oooh dat kan ook nog, dat janine uiteindelijk ontkomt en dat rene bij janine thuis anita aanziet voor janine en de bijl in anita zetquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik irriteer me echt dood aan Dex. Laat Noud en Krullie gewoon met rust, en doe niet zo kinderachtig![]()
Janine met bijlBenieuwd hoe het afloopt..
saai stel noud met krullie opzoutten actie erinquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik irriteer me echt dood aan Dex. Laat Noud en Krullie gewoon met rust, en doe niet zo kinderachtig![]()
Waarheid.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:32 schreef Puala het volgende:
Hoe ze deze week ook echt noemen "de veegweek". Omdat ze de kijkers willen belonen voor al het kijken.
Conclusie: Ze voeren nu een leuke show op, maar over een maand is het weer een ingedutte kakboel
Ik erger me of het irriteert me. Ik irriteer mijquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgens mij is daar niets fout aan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:11 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik erger me of het irriteert me. Ik irriteer mij![]()
Laat verder maar.
Wat dan ook tof zou zijn, hij steekt haar van achteren ofzo en likt zijn mes af, dan heeft hij ook HIVquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:25 schreef Misan het volgende:
[..]
oooh dat kan ook nog, dat janine uiteindelijk ontkomt en dat rene bij janine thuis anita aanziet voor janine en de bijl in anita zet
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:35 schreef alors het volgende:
[..]
Wat dan ook tof zou zijn, hij steekt haar van achteren ofzo en likt zijn mes af, dan heeft hij ook HIV
Bron? Ik heb namelijk nog NOOIT commentaar gehad op het gebruiken van "Ik irriteer me", wat overigens door iedereen in mijn omgeving gezegt wordt. Zelfs niet van mn nicht, die Nederlands gestudeerd heeft.quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:09 schreef JufMariska het volgende:
Kissa heeft gelijk, ik irriteer me is een foute samenvoeging... Maar da's natuurlijk wel een beetje off-topic :-)
Niet dat ik me wat aan zou trekken van de opmerkingen verder, maar toch: http://www.onzetaal.nl/advies/irriteer.phpquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bron? Ik heb namelijk nog NOOIT commentaar gehad op het gebruiken van "Ik irriteer me", wat overigens door iedereen in mijn omgeving gezegt wordt. Zelfs niet van mn nicht, die Nederlands gestudeerd heeft.
je kan wel iemand wel irriteren.. Maarja dan wordt diegene geïrriteerd door jou, en daar ergert diegene zich aan... Diegene irriteert zich er niet aan, want jij irriteert hém...quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bron? Ik heb namelijk nog NOOIT commentaar gehad op het gebruiken van "Ik irriteer me", wat overigens door iedereen in mijn omgeving gezegt wordt. Zelfs niet van mn nicht, die Nederlands gestudeerd heeft.
Ontopic; Krullie en Noud zijn inderdaad ook niet echt spectaculair, maar ik vind dat wat Dex nu allemaal aan het doen is toch wel enorm wanhopig en flauw.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:13 schreef Anneloortje het volgende:
Jeaninne heeft al een lekkere veeg gehad, gewoon omdat t mag:
Imam: vrouw slaan en verkrachten mag:-vrouw-slaan-en-verkrachten-mag.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |