Me, me, me!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:43 schreef Jimbo het volgende:
bier iemand ?
Dit nummer. Live. Augustus 2008. V Festival eerste rijquote:
Finland. Achter de laptop. Januari 2009. Jaloers.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:47 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dit nummer. Live. Augustus 2008. V Festival eerste rij.
Haha. Maar Finland is dan weer wél tof!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Finland. Achter de laptop. Januari 2009. Jaloers.
Ontzettend fout idd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geweldige aflevering weer. Disco bus
Proostquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ontzettend fout idd.
wit wijntje erbij
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Me, me, me!
Oh, ik heb al een Guinness ;-)
Denk dat die 110 euro het komende weekend weer worden uitgegeven aan pallets bierquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:59 schreef Timo20 het volgende:
Terechte uitspraak bij de rijdende rechter
Kun je het beter daar aan uitgeven daan aan de deurwaarderquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk dat die 110 euro het komende weekend weer worden uitgegeven aan pallets bier
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kun je het beter daar aan uitgeven daan aan de deurwaarder
Ik tikte vanmiddag 'Irene Moors !' in een topic, toen een luisteraar moest raden wie de BN'er was. Kwam ook al in een KLBtopic terechtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:11 schreef DaMook het volgende:
De nos leest hier mee, zeggen nu na mijn opmerking dat dat gebaar hang loose betekend dat ook op tv
.
Verkeerde topic.
Ik heb het goed naar mijn zin. Beetje saaie introductie. Lekkere intro vrouwke!!!! Lees lekker! Prima hier. Ik blijf hier nog evenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat klinkt als een gezellige boel daar. Volgens mij bevalt het wel of niet?
Ik wil ook naar Finlandquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Finland. Achter de laptop. Januari 2009. Jaloers.
Es ff kijken of er binnenkort goedkope vluchten die kant op gaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Als je ergens gratis wil overnachten, ik heb een tweepersoons bed over.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:28 schreef DaMook het volgende:
RJ heeft iig niet te klagen over de aanbiedingen van de vrouwen hier.
Via Stockholm en dan tien uur (voor 25 euro) met de boot naar Finlandquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Es ff kijken of er binnenkort goedkope vluchten die kant op gaan
Hm... Nouja, dat is 't vast wel waard. Of niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Via Stockholm en dan tien uur (voor 25 euro) met de boot naar Finland
Finland is het altijd waard. Of wat zeg ik. Heel het Noorden is het waard.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... Nouja, dat is 't vast wel waard. Of niet?
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:41 schreef Susi het volgende:
[..]
Finland is het altijd waard. Of wat zeg ik. Heel het Noorden is het waard.
Volgens mij doelde hij niet op het land en je omgevingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:41 schreef Susi het volgende:
[..]
Finland is het altijd waard. Of wat zeg ik. Heel het Noorden is het waard.
Zie de tweede vraagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij doelde hij niet op het land en je omgeving.
Ik zag hemquote:
Ik wou er nog bij zetten : En dan heb je mij nog niet eens gezien. Maar dat leek me weer net te veel van het goede.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij doelde hij niet op het land en je omgeving.
Het is een elektrisch opblaasbed. Je kan diagonaal, vertikaal, alle posities ! De mogelijkheden zijn eindeloos !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Heb Noorwegen en Stockholm gezien, maar ik wil meer Scandinavië!
En dat tweepersoonsbed, is dat 't ook waard?
Goede reclame voor jezelf is nooit verkeerd natuurlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik wou er nog bij zetten : En dan heb je mij nog niet eens gezien. Maar dat leek me weer net te veel van het goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |