Ik denk dat hij dan zijn glazen bol in de pruillenbak gaat gooien omdat die er voor de zoveelste keer naast zit.quote:
Ach natuurlijk, het gaat alleen om jezelf.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:19 schreef harley het volgende:
omdat ik in juni 26 dagen in de usa zit en het liefst zo goedkoop mogelijk ga
NY =quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:37 schreef popolon het volgende:
Oh nou ik gun het je van harte hoor, 't is alleen een beetje raar dat je om een vakantie hoopt dat de dollar lager gaat staan maar goed.
Ik vind het nog veel vreemder dat je naar NY gaat terwijl Chicagode mooiste en leukste stad is.
En dan scheelt het niet ook nog eens honderden euro's ofzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:37 schreef popolon het volgende:
Oh nou ik gun het je van harte hoor, 't is alleen een beetje raar dat je om een vakantie hoopt dat de dollar lager gaat staan maar goed.
Hoewel ik beiden alleen van foto's ken denk ik inderdaad ook dat Chicago leuker is dan NY. De skyline van Chicago is prachtig en de serie bruggen over de Chicago river zijn ook heel apart.quote:Ik vind het nog veel vreemder dat je naar NY gaat terwijl Chicagode mooiste en leukste stad is.
Zo eens kijken of dit bericht nog wat vervolg vandaag gaat krijgen.quote:Dollar onderuit op plannen rond Citigroup
23 februari 2009, 7:57 uur | FD.nl
De dollar staat maandag in de ochtendhandel fors lager ten opzichte van zowel de euro als de yen. Plannen van de Amerikaanse overheid het belang in Citigroup te vergroten zijn daar de belangrijkste oorzaak van.
Op de valutamarkt moet rond acht uur $ 1,2923 voor een euro worden betaald. Dat is 0,8% meer dan een dag eerder. Ten opzichte van de yen daalt de dollar van yen 93,35 naar yen 92,97.
Kredietwaardigheid
Volgens een bericht op basis van anonieme bronnen in de Wall Street Journal wil de Amerikaanse overheid haar belang in Citigroup vergroten naar 40%. Het bestuur van de bank zou de voorkeur geven aan een percentage van 25.
'Als dat de kredietwaardigheid van de bank vergroot, is dat niet noodzakelijkerwijs slecht nieuws voor de dollar', zegt een handelaar in Tokio tegen persbureau Bloomberg. 'Maar nu de uitwerking nog moet blijken, kiest de markt het zekere voor het onzekere.'
De dollar moet vandaag voor de derde achtereenvolgende dag inleveren ten opzichte van de euro. Dat is de langste aaneengesloten periode van dit jaar
Ware het niet de dag nog niet voorbij isquote:De dollar moet vandaag voor de derde achtereenvolgende dag inleveren ten opzichte van de euro. Dat is de langste aaneengesloten periode van dit jaar
De 1,25 lijkt het gehouden te hebben, zitten er weer een stukje boven (ldubbele bodem rond 1,25 = goed teken voor de Euro?)quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:49 schreef Hanoying het volgende:
Na een korte opleving gaat de euro de laatste weken weer hard onderuit, het lijkt erop dat er deze week een nieuwe 2 year low wordt gezet als de support op 1,25 het niet houdt.
Inderdaad, met uitzondering van de euro-spike direct na het besluit van de FED om de rente op nul te zetten is het een lijn naar beneden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:34 schreef Dlocks het volgende:
Dat is een momentopname. Opeens een ruime cent stijgen of dalen komt heel vaak voor. Over de langer. Vooralsnog is de waarde van de dollar ten opzichte van de euro dit hele jaar al gestaag aan het stijgen.
Ik denk dat de ECB morgen gewoon doet wat de markt verwacht en het dus weinig invloed zal hebben op de koers E/$.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:06 schreef arjan1212 het volgende:
eerst moet de ecb rente ook naar 0,25% morgen waarscheinlijk van 2% naar 1,5% ... als de rente in europa op 0,25% staat denk ik dat de dollar gaat rally'en .. nu 1,25..over een jaar 0,80 ?
Ik heb $ vanaf 1,55. Ik zou ze nu niet kopen maar ik verkoop zo ook nog niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:45 schreef ClioSporT het volgende:
Waar zouden jullie nou in investeren op het moment, liever dollars opkopen of euro's ?
Dollars of euro's kopen is geen investering. De markt is immers efficient, dus het kan beide kanten op. En een dollar zelf werkt niet. Renteverschillen zijn laag en gecompenseerd in de koersen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:45 schreef ClioSporT het volgende:
Waar zouden jullie nou in investeren op het moment, liever dollars opkopen of euro's ?
We gaan in ieder geval weer langzaam omhoog.quote:FRANKFURT (MNI) - Excessive liquidity and rising public debt could spark an inflationary spiral in the U.S. a senior economic adviser to the German government warned Wednesday. "I see an inflationary risk in the U.S. in the medium term because of the development of money supply there" Christoph Schmidt one of the government`s so-called "wise men" told the Financial Times.
"There is a danger that [governments] could start considering inflation as a way to reduce the burden of public debt" he said. Governments should start preparing to reduce their interference in the economy and think of ways to cut back their debt Schmidt argued. The same applied to central banks which "will have to return to less expansive policies and will face a lot of difficulties when they start re-absorbing liquidity" he predicted. Schmidt also warned of rising protectionist tendencies. "Our system of open trade is in danger" he said. "What the U.S. is doing to support its car industry for instance is indefensible. There is a clear risk of retaliatory tit-for-tat escalation in protectionist measures."
2 hele centen in afgelopen uur.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:45 schreef Drugshond het volgende:
Denk dat de dollar weer gaat bewegen (omhoog).
[..]
We gaan in ieder geval weer langzaam omhoog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |