt dat ie er bij hoort hè?
Ha ha! Jij hebt benen van 30 cm!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kan ook staand pissen, alleen hangt mijn piemel dan op de grond.
Wat?quote:
Ik hoor je niet J, er zit ruis op de lijn. Kan je wat harder praten? Pra-ten. PRA-TEN. GODVERDOMME PISNICHT, PRAAT GEWOON WAT HARDER!!!!!1111!!!quote:
Huh?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoor je niet J, er zit ruis op de lijn. Kan je wat harder praten? Pra-ten. PRA-TEN. GODVERDOMME PISNICHT, PRAAT GEWOON WAT HARDER!!!!!1111!!!.
.
.
.
.
.
Ja, laatst, toen was er zo'n oude Bond-film op TV.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:45 schreef Jarno het volgende:
Heeft iemand Q nog gezien onlangs?
Ik heb wel een boom.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:46 schreef Q. het volgende:
Ik kan zeker van niemand een stuk touw en een boom lenen hè?
Mmm.. ik denk dat blauw meer jouw kleur is.quote:
Ik had een 9,45 op mijn eindlijst jaquote:
hebbie die nodig dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
t is een keu verlenger ofzo denk ik
sommige mannen welquote:
Alstie zijn haar knip wil ik best op zijn keuquote:
Nee, dat haar mot zo blijve TALY!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Alstie zijn haar knip wil ik best op zijn keu
Die had ik niet eens gezienquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Leuk tafereeltje met die twee lijken naast hem.
Hey tallyquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Alstie zijn haar knip wil ik best op zijn keu
Nu snap ik ook waarom je nooit die ferrari-rode trap bij mij thuis hebt opgemerkt.quote:
Die zijn levend begraven, en daar dus nog niet dood.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom je nooit die ferrari-rode trap bij mij thuis hebt opgemerkt.
Indeedquote:
Jup. Mooie dame en toffe actrice.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Indeed. Men, zelfs toen ze preggers was was ze schitterend (ok, het was fake, maar goed)
.
Wat?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:19 schreef HeatWave het volgende:
preggers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |