Ik sta nog achter mijn 3-0 voor Den Haag, maar Tilburg - Nijmegen gaat geen vijf wedstrijden duren denk ik... We shall see!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:27 schreef nyny83 het volgende:
[IJshockey] Den Haag slaat eerste slag
[IJshockey] Tilburg neemt voorsprong
Tot nu toe lig je op schema WasQ
Ze liggen op schema, 4-2 gewonnen vandaagquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:31 schreef WasQ het volgende:
[..]
Ik sta nog achter mijn 3-0 voor Den Haag, maar Tilburg - Nijmegen gaat geen vijf wedstrijden duren denk ik... We shall see!
Hij heeft blijkbaar ook nog één van de Linesmen geraakt tijdens z'n woede-uitbarsting.quote:Eerst raakte van Biezen in een knokpartij met Jeff Smith. Beide moesten de bank in. Dit kon Peter niet verdragen en schaatste naar de strafbank waar hij naar Smith begon te gebaren dat hij hem wel zou krijgen. Hierop gaf De Wilde hem 10 minuten.
Daarna sloeg Van Biezen helemaal door. 2 Linesmen, 1 scheidsrechter en 3 Tilburgse spelers waren er nodig om hem van het ijs de douwen. Onderweg wist hij nog aardig wat te vernielen...
Ja jammer, een harde wedstrijd op het ijs is mooi (alhoewel het nu toch ook over de schreef ging) maar daar moet het ook bij blijven. Nijmegen en Tilburg hebben wat dat betreft wel een historie met elkaar.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:07 schreef WasQ het volgende:
Belachelijk dat het weer eens fout gaat in het publiek... Zonde zonde zonde!
Ik ben een geboren en getogen Tilburger die sinds enkele jaren in Nijmegen woont. Sterker nog, ik ben opgegroeid in de wijk waar de Trappers vandaan komen (bij de Pellikaanhal). Maar die controle vanavond stelde niets voor. Ik kwam aanfietsen, een NEC shawl aangedaan en gewoon een kaartje gekocht. Erg triest trouwens, dat "heel Tilburg is homo" gezang, maargoed, ijshockey blijft een sport voor de lagere klasse (over het algemeen).quote:Op [ur
l=http://forum.fok.nl/topic/1245334/2/50#66774430]vrijdag 6 maart 2009 18:29[/url] schreef WasQ het volgende:
Dat kun je ook doen! Neem wel ID mee; ze willen voorkomen dat er teveel Tilburgers komen...
Dat moeten we dan maar voor waar aannemen he, gezien je vorige voorspellingenquote:
Beetje saai is het wel hequote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:26 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat moeten we dan maar voor waar aannemen he, gezien je vorige voorspellingen
Ik hoop als surrogaat Tilburger met je mee. Maar de tweede partij zullen ze imo wel echt moeten winnen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:29 schreef WasQ het volgende:
Verdiende overwinning voor Den Haag, maar ik zie de finale met vertrouwen tegemoet. Hier moet Tilburg in 5 wedstrijden de baas zijn!
Begin jaren 90 toch nog eens?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:29 schreef sp3c het volgende:
game 2 vanavond!
ik ben al bijna onderweg, HYS gaat winnen, volgende wint Tilburg en dan wordt HYS in de Uithof kampioen voor het eerst in 40 jaar ofzo
20.45 u begint hetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:37 schreef WasQ het volgende:
Vanavond is het weer zover! Op sbssport.nl kun je het ijshockey weer volgen! 3e Wedstrijd in Den Haag, stand 2-1 voor Tilburg in de best-of-five...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |