quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik een MolsKan ik eindelijk de foto's die mislukt zijn met de open dag opnieuw maken
Open dag van Utreg he.. Toen hij daar nog zat.. De camera ging stuk en het rolletje smolt door de warmte aan de camera vast
O en ik zie dat ze alleen korting hebben op kappa sportkleding enzulks
Ik las je post suf Tallyquote:
Als je dat leest, ja dan ben je idd sufquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik las je post suf TallyIk wilde tikken zo ben ik HW zo ben ik
Maaruh.. Ik ga er mee aan de slag zodra mijn 2de ik de tijd heb gevonden om even te reageren.. Ze is aan het werk ofzoSnap het niet.. Want ik ben thuis
Ja en ik ben zenuwachtigquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je dat leest, ja dan ben je idd suf.
Maar het mag, het is zaagmansdag.
Lijkt me een miss-bleutje. En het is niet eens dinsdag!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:46 schreef TALIN het volgende:
ja is nou iedereen er?
wie roept R die zit alweer 3 kwartier op de plee!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi A.
Ik vind het nog steeds jammer dat de astronomie ons verbiedt samen te zijn.
Erg is dat hequote:
Zou dat t zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:07 schreef k_i_m het volgende:
Dat komt omdat we een hekel aan mensen hebben Taly.
De Ram verandert de droom van de Vissen al snel in een nachtmerrie. In het begin zal de Vis de kracht en sterke wil van de Ram bewonderen. Maar als duidelijk wordt dat de Ram zonder mededogen over de Vis heenwalst, zal de Vis snel opstappen.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:08 schreef Anosmie het volgende:
De Ram verandert de droom van de Vissen al snel in een nachtmerrie. In het begin zal de Vis de kracht en sterke wil van de Ram bewonderen. Maar als duidelijk wordt dat de Ram zonder mededogen over de Vis heenwalst, zal de Vis snel opstappen.
Wanna play?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:! Een lopende Vis! Halle-fucking-luja!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:08 schreef HeatWave het volgende:
Wel handig die gebruiksaanwijzingen, nooit meer praten met iemand, gewoon ff kijken of het past en klaar.
Ik ben te glad voor jouquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:12 schreef Anosmie het volgende:
Wanna play?.
Vissen-Tweeling: Leuk voor op een feestje, maar laat de Tweeling vooral daar achter. Het zal leuk zijn om van gedachten te wisselen met de Tweeling maar het zal de Vis niet lukken om grip te krijgen op de Tweeling.
Regel je wel zelf vervoer naar huis?
Turks worstelen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ben te glad voor jou.
Tweelingen hebben nou eenmaal meldingsdrang.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef SHE het volgende:
Wel typisch dat dit clubje uit zoveel tweelingen bestaat.
Ransapen
Zonder tukken!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Met alleen een spiekerboxe aan?
Steenbokken f0r L1f3!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef SHE het volgende:
Wel typisch dat dit clubje uit zoveel tweelingen bestaat.
Ransapen
Zou daar die naam vandaan komenquote:
zo droog als de Sahara, vallen uit elkaar als je ze uit het plastic wil halen, en blijven in je mond zittenquote:
ik heb borrelnoten van huis mee gejat, Starbucks 1 liter beker is al leeg...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verdomme, nu heb ik honger.
IK WIL LUNCH!
In Twente is een tuk een zak..quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:23 schreef TALIN het volgende:
[..]
zo droog als de Sahara, vallen uit elkaar als je ze uit het plastic wil halen, en blijven in je mond zitten
Als je van een wals houdt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:08 schreef Anosmie het volgende:
De Ram verandert de droom van de Vissen al snel in een nachtmerrie. In het begin zal de Vis de kracht en sterke wil van de Ram bewonderen. Maar als duidelijk wordt dat de Ram zonder mededogen over de Vis heenwalst, zal de Vis snel opstappen.
Goor is ook een plaats in Twente.....quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
In Twente is een tuk een zak..
Maar toch vind ik ze goor
En, bewonder je me nog, huh? Huh?quote:
Ook vissen hier, maar Bonsjovie....quote:
Die bedoelen we ook pannenkoek!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:19 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
(Alleen de oude bonsjovie met het foute haar en de hardere rock was gaaf.)
Mesa want!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:24 schreef TALIN het volgende:
Starbucks 1 liter beker
Ik zoek het even op..quote:
Dus zó ontstaan zeemeerminnen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:03 schreef HeatWave het volgende:
Je zou toch zeggen, ,waterman en vissen... match made in heaven.
Helaas, ik lees net dat je slechts een onpersoonlijke vriend bent.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:03 schreef HeatWave het volgende:
Je zou toch zeggen, ,waterman en vissen... match made in heaven.
g_i_m ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:54 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Altijd!
Jij bent echt mijn blind spot..
Oh jij bent vissen? Ik lulde gewoon in het algemeen water-vissen, snap jem?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:07 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Helaas, ik lees net dat je slechts een onpersoonlijke vriend bent.
In je onderbroek!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die bedoelen we ook pannenkoek!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
De Vis zal zich als een vis in het water voelen bij de Kreeft. Jullie begrijpen elkaar zonder daar veel woorden aan vuil te maken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Kreeft en vissen dan?
Dan kriebelt het visje met haar flippertje aan mijn schaartje.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef Anosmie het volgende:
[..]
De Vis zal zich als een vis in het water voelen bij de Kreeft. Jullie begrijpen elkaar zonder daar veel woorden aan vuil te maken.
Miet lullen maar pellen..
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:56 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik zoek het even op..
*pom pom pom*
Vissen-Schorpioen: En ze leefden nog lang en gelukkig. Deze meelevende en intuïtieve man wil de Vis helemaal bezitten, en daar heeft de Vis bepaald geen moeite mee.
Sorry, alleen neucken kan niet. Trouwen kan wel. Schijnt.
je zus het noordzeekanaal overschoppen.quote:
Duh, ik ben toch keigevoelig.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh jij bent vissen? Ik lulde gewoon in het algemeen water-vissen, snap jem?
Ik kan het ook niet helpen. Jij wil mij bezitten.quote:
een 670?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Er was dus een reden dat dat dual Xeon 8GB Precision workstation in de kelder stond...
Hij doet het niet meer. Weg LVT'tje.....
470, waarschijnlijk condensator kaduuk, kreng staat bol....quote:
hm ben al bijna een jaar opz oek naar een nieuw moederbord voor een 670 LVT projectquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
470, waarschijnlijk condensator kaduuk, kreng staat bol....
Denk het niet, het is een vrij dure bak met dus een dual Xeon mobo (2 fysieke processoren dus) die kosten vast een lieve duit en LVT'tjes moeten gratis zijn.quote:
Mijn ervaring vertelt mij dat je ze kunt nueckwen als de beste, alleen trouwen juist niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:56 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik zoek het even op..
*pom pom pom*
Vissen-Schorpioen: En ze leefden nog lang en gelukkig. Deze meelevende en intuïtieve man wil de Vis helemaal bezitten, en daar heeft de Vis bepaald geen moeite mee.
Sorry, alleen neucken kan niet. Trouwen kan wel. Schijnt.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen. Jij wil mij bezitten.
Bezitten.
be-zitten.
be-ZITten.
*hihihi*
Wat is gelelecteerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |