abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65275789
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:43 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Als je in zo'n elftal speelt ga je vanzelf mee met het dramatische niveau. Wijnaldum moet sowieso niet meer aan de buitenkant maar gewoon achter Makaay.
Wijnaldum heeft aan het begin van het seizoen prima wedstrijd gespeeld aan ze zijkant, hij is nu gewoon uit vorm, en wil te veel, hij moet wat simpeler spelen.

[ Bericht 98% gewijzigd door Luni op 21-01-2009 11:20:49 ]
pi_65276196
quote:
Feyenoord evenaart negatief record uit 1957/58

Aan de statistische rampspoed van Feyenoord komt maar geen einde. De Rotterdammers leden dinsdagavond in de bekerwedstrijd tegen Sc Heerenveen (0-3) hun zestiende officiële nederlaag van dit seizoen.
Dat betekent een evenaring van het negatieve clubrecord uit de jaargang 1957/58, toen Feyenoord in zestien van zijn 41 duels als verliezer van het veld stapte. De Stadionclub verloor deze jaargang negen keer in competitieverband, vijf keer in het UEFA Cup-toernooi, de strijd om de Johan Cruijff Schaal en nu dus één keer in het bekertoernooi.

Aangezien het seizoen voor Feyenoord nog minimaal zestien wedstrijden duurt, is de kans groot dat het dieptepunt uit 1957/58 uit de boeken verdwijnt.

Feyenoord liep tegen Sc Heerenveen voorts tegen zijn zevende officiële thuisnederlaag van het seizoen aan. Ook dat is een evenaring van een triest dieptepunt. Ook in de jaargang 1987/88 verloor de club zeven keer, op een totaal van twintig wedstrijden.

Meeste nederlagen Feyenoord in één seizoen:

Seizoen....Duels....Aantal
2008/09.....27........16
1957/58.....41........16
1987/88.....44........15
1989/90.....38........14
2006/07.....44........14
1977/78.....36........13
2000/01.....44........13
2004/05.....45........13
1997/98.....45........13
pi_65276257
Toch nog records die eraan gaan ..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65276267
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:42 schreef Sloggi het volgende:
Iedereen kan nou wel over kwaliteit lullen, maar daar ontbreekt het helemaal niet aan. Oké, met deze selectie word je nooit kampioen, maar met een mindere selectie eindigde je vorig jaar toch als zesde. En in dat elftal speelden Hofland, Lucius, Greene en Bahia ook. De positie op de stand van de ranglijst is gewoon te wijten een mentale problemen. Hopelijk zijn de jongens die lang geblesseerd zijn geweest en wat minder klappen hebben gekregen wat frisser in hun kop, en kunnen zij de zooi weer op de rails krijgen.
Juist, gelukkig zijn er ook nog verstandige Feyenoorders
pi_65276482
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die corners van gister vond ik nogwel het meest lachwekkende. Hebben wij niet iemand die standaard alle corners neemt ofzo? Volgens mij heeft gister iedereen een keer een corner genomen. Hoe kun je dan in godsnaam ooit een organisatie neerzetten bij een corner als telkens iemand anders de corner neemt?
Hoeveel hebben we er wel niet gehad gisteren? 10 ofzo, er kwam er niet één lekker voor de goal. Hetzelfde bij die 2-0. Je hebt een vrije trap op de helft van hun op best een aardige positie en binnen 40 sec ligtie bij ons in het netje??
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_65276864
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:58 schreef Becel het volgende:
Serieus. Ik vind het echt sneu voor de jongens die waarschijnlijk met allerlei mooie beloftes zijn binnegehaald en nu dit meemaken. (Ik denk ff aan Gio en Tomasson )

Die gasten hebben Feyenoord in het verleden grote diensten bewezen en moet je nu kijken in wat voor ongeorganiseerde tyfusbende ze terecht zijn gekomen.
Die spelers kunnen toch ook hun verantwoordelijkheid pakken. Tuurlijk ontbreekt het aan sturing en leiding van hogeraf. Maar er gaan ook genoeg dingen fout die spelers onderling gewoon kunnen afspreken.
Afspraken over spelhervattingen, posities overnemen etc. Niks van dat alles zie je terug, het is los zand.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_65276884
Misschien moeten we van het predikaat "topclub" maar even afstand doen?
Volgens mij is de situatie bij Feyenoord nu soortgelijk aan die bij AZ verleden jaar. In potentie best een goed elftal maar door de enorme druk lopen de spelers er verkrampt bij.
pi_65277265
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:37 schreef Becel het volgende:
Misschien moeten we van het predikaat "topclub" maar even afstand doen?
Volgens mij is de situatie bij Feyenoord nu soortgelijk aan die bij AZ verleden jaar. In potentie best een goed elftal maar door de enorme druk lopen de spelers er verkrampt bij.
Van dat predikaat "topclub" heb ik al jaren afstand gedaan.
De situatie bij AZ is echt niet te vergelijken met wat er nu bij ons speelt. De prestaties bij AZ vielen tegen, maar daaromheen was de organisatie wel goed + dat er geld in Alkmaar is.
pi_65277383
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:36 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Die spelers kunnen toch ook hun verantwoordelijkheid pakken. Tuurlijk ontbreekt het aan sturing en leiding van hogeraf. Maar er gaan ook genoeg dingen fout die spelers onderling gewoon kunnen afspreken.
Afspraken over spelhervattingen, posities overnemen etc. Niks van dat alles zie je terug, het is los zand.
Wat doen Gio of Makaay dan verkeerd?

6 januari 2009

Lionel Messi heeft Giovanni van Bronckhorst een groot compliment gemaakt. De aanvaller van FC Barcelona heeft de Nederlander opgenomen in zijn beste elftal van 2008. De Argentijn stelde dat desgevraagd samen voor de UEFA. "Ik ken hem van zijn dagen bij Barça. Hij is enthousiast, vastberaden, een goede mandekker en hij draagt aanvallend veel bij."

Aldus Messi.

We hebben gewoon een jupiler onwaardige verdediging . Daar zou elke klassespeler na verloop van tijd moedeloos van worden.
  woensdag 21 januari 2009 @ 11:57:20 #35
71333 BUG80
Stop making sense
pi_65277650
Wat denken jullie? Landzaat voorlopig centraal in de verdediging in plaats van Lucius?
pi_65277664
Als Landzaat weer fit is, is het misschien een optie om Van Bronckhorst centraal achterin te zetten in plaats van Lucius. De Cler kan dan linksback.

Wie mailt Vlemmings?
pi_65277724
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:57 schreef Sloggi het volgende:
Als Landzaat weer fit is, is het misschien een optie om Van Bronckhorst centraal achterin te zetten in plaats van Lucius. De Cler kan dan linksback.

Wie mailt Vlemmings?
Dan kun je beter een van de oudere spelers mailen en vragen of hij het tegen Vlemmings wil zeggen
pi_65277751
Ik mail de redactie van het AD wel even, die spreken toch dagelijks met de spelersgroep.
pi_65277764
Maar ik hoorde Landzaat gisteren zeggen dat ie maandagavond weer kon gaan spelen, dus dat betekent dat ie komende zaterdag sowieso niet haalt. Hij heeft er wel superveel zin in...
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:02:04 #40
71333 BUG80
Stop making sense
pi_65277813
quote:

Wie mailt Vlemmings?
Niet eens zo'n gek idee!
pi_65277823
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:00 schreef Sloggi het volgende:
Ik mail de redactie van het AD wel even, die spreken toch dagelijks met de spelersgroep.
Dat is toch eigenlijk nog steeds ongehoord.

Ze weten welke 2 het zijn, die moet je toch eigenlijk per direct op non-actief zetten? Op deze manier laat je natuurlijk gigantisch over je heen lopen. 1.30 minuut nadat Verbeek de kleedkamer uit was wist het AD het.
pi_65277886
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:00 schreef dill het volgende:
Hij heeft er wel superveel zin in...
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:04:30 #43
168255 J.Herrer
pi_65277888
tvp

One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_65277893
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:02 schreef dill het volgende:

[..]

Dat is toch eigenlijk nog steeds ongehoord.

Ze weten welke 2 het zijn, die moet je toch eigenlijk per direct op non-actief zetten? Op deze manier laat je natuurlijk gigantisch over je heen lopen. 1.30 minuut nadat Verbeek de kleedkamer uit was wist het AD het.
pi_65278010
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:57 schreef BUG80 het volgende:
Wat denken jullie? Landzaat voorlopig centraal in de verdediging in plaats van Lucius?
Landzaat is geen pure verdediger natuurlijk, ik zou hem kort voor de verdediging zetten, met daarachter De Cler, Hofland en Tiendalli/Greene. Lucius er dus wel uit.

----------------Makaay----------------
Biseswar------------------Wijnaldum
---------------Fer/Bruins--------------
---Gio---------------------El Ahmadi--
--------------Landzaat----------------
De Cler-------Hofland-------Tiendalli
pi_65278035
quote:

Wie mailt Vlemmings?
Laten we dat ajb niet doen, wat was van Bronckhorst dramatisch toen hij tegen NEC centraal achterin moest spelen....
pi_65278037
Ook in deze bange dagen: WE SHALL NOT BE MOVED!

Kiprich

Hans van Vliet
pi_65278077
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:08 schreef Becel het volgende:
Ook in deze bange dagen: WE SHALL NOT BE MOVED!

Kiprich

Hans van Vliet
Je bent inderdaad Crane niet. Die heeft waarschijnlijk nog nooit van Kiprich gehoord .
pi_65278122
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:09 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Je bent inderdaad Crane niet. Die heeft waarschijnlijk nog nooit van Kiprich gehoord .
Fuck die hele Crane ook maar . Hij mag mn veters nog niet strikken die lampelul.
pi_65278478
quote:
Feyenoord heeft tijd nodig voor nieuwe trainer
Uitgegeven: 20 januari 2009 21:28
Laatst gewijzigd: 20 januari 2009 22:46

ROTTERDAM - Feyenoord zal niet op korte termijn een opvolger aanstellen voor de vorige week vertrokken hoofdtrainer Gertjan Verbeek.

Gudde kon of wilde niet zeggen hoe lang de zoektocht nog gaat duren. Wel benadrukte hij dat Feyenoord in eerste instantie een nieuwe hoofdcoach wil aanstellen.

Door het vertrek van technisch directeur Peter Bosz en assistent-coach Wim Jansen, die zich vorige week woensdag solidair met Verbeek verklaarden, moet de Rotterdamse club op het technische vlak ook nog andere belangrijke vacatures invullen.

Dat liet algemeen directeur Eric Gudde dinsdagavond vlak voor het begin van de bekerwedstrijd tegen SC Heerenveen in De Kuip weten. ''We willen heel zorgvuldig te werk gaan. Dat proces vergt tijd'', gaf hij aan.

Netwerk
''Leon Vlemmings blijft voorlopig onze coach'', verzekerde Gudde, die naar eigen zeggen nog steeds kan rekenen op de steun en het vertrouwen van de Raad van Commissarissen van Feyenoord. ''Wie er nu over de transfers gaat? Onze scout Michel Beukers heeft een aardig netwerk en ik ben nog steeds eindverantwoordelijk, ook op dat gebied.''

De algemeen directeur van Feyenoord wilde niet op namen ingaan van mogelijke kandidaten voor de functie van hoofdtrainer en/of technisch directeur.

Profiel
''Dat is niet in het belang van de club en van de betreffende personen. We kijken naar het profiel, naar de beschikbaarheid en naar de financiën. Ja, ik weet dat het gebruikelijk is om eerst een technisch directeur aan te stellen en daarna een trainer. Maar er zijn uitzonderingen en dit is er een.''

Oud-speler Mario Been liet maandag weten dat hij in elk geval dit seizoen voltooit als trainer van NEC. Hij zou in het nieuwe seizoen wel dolgraag aan de slag willen gaan in De Kuip. Leo Beenhakker blijft een belangrijke kandidaat om het seizoen bij Feyenoord als hoofdcoach af te maken. Daarna zou Don Leo als technisch directeur in Kuip kunnen doorgaan, met Been als coach.

Gezicht
Gudde ontkende dinsdag nog dat oud-speler en voormalig commercieel directeur Sjaak Troost terugkeert in een hoge directiefunctie bij Feyenoord. ''Daar is geen sprake van. Anders zou ik hier ook niet meer staan. Ik ben met financieel directeur Onno Jacobs nog steeds het gezicht van de club naar buiten toe. Dat heeft de Raad van Commissarissen ook duidelijk zo tegen mij gezegd.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')