Ik ookquote:Op zondag 25 januari 2009 01:16 schreef Kuwaro het volgende:
Heuu? vreemd lijst zeg ,gedeeltelijk op 85e plek
Als je gemiddeld 20 posts per dag meer haalt dan Tong dan heb je hem over 45 jaar ingehaald.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:00 schreef Desunoto het volgende:
Gelijk met tong
Boven tong
Boven tong
Kan ik dit volhouden?
Bedankt voor de motiverende woorden.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als je gemiddeld 20 posts per dag meer haalt dan Tong dan heb je hem over 45 jaar ingehaald.
Whehehehequote:Op zondag 25 januari 2009 13:10 schreef Noortje. het volgende:
07. 077 Noortje.
Meer gepost dan gedacht.
Ik heb trouwens gedroomd dat dit topic gesloten werd door mijn TVP hier van gister en dat iedereen boos op mij werd, terwijl in het vorige topic werd gezegd dat het bedoeld was voor TVP's etc. en niet voor slowchat. En en en toen wist ik niet wat ik had misdaan en ging ik heel erg panieken.![]()
Mijn God...quote:Op zondag 25 januari 2009 13:10 schreef Noortje. het volgende:
07. 077 Noortje.
Meer gepost dan gedacht.
Ik heb trouwens gedroomd dat dit topic gesloten werd door mijn TVP hier van gister en dat iedereen boos op mij werd, terwijl in het vorige topic werd gezegd dat het bedoeld was voor TVP's etc. en niet voor slowchat. En en en toen wist ik niet wat ik had misdaan en ging ik heel erg panieken.![]()
Je zal maar over fok dromen en dan specifiek dit topic, tijd voor een timeoutquote:Op zondag 25 januari 2009 13:10 schreef Noortje. het volgende:
07. 077 Noortje.
Meer gepost dan gedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |