het is je vergevenquote:
dank jequote:
zekers welquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dank je![]()
kan iedereen de weg naar dit topic ineens niet meer vinden ofzo...
prive studie mag ook want ik heb nog steeds geen fuck te doen op men werk zelfquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:34 schreef tripack het volgende:
het is wederom weer rustig hier
mensen hebben nu wel een reet te doen op hun werk
wat ben je studeren danquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
prive studie mag ook want ik heb nog steeds geen fuck te doen op men werk zelf
tss... prive gaat dus voor GRTDOJW...quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
prive studie mag ook want ik heb nog steeds geen fuck te doen op men werk zelf
haha,quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:44 schreef debbie_19 het volgende:
Dudessss alles lag eruit..het systeem..internet..me maildan merk je pas wat...een kut leven je eigenlijk hebt
Jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha,
heel even voelde je je :
[ afbeelding ]
Ik heb gisteravond vette hap gegetenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
Lunchtime
Denk dat ik zo toch een snack ga eten
* MaleDuck doet meequote:
is goed meneerquote:
das wel balenquote:
Ja he..quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:37 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel balenwant die zijn best lekker
die waren lekker bedoel jequote:Op woensdag 21 januari 2009 12:37 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel balenwant die zijn best lekker
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die waren lekker bedoel je
wheheh nee in het algemeen zijn ze lekker... ik weet niet of die loempia's daar lekker warenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die waren lekker bedoel je
Alles is hier lekkerquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:41 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh nee in het algemeen zijn ze lekker... ik weet niet of die loempia's daar lekker waren
helaas nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:47 schreef tripack het volgende:
hebben ze bij jouw nog vacatures dan ??als het eten zo lekker is
en nu dan?quote:
uhm... je wilt dat ik vraag, of ik het goed kan maken ?quote:
Daar ging het niet echt omquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uhm... je wilt dat ik vraag, of ik het goed kan maken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Erg hequote:
Mwoa het is hier wel heel gezellig eigenlijk, maar beetje stil vandaag, dus beetje boring enzoquote:
Gezelligquote:
boring?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mwoa het is hier wel heel gezellig eigenlijk, maar beetje stil vandaag, dus beetje boring enzo
dat heb ik nog niet gehad.
die zal vandaag wel eerder in bed liggenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gezellig
kleine is lang opgebleven
lag pas rond 22.15u in zn bedje
dat denk ik ook welquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:10 schreef tripack het volgende:
[..]
die zal vandaag wel eerder in bed liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |