google earth zegt van nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:18 schreef Ash_Ketchum het volgende:
Archibaldstraat in Haarlem, jongens, bestaat dat?
met wie ben je bezig ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:21 schreef Ash_Ketchum het volgende:
Oke, heb al wat gegevens iig
Nu nog zn adres
WTFquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:24 schreef Ash_Ketchum het volgende:
Had hem net aan de telefoonHij geloofd nog steeds dat ik een 14-jarig meisje ben
Our PrePay kaartje dat ik nog hadquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
WTF? je hebt je nummer gegeven ?
Aah jammer zoiets kan je niet opnemenquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:26 schreef Ash_Ketchum het volgende:
[..]
Our PrePay kaartje dat ik nog had
Heb je zn nummer?quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:26 schreef Ash_Ketchum het volgende:
[..]
Our PrePay kaartje dat ik nog had
quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:29 schreef remlof het volgende:
Geen foto's van stijve piemels en geen privé gegevens.
oké jongens, slappe mogen wel!! Marc kom er maar in!quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:29 schreef remlof het volgende:
Maar relmof, dat is juist het leukste van het hele topicquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:29 schreef remlof het volgende:
Zelfs Alberto doet hetquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar relmof, dat is juist het leukste van het hele topic
Pech dan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar relmof, dat is juist het leukste van het hele topic
ff aanmeldenquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:34 schreef Ash_Ketchum het volgende:
Anders accepteer je me even Julia
mogen penissen in een spoiler?quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Pech dan.
Ik vind het wel grappig dat jullie die geile ventjes bij de neus nemen, maar verder moeten jullie je gewoon aan de FOK!policy houden.
je moet er een banaan of ander langwerpig artikel overheen shoppen.quote:
Gewoon niet stijfquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
je moet er een banaan of ander langwerpig artikel overheen shoppen.
Boem-dikkie zei eerst:quote:
okquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:59 schreef luciferhout het volgende:
[..]
Boem-dikkie zei eerst:
Kunnen de piemels gespoilerd worden?
en nu zegt Remlof dat ze niet meer mogen,
ik denk opzich dat een spoiler een mooi compromis is. Maar dat mogen de Mods nu gaan uitvechten
Waarom geen prive gegevens? 30 jarige mannen die op 13 jarige meisjes geilen verdienen niet beter.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:29 schreef remlof het volgende:
dat dus, anders komt dr n mooi slotje opquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Pech dan.
Ik vind het wel grappig dat jullie die geile ventjes bij de neus nemen, maar verder moeten jullie je gewoon aan de FOK!policy houden.
Sorry, I might be pants on head retarded, maar mag het nu wel of niet in een spoiler? (excl gegevens natuurlijk)quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat dus, anders komt dr n mooi slotje op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |