quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:27 schreef Ash_Ketchum het volgende:
bbaadd, wat was de naam van die kerel die jij postte?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:07 schreef bbaadd het volgende:
[..]
al weer vergeten, bois komen hier als een lopende band langs
Waarom vroeg hij:quote:
Omdat ik zgn. net een string had gekocht.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waarom vroeg hij:
Waarom staat je string op google?
Best leuke meid volgens mijquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:09 schreef Mellow_ het volgende:
[ afbeelding ]
En die linker is, ja hoor, z'n vriendin.
Ja dat heb ik wel over voor een nauw kutje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:33 schreef Ash_Ketchum het volgende:
Lisa says:
Okee, dan bel ik je sowieso strx nog ff
maaree, je wOu dt ik morgen kwm? ik heb alleen geen geld voor een treinkaarje, dus dan ga ik wel zonder kaartje, maar betaal jij de terugreis dan?
chris says:
gaat niet ken je niet bij me slappen of wil je niet wat kost het terugries
Lisa says:
weeniej, 15 euro ofzoo...
JE HAD ZIJN KOP MOETEN ZIEN TOEN ik 15 EURO ZEI!!!!![]()
SLOEBER!!!
screenshot ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:33 schreef Ash_Ketchum het volgende:
Lisa says:
maaree, je wOu dt ik morgen kwm? ik heb alleen geen geld voor een treinkaarje, dus dan ga ik wel zonder kaartje, maar betaal jij de terugreis dan?
chris says:
Lisa says:
SLOEBER!!!
Je moet zeggen dat je naar hem toe gaatquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:33 schreef Ash_Ketchum het volgende:
Lisa says:
chris says:
Lisa says:
SLOEBER!!!
wacht nog evenquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:38 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ga ik hem het forum linksturen
Whehehe, daar is toch zo'n hele site van dat een gozer helemaal naar texel kwam voor een meisje die er nooit zou zijn...quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:33 schreef Ash_Ketchum het volgende:
Lisa says:
chris says:
Lisa says:
SLOEBER!!!
Moet je maar niet met je fallus op de webcam gaan staan terwijl je niets weet van de andere persoon...quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Eigenlijk voelt het ook wel een beetje lullig om die mensen ongegeneerd op het forum te knallen :p
Ja dat is waar. Vergeet mijn post maarquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:40 schreef Quara het volgende:
[..]
Moet je maar niet met je fallus op de webcam gaan staan terwijl je niets weet van de andere persoon...
GA JIJ VREEMD MET MIJN MARCquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:38 schreef bbaadd het volgende:
Marc. zegt:
hoe kom jij aan me ,mail elsje :$
elsje zegt:
oh zag ik ergens staan
elsje zegt:
:$
Marc. zegt:
waar/?:$
elsje zegt:
google ofso :$
elsje zegt:
ik voeg vaak onbekende toe
elsje zegt:
vind ik ehm
elsje zegt:
geil :$
Marc. zegt:
:$
wat gebeurde er verder ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:41 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas geen mooie gezichtsuitdrukking
Met jou zou ik weleens willen kemmen hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:41 schreef Ash_Ketchum het volgende:
[ afbeelding ]
Royal Sadness yo...
haha nee ben er zo vandoor, 13 jarige chicks om 1 uur is ook niet meer zo geloofwaardigquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Volgens mij gaan jullie nog een nachtje door of niet
Idd, dan zijn ze 16.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:48 schreef bbaadd het volgende:
[..]
haha nee ben er zo vandoor, 13 jarige chicks om 1 uur is ook niet meer zo geloofwaardig
Uiteraaaaaad conjooo, want ze zijn viiieeeeeeeeeeesssssssssssssssssssssssquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Slim, Joran, Slim.
Gewoon anticiperen op de omstandigheden.
Boks ouwe.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Uiteraaaaaad conjooo, want ze zijn viiieeeeeeeeeeesssssssssssssssssssssss
die pedovrouwtjes moeten we ook maar eens uitgebreid in een topic behandelen eigelijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:55 schreef bbaadd het volgende:
er zijn overigens ook pedo vrouwen van 20 die op meisjes van 14 geilen (of het moet een uitermate vieze man zijn)
EDIT: Was gewoon een vieze man, is em al weer gepeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |