Als je een strip slikt, en dan zonder stopweek naar de tweede strip gaat, kun je in die tweede strip wel 3 pillen achter elkaar vergeten. Je bent tegen die tijd al voldoende beschermd en het is dan in principe niet meer dan een soort late stopweek. Hou je altijd na één strip een stopweek, dan kun je niet tijdens die ene strip ook nog 3 pillen vergeten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Tweede of derde strip? Hoe bedoellu? Ik snap hem niet
Ik geloof best dat er dagen zijn dat het niet zo erg is om de pil te vergeten, maar om nou te zeggen 'je mag best 3x de pil vergeten, geen ramp, kan je niet zwanger van worden', daar klopt natuurlijk geen kont van!
Sorry!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey mevrouw statistiek, dat zeggen ze niet
Ahhhhquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
Heer G ging net naar boven en ik hoor dat ie aan het strijken is boven!
Hij dacht waarschijnlijk 'gestopt met roken en ongesteld moeten worden deze week, als ik nu vraag of ze een overhemd of drie wil strijken voor Noorwegen vertel ik het niet na!'.
Yes darling; wist je dat bij 8 op de 10 mannen de oorzaak van het buikje/ietsje overgewicht het resultaat is van te weinig eten?quote:
hoe dichter je bij je ideale gewicht zit, hoe langzamer het schijnt te gaan...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind juist dit het zwaarts![]()
ben zo'n wijf dat dan alles perfect wil hebben. IN het begin was het allemaal makkelijk en easy en vlogen de kilo's eraf, maar nu ben ik al vanaf mei ofzo op de 70 en nu al vanaf november rond de 67 / 68...
Nu heb ik ook niet rete mijn best gedaan, maar toch is het naar om te zien dat je na zoveel tijd en kilo's nog steeds niet 'perfect' bent, terwijl ik altijd volhield dat 75 wel mooi zou zijn, en anders 70, op z'n laagst.
Maar nu zit ik naar die 60 te turen als naar een heerlijk stukje cote d'or chocoladeen hij blijft maar ver weg en ik vraag me af of ik dán wel heil kan hebben met mn lichaam, ik wil zo graag weten wat 't punt is dat ik tevreden ben, en ergens ben ik bang door te slaan, héél soms...
Smart thinking!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
Hij dacht waarschijnlijk 'gestopt met roken en ongesteld moeten worden deze week, als ik nu vraag of ze een overhemd of drie wil strijken voor Noorwegen vertel ik het niet na!'.
Thank you! Alleen zie ik niet zoveel online?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:47 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Sorry!
Ow, en PF, kijk eens bij Jysk (www.jysk.nl) is een Deense Ikea ofzo.
mag je op een zondag een balansdag van het dieet, dus gewoon een keer wat anders?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Yes darling; wist je dat bij 8 op de 10 mannen de oorzaak van het buikje/ietsje overgewicht het resultaat is van te weinig eten?
Trouwens, voor veel vrouwen ook hoor.
Wist ik niet, ik weet niet zoveelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Yes darling; wist je dat bij 8 op de 10 mannen de oorzaak van het buikje/ietsje overgewicht het resultaat is van te weinig eten?
Trouwens, voor veel vrouwen ook hoor.
Dat jij 25 wordt.quote:
ik wil gewoon instant purrrrrfect zijn morgenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hoe dichter je bij je ideale gewicht zit, hoe langzamer het schijnt te gaan...
die laatste 1,5 kg bij mij gaan dr ook maar niet af... ik schommel wat tussen de 70,5 en 71,5....
vandaar de eerste loodjes (dus het omschakelen van het eetpatroon en het ontwennen van zoet enzo..)
en de laatste loodjes.....
en ik d8 ook dat ik bij 85 kg wel tevreden zou zijn.... en ik zou door het vuur zijn gegaan voor maatje 40-42...
(het is dan ook heel onwerkelijk om en veel lichter te zijn en een veel kleinere maat te dragen...)
ik mik bijna iedere ochtend zo'n brinta wake-up shake naar binnen, maar da's meer vanwege het gemakquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:50 schreef neen het volgende:
[..]
Wist ik niet, ik weet niet zoveelnu weet ik het echter wel!
Brinta is ook verplicht? Dat at ik wel eens als ontbijt toen ik vrijwilligerswerk deed omdat ik toch moest ontbijten.... lekker vond ik het niet
hahaaaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Oh BJ, jij geluksvogel! Een skinny biatch en óók nog vrij hebben morgen!
Het is je gegund!![]()
Op dit moment gewoon echt kutquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Smart thinking!
Hoe gaat ie? Ik vind het maar stoer hoor!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
Come on! You can do it!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Op dit moment gewoon echt kut
En als ik er aan denk dat dit nog een tijdje duurt, zulke avonden, dan zou ik het bijna opgeven
Maar goed, even doorzetten nog maar. Had het makkelijker ingeschat
En ik haat Heer G op dit momentZelfs al strijkt hij
Greysie je moet maar zo denken: ik ben trots op je!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ik er aan denk dat dit nog een tijdje duurt, zulke avonden, dan zou ik het bijna opgeven
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
ja wie nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wil gewoon instant purrrrrfect zijn morgen
Wat is dat dan precies? Brinta uit een bord warm met die shizzel bah bah bahquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik mik bijna iedere ochtend zo'n brinta wake-up shake naar binnen, maar da's meer vanwege het gemak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |