Yup, eerst stond er op de site dat dit het vervolg van seizoen 3 zou worden maar later is toch maar besloten er 4 van te maken. 2 bestaat volgens mij maar uit 6 afleveringen ofzoquote:Op donderdag 23 april 2009 20:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Zitten we nu in seizoen 4? ik heb de dvd box van seizoen 1 maar seizoen 2 en 3 zijn nog niet op dvd toch?
Klik hier voor een filmpje.quote:Onderbuikjes allerleukst!
[TYPETJESTROFEE] De kiezer heeft gesproken. Na het tellen van bijna 11.000 stemmen in de finaleweek kwamen Fred en Ria Onderbuik uit het programma Draadstaal als leukste typetjes van Nederland uit de bus. Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven zijn daarmee met hun tv-types Fred en Ria Onderbuik de winnaars geworden van de AD Typetjestrofee.
Vrijdag namen zij in Amsterdam de prijs in ontvangst: een karikatuur van hun toch al karikaturale echtpaar, gemaakt door de illustrator Pluis, oftewel Eric van der Wal. Het duo toonde zich oprecht verheugd en vereerd.
De complete uitslag:
1. Fred en Ria Onderbuik (Draadstaal: Dennis van der Ven en Jeroen van Koningsbrugge).
2. De Vieze Man (Kees van Kooten).
3. Jacobse en Van Es (Kees van Kooten en Wim de Bie).
4. Debiteuren/Crediteuren (Jiskefet: Herman Koch, Michiel Romeyn en Annette Malherbe).
5. Harry van Raaij (Erik van Muiswinkel).
6. Ushi (Wendy van Dijk).
7. Joop en Leon van de snackbar (Jeroen van Koningbrugge en Dennis van de Ven).
8. Lullo’s (Jiskefet: Michiel Romeyn, Herman Koch en Kees Prins).
9. Meneer en mevrouw De Bok (André van Duin en Corrie van Gorp).
10. Swiebertje (Joop Doderer).
Ze moeten de dvd van seizoen 2 maar eens uitbrengen.quote:Op zondag 26 april 2009 14:32 schreef ItaloDancer het volgende:
Zozo![]()
Toch blijf ik het vreemd vinden. Heel veel mensen vinden het leuk, op Youtube wordt het heel vaak bekeken, Jeroen van Koningsbrugge is op dit moment met al zijn programma's (vooral het goedbekeken Ik Hou Van Holland) erg 'hot'...
maar de kijkcijfers van Draadstaal blijven echt triest laag...
Ik ken ook heel veel mensen die het programma te tof vinden maar nooit kijken..quote:Op zondag 26 april 2009 14:32 schreef ItaloDancer het volgende:
Zozo![]()
Toch blijf ik het vreemd vinden. Heel veel mensen vinden het leuk, op Youtube wordt het heel vaak bekeken, Jeroen van Koningsbrugge is op dit moment met al zijn programma's (vooral het goedbekeken Ik Hou Van Holland) erg 'hot'...
Ik heb al gemaild waar de dvd blijft ik heb seizoen 1 ook al op dvd.quote:Op zondag 26 april 2009 15:11 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ze moeten de dvd van seizoen 2 maar eens uitbrengen.
Draadstaal is leuker om op dvd te hebben dan vanaf de tv te kijken, zonder vaste tijden enzo
Mee eens, leuke afleveringquote:Op zondag 26 april 2009 20:47 schreef donroyco het volgende:
Mooi gebaar naar Martin Bril
Verder weer een leuke aflevering
quote:Op zondag 26 april 2009 21:04 schreef donroyco het volgende:
Joop dat ie de snackbar binnenkomt met zijn liedje
Komt omdat er geen bn'ers en een mongolish publiek bij zitten.quote:Op zondag 26 april 2009 14:32 schreef ItaloDancer het volgende:
Zozo![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 12:28 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Moeten ze uitbrengen, zomerhit gegarandeerd![]()
![]()
Daarnaast heeft het ook totaal geen lead-in op zondagavond op NL3 en kent het concurrentie van de Reunie, Miljoenenjacht en Wegmisbruikers.quote:Op maandag 27 april 2009 14:20 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Komt omdat er geen bn'ers en een mongolish publiek bij zitten.
Tellen ze uitzendinggemist mee? Ik kijk het nu bijna altijd daar en zelden nog op zondagavond.quote:Op maandag 27 april 2009 14:20 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Komt omdat er geen bn'ers en een mongolish publiek bij zitten.
Na een week worden die kijkers erbij opgeteld ja. Elke week kijkt tussen de 20-30.000 mensen de nieuwste aflevering van Draadstaal. Dat is dus zo'n 10% van het totale aantal kijkersquote:Op maandag 27 april 2009 22:41 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Tellen ze uitzendinggemist mee? Ik kijk het nu bijna altijd daar en zelden nog op zondagavond.
Kleine toevoegingquote:Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Na een week worden die kijkers erbij opgeteld ja. Elke week (her)kijkt tussen de 20-30.000 mensen de nieuwste aflevering van Draadstaal. Dat is dus zo'n 10% van het totale aantal kijkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |