Huis verzakt door de aanleg van de Noord-zuidlijn?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:51 schreef Pien85 het volgende:
D'r lopen allemaal mannen voor m'n raam langs, en ik woon op de eerste etage
Mannen van de bouw he.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:51 schreef Pien85 het volgende:
Bertus Steigerpijp?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:51 schreef Pien85 het volgende:
moah, allang geen bleekscheten gezien, op een paar verdwaalde Britse toeristen na. Vergelijkingsmateriaal is er dus nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:51 schreef Californium het volgende:
[..]
het valt ook nietop dat de foto overbelicht is ofzo he
GMTA!quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Huis verzakt door de aanleg van de Noord-zuidlijn?
Heb ik al gedaan.quote:
Geloof me dat dat kan... voor details: PM maarquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stoppen op je hoogtepunt kan dan ook niet.
Die annefrank, remember?quote:
Nou bouw... ze wandelen een beetje heen en weer, hebben van de week met een schuurmachine het kozijn geaait, en nu zijn ze al 2 dagen heen en weer aan het wandelen, gisteren hebben ze met een beetje water geprobeerd het raam schoon te maken, wat nu nog smeriger is dan voorheen... en verder staan ze gezellig in groepjes op de steiger te roken...quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geloof me dat dat kan... voor details: PM maar
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Huis verzakt door de aanleg van de Noord-zuidlijn?
Klinkt alsof OA daar werkt. Ambtenarenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou bouw... ze wandelen een beetje heen en weer, hebben van de week met een schuurmachine het kozijn geaait, en nu zijn ze al 2 dagen heen en weer aan het wandelen, gisteren hebben ze met een beetje water geprobeerd het raam schoon te maken, wat nu nog smeriger is dan voorheen... en verder staan ze gezellig in groepjes op de steiger te roken...
Nee, afgevoerd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is die niet teruggekropen in haar holletje?
Indonesiers?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou bouw... ze wandelen een beetje heen en weer, hebben van de week met een schuurmachine het kozijn geaait, en nu zijn ze al 2 dagen heen en weer aan het wandelen, gisteren hebben ze met een beetje water geprobeerd het raam schoon te maken, wat nu nog smeriger is dan voorheen... en verder staan ze gezellig in groepjes op de steiger te roken...
Hangjongeren hier genaamd. En marokkaans.quote:
't Is echt heel erg, volgens de brief die we hebben gekregen werken de heren van 8 tot 4... in de praktijk komen ze om 7uur aan, gaan dan ergens een hoop lawaai maken, dan koffie drinken, met z'n allen roken op de steiger, en vanaf een uur of 12 zien we ze niet meerquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt alsof OA daar werkt. Ambtenaren
Ja, 1 druk op de knop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |