is het weer zo vaag ja?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:25 schreef Jill-RMC het volgende:
En komt iedereen terug naar het eiland. Ook geen onbelangrijk iets.
Enig nadeel is wel dat iedereen nu al 4 seizoenen lang aan het bedenken is wat er in godesnaam aan de hand is met dat eiland, dat het antwoord eigenlijk alleen maar tegen kan vallen.
Als je nog tijd hebt om te FOK'ken...quote:Op maandag 26 januari 2009 13:48 schreef Atreidez het volgende:
Heeft er iemand nog een werkdrukmeter liggen? Er moet hier nodig eens opnieuw de stand worden opgenomen
Ik weet wel iets, is in Wateringen, nabij Den Haag, leuk klein huisje met redelijk grote tuin. 2 kamers. De vorige bewoners waren ook allen 'vrijgezellen' dames van verschillende leeftijden die na een korte tijd (+/- 1 jaar) weer weggingen. Waarschijnlijk omdat ze een nieuwe relatie haddenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dank je, Klopt het is best lastig om wat te vinden, ik ga volgende week ook naar de huisarts om te vertellen dat de sitiuatie zo ook niet heel lang meer kan enzo, dus ik hoop dat ik dan urgentie kan krijgen, maar zelfs dan heb je niet gelijk iets.
Dat kan ookquote:Op maandag 26 januari 2009 14:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Moesten die hobby's niet per definitie in de kelder?
Is de rest niet uitgenodigd?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo heb weer ff op het Den Haag topic gegluurd![]()
![]()
Zeemonster kom je binnenkort nog beschuit met muisjes eten?
Is een normale schuur ook goed, zit er allemaal bijquote:
quote:
Ik heb wel flink de ruimte nodig hèquote:Op maandag 26 januari 2009 16:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Is een normale schuur ook goed, zit er allemaal bij.
Ja hoor , laat maar weten wanneer het jullie schiktquote:Op maandag 26 januari 2009 15:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo heb weer ff op het Den Haag topic gegluurd![]()
![]()
Zeemonster kom je binnenkort nog beschuit met muisjes eten?
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Is een normale schuur ook goed, zit er allemaal bij.
@AA; van harte met de kleine.
@zeemonster; niet al het beschuit opeten he, maar 1ntje meenemen @work mag wel
Nee joh, zet het anders nog even op FOK,..nu weet heel de wereld hoe dom ik ben.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:39 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Je begreep het niet helemaal he.
Mijn zusje is nog steeds zwanger(die weeen van toen noemen ze vals alarm/voorweeen) .
Had je me maar vanochtend moeten mailenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee joh, zet het anders nog even op FOK,..nu weet heel de wereld hoe dom ik ben.
Series hebben geen vast aantal seizoenen. Zodra de kijkcijfers drastisch zakken of de hoofdrolspelers er mee willen kappen stopt de serie. Zo was gisteren de laatste aflevering van mijn lekkere vampier op Net5quote:Op maandag 26 januari 2009 13:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is het weer zo vaag ja?
ik moet ze nog kijken. Heb gisteren wel het season catch up gekeken.
En ze hebben het toch ingekort? Vroeger waren er 10 seasons ipv 6 of 7?
En het einde is al bekend alleen moeten ze het allemaal inkorten.
Ben heel erg benieuwd.
Vaag ook dat na het verplaatsen van het eiland ben wakker is geworden in de woestijn
Maar ik denk dat het eiland al eens eerder verplaatst is.
Want je hebt al gezien dat ze in de woestijn een dharma ijsbeer gevonden hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |