abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65264259
Iedereen vraagt: Wanneer ga je nou echt verhuizen ?????????

Ja weet ik veel. Ik wil eerst een bed. En een roze muur. Maar ik moet het ook niet te lang uitstellen want ik zie er een beetje tegen op
  dinsdag 20 januari 2009 @ 22:23:29 #152
236335 neen
schone schijn
pi_65264316
Wanneer komt de Stufi weer?
Ik ga morgen even decaan bellen en andere studie kijken of ik in Feb. kan instromen
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 20 januari 2009 @ 22:24:28 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65264355
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 22:23 schreef neen het volgende:
Wanneer komt de Stufi weer?
Ik ga morgen even decaan bellen en andere studie kijken of ik in Feb. kan instromen
De 24e ofzo toch?
Staat op site van ib-groep!

Wat wil je gaan doen dan?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 20 januari 2009 @ 22:25:04 #154
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65264388
ik ga zo ook maar eens offline, lurk mee, maar ben te lui of moe om uitgebreid te reageren......

gaaaaaaaaaaaaaaaaaap
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_65264389
vrijdag
Ja doei.
pi_65264411
Mijn moeders visie op het bed probleem: Of je neemt een hangmat :d;D:d;D :;;DDD!1!111!eins!11

pi_65264418
PF! (Ik lurk mee maar ben way veel te druk om te posten) - Mijn moeder deed precies exact helemaal hetzelfde toen ik het huis uitging. Was het met niks eens. Vond alles wat ik wilde kopen te klein. Of te groot. Of te duur. Of onnodig. Of raar. Of te gekleurd. Ging ook niets kopen voor mij "want ik wilde toch het huis uit en niet zij". Op een gegeven moment heb ik haar verboden zich nog maar ergens mee te bemoeien, ze mocht het komen bekijken als het af was.

En toen was ik het huis uit, stond ze ineens voor de deur met tranen in d'r ogen om koffie te komen drinken en sorry te zeggen en bij te kletsen. 't Is voor moeders ook niet niks, een dochter die uit huis gaat .

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2009 22:26:07 ]
pi_65264503
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 22:06 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb dit bed: [ afbeelding ]
deze kast: [ afbeelding ]
dit kastje: [ afbeelding ]

Maar dat heb ik ook al allemaal zelf gekocht

en verder staat er eigenlijk niets in Wat oude krukjes van een school en een klein tafeltje.
Dan zou ik die meenemen... en je kamer eventueel ietsjes anders indelen. Je ouders hebben neem ik aan wel een logeerkamer?

Zo zou je het bijvoorbeeld in kunnen richten:

Of je zet die bedbank met de leuning tegen het voeteneinde van je bed aan... kan als je een erg klein bankje neemt. Heb je de muur bij je deur nog vrij. (banken staan niet in dat programma)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65264567
Nee ze hebben geen logeerkamer! Thanks voor het meedenken! Het bed kan misschien ook wel iets uitsteken of wek bij 't raam
pi_65264810
Ik heb het hier inderdaad bij het raam geplaatst. Ik zou nu vooral bedenken wat je echt nodig hebt... en dat is denk ik een fatsoenlijke tafel (kun je eventueel lakken en schilderen), en wat stoelen. En gordijnen. Bank kun je eventueel later kopen.

En voor de rest dingen als bestek, borden, ook wel handig.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 22:32:31 #161
236335 neen
schone schijn
pi_65264829
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

De 24e ofzo toch?
Staat op site van ib-groep!

Wat wil je gaan doen dan?
Ik wil kijken of ik nog Industriele vormgeving (HBO) kan gaan doen
het lijkt niet wat het is
pi_65264873
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 22:14 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja maar ze zijn eigenlijk best leuk
Het is juist goed om weg te gaan als het nog leuk is. Dan blijf je ook met plezier terugkomen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65264886
- bestek, check
- borden, check
- gordijnen, check (ik mag die van vriendje hebben)

dus ik heb nu roze verf nodig en een bed. en ik kan zo lang in de keuken eten daar staan banken en tafels.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 22:33:27 #164
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65264892
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar da's in het begin niet zo dan? Want ik heb het nu al non-stop sinds half zes vanavond, zo'n vreselijk zenuwen hypergevoel dat maar niet overgaat. Maar dat zal die nicotineverslaving wel zijn, ik las dat de nicotine binnen een dag of vijf uit je lijf is en dat het ergste wat betreft dat rotgevoel dan voorbij zou moeten zijn.
Greysje, weet je nog dat ik op onze meet in dat fantastisch culinaire steengrill etablissement dat volgens jaar vast op nr. In staat in de "Lekker" nog pafte als een schoorsteen en nu táál ik er niet meer naar, ik vind het echt viesssss. En ik heb best wat stress ook enzo. Dus dan kan jij het ook.

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 22:33:35 #165
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65264899
Ow mên; tvp

(jullie gaan te hard)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 22:33:45 #166
21704 SHE
Shaven, not furred
  dinsdag 20 januari 2009 @ 22:35:56 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65265045
Tof, neen!

En awww Razzt

En nu ga ik zus achter de pc laten! Baiiii!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 20 januari 2009 @ 22:37:00 #169
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65265112
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 22:08 schreef P.F het volgende:

[..]

Hehe, ze willen helemaal geen spullen aan me geven En de spullen die ik heb heb ik ook al zelf gekocht.. Maar dat maakt op zich niet uit. Nou ja eigenlijk wel maar dan voel ik me zo spoiled.
Mijn moertje heeft me wel 10 keer ingericht..elke keer als ik naar een nieuwe kamer ging .

Nu zeg ik niet dat dat normaal is maar jouw ouders zijn toch best bemiddeld? Dan vind ik het eerlijk gezegd best normaal dat ze je ontbrekende dingetjes kopen, kom op zeg, je bent hun kuikentje dat uit gaat vliegen! .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65265190
PFje, ik heb 28 feb de sleutels gekregen van m'n flat en ik ben er pas begin mei gaan wonen En ik had wel budget voor alles. En ik was het heeeeelemaal zat thuis. Heel normaal dus dat je nu ff niet meer wil hoor.

En ik was nog wel 29
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65265291
Spoiled vind ik het ook niet hoor. Mijn ouders hebben me ook geholpen toen ik voor het eerst op kamers ging. Vind ik niet meer dan normaal, als ik het zelf had moeten kopen was alle spaargeld van m'n hele leven erdoorheen gegaan en als zij het geld hebben is dat toch hartstikke zonde. Op die leeftijd heb je nou eenmaal niet veel geld.
Helpen ze je wel bij de maandelijkse kosten?
pi_65265306
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 22:37 schreef Vivi het volgende:

[..]

Mijn moertje heeft me wel 10 keer ingericht..elke keer als ik naar een nieuwe kamer ging .

Nu zeg ik niet dat dat normaal is maar jouw ouders zijn toch best bemiddeld? Dan vind ik het eerlijk gezegd best normaal dat ze je ontbrekende dingetjes kopen, kom op zeg, je bent hun kuikentje dat uit gaat vliegen! .
Ja Vief, maar niet alle ouders zijn zo, dus tja... Je kunt moeilijk eisen dat ze dat doen.
pi_65265322
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 22:37 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja wel boven modaal en zo.. Maar hier in deze kamer heb ik ook alles zelf moeten kopen of geen verjaardags cadeau maar wel een kastje. Ze zeggen dat ik wel in m'n oude bed kan slapen (1 persoons en dat er wel dat te kleine oude matras bij kan) Dusch ik denk dat ik maar gewoon rood moet gaan staan voor stomme spullen en dan als ik tijd heb veel te gaan werken

Ze vinden 't geloof ik ook niet echt een goed idee dat ik op kamers ga, maar ja. Ik kan er ook gewoon vanaf nu hardnekkig gaan slapen Ik heb al wel internet daar
  dinsdag 20 januari 2009 @ 22:42:24 #174
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65265379
Oh men; mijn ouders hebben elke keer complete inboedels gekocht

En wat het aller, aller, allerergste is, is dat ik er compleet achteloos mee om sprong en min of meer verwachtte dat ze elke keer weer zouden helpen
Ik heb in R'dam zelfs nog een piano en witte leren bank in opslag staan

Ik ga mijn moesje en poesje maar eens een leuk cadeautje doen, want ik word er ineens aan herinnerd wat een fantastische, vrijgevige mensen het zijn.

en wat een verwend schijtkind ik ben
pi_65265389
Veel werken? Ik neem aan dat je ouders toch ook willen dat je studie je eerste prioriteit is..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')