Ja dat wel.quote:
Hopelijk is het dan een leuker personage.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:31 schreef vencodark het volgende:
Het lijkt wel een broer van Noud op de onderste foto
Zoals ik van de week al aangaf is dat wel een mooie manier om een Van Houten vs Sanders verhaallijn te maken, natuurlijk. Ludo wordt jaloers omdat hij ook nog gevoelens voor Janine heeft en probeert Jack te dwarsbomen, en Jack probeert Ludo terug te pakken... uiteraard resulterend in de seizoenscliffhanger, waarbij Jack en Ludo lijnrecht tegenover elkaar komen te staan!quote:Op zondag 25 januari 2009 12:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Inderdaad! Lijkt me wel wat, ze lijken me wel leuk bij elkaar. En de reacties van Ludo en Nick zullen priceless zijn![]()
Noud gaat wel, moet idd nog een beetje volwassener worden. En lang haar zeker jaquote:Op maandag 26 januari 2009 13:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja dat wel.Al vind ik Noud ook best een aardig smoeltje hebben. Maar niet lekker ofzo. Lijkt nog zo'n jong broekie.
Deze wel, ziet er op 1e gezicht prima uit.Mits hij lang haar heeft in de soap.
Het is misschien maar net wat ze met het personage willen. Met kort haar lijkt die gast op een slechterik of iig geen zuiver type. Met lang haar heeft ie wat meer sympathie en liefelijkheid over zich.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Noud gaat wel, moet idd nog een beetje volwassener worden. En lang haar zeker jaal weet je dat met gtst natuurlijk weer nooit
quote:Deze wel, ziet er op 1e gezicht prima uit.
Als ze lang haar doen met een stoppelbaardje of iets gaat het er ook al snel wat ruiger uit zien en allesquote:Op maandag 26 januari 2009 13:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is misschien maar net wat ze met het personage willen. Met kort haar lijkt die gast op een slechterik of iig geen zuiver type. Met lang haar heeft ie wat meer sympathie en liefelijkheid over zich.
Goed mogelijk, verhaallijnen opzetten kunnen ze nog steeds als de beste, maar het afronden en een goede ontknoping maken lukt ze helaas gewoon niet meerquote:Op maandag 26 januari 2009 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals ik van de week al aangaf is dat wel een mooie manier om een Van Houten vs Sanders verhaallijn te maken, natuurlijk. Ludo wordt jaloers omdat hij ook nog gevoelens voor Janine heeft en probeert Jack te dwarsbomen, en Jack probeert Ludo terug te pakken... uiteraard resulterend in de seizoenscliffhanger, waarbij Jack en Ludo lijnrecht tegenover elkaar komen te staan!
Eensch is, zoals hier al eerder aangekaart:quote:Op maandag 26 januari 2009 15:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Goed mogelijk, verhaallijnen opzetten kunnen ze nog steeds als de beste, maar het afronden en een goede ontknoping maken lukt ze helaas gewoon niet meer
Dat van Ronja's envelop gaat toch nog verder? Zag zoiets in de tv gids staan.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:42 schreef Perico het volgende:
[..]
Eensch is, zoals hier al eerder aangekaart:
GTST maakt tegenwoordig verhaallijnen niet meer af! Dat was echt 18 jaar lang geen enkel probleem.
Maar nu: Ronja's niet verstuurde envelop had geen consequenties, die pandjesbaas van Charlie verdwijnt zomaar, Charlie opent een kapsalon maar je ziet haar nu alleen maar op de bank liggen, die bedreiger van Anita, is ook zomaar verdwenen...
Dit is gewoon not done op televisie, een serie is geen schetsboek waarbij je hap-snap beslist wat doorgaat en wat niet. Nee, wat je uitzendt, dat maak je ook af. Anders moet het al sneuvelen in de brainstormfase.
Die gast is dan wel binnen no-time ouder geworden (ongeveer een jaar of 40..quote:Op maandag 26 januari 2009 15:44 schreef WHATSHESAID het volgende:
Misschien is Anita wel doodgereden door die gast die haar heeft bedreigd
Als vroeger een spannende verhaallijn tot een einde kwam, was vaak de nieuwe verhaallijn al meteen geboren.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:42 schreef Perico het volgende:
[..]
Eensch is, zoals hier al eerder aangekaart:
GTST maakt tegenwoordig verhaallijnen niet meer af! Dat was echt 18 jaar lang geen enkel probleem.
Dan heb ik op dit punt voor mijn beurt gesproken.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:46 schreef vencodark het volgende:
Dat van Ronja's envelop gaat toch nog verder? Zag zoiets in de tv gids staan.![]()
Van Wikipediaquote:Over Daniëls naam bestond lange tijd onduidelijkheid, op de aftiteling stond in tegenstelling tot andere personages alleen Daniël. Laura antwoordde toen Peter Kelder haar vroeg wat zijn achternaam was dat dit Daniël was en dat ze er nooit bij stil had gestaan dat hij ook een voornaam moest hebben. Vervolgens vraagt een contact van Sandra Mulder of Daniël nou zijn voor of achternaam is, waarop Daniël ironisch antwoord 'allebei'. Wanneer hij bij zijn ouders Karel en Nora langs gaat komt de kijker erachter dat zijn familienaam wel degelijk Daniël is en dat het personage dezelfde voor als achternaam heeft.
Vind ik ook. En die dokter geeft het ook wel snel en makkelijk op.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:32 schreef JufMariska het volgende:
Toch raar, die situatie van Anita..
Ik geef al jaren les aan geneeskundestudenten, en zoals deze arts het deed... Zo leren ze het niet op de opleiding zal ik maar zeggen...quote:Op maandag 26 januari 2009 20:34 schreef RaymanNL het volgende:
Die dokter bracht het maar raarEcht totaal zonder emotie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |