quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:20 schreef Nikmans het volgende:
Wat is 419 fraude?
quote:419. Any person who by any false pretence, and with intent to defraud, obtains from any other person anything capable of being stolen, or induces any other person to deliver to any person anything capable of being stolen, is guilty of a felony, and is liable to imprisonment for three years.
If the thing is of the value of one thousand naira or upwards, he is liable to imprisonment for seven years.
It is immaterial that the thing is obtained or its delivery is induced through the medium of a contract induced by the false pretence.
The offender cannot be arrested without warrant unless found committing the offence.
Wat moet zo'n kutgetal nou zeggen.. Zeg dan meteen 'Nigerianen', dan is het wél meteen duidelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:23 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die niet weten wat 419 ishebben jullie de afgelopen 10 jaar onder een steen geleefd?
Die spelfouten zijn wel om te janken zo slechtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:23 schreef RomeijnLand het volgende:
"Ja in zo'n e-mail is het zo geloofwaardig!"
Zulke mensen mogen niet eens internet hebben. Volgens mij hebben ze down.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:23 schreef veldmuis het volgende:
Kunnen ze dat programma niet beter 'naïef' noemen?
Is gewoon babelfish. Dikke drama. Snap al niet dat mensen die mailtjes snappen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:24 schreef gers het volgende:
[..]
Die spelfouten zijn wel om te janken zo slecht![]()
Als je dat gelooft verdien je om opgelicht te worden
Mensen die in 419 trappen. Raap me op.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:16 schreef gers het volgende:
Nu bij opgelicht mensen die zijn opgelicht door 419 fraude op marktplaats.
Mensen die die verhalen geloven
www.ebolamonkeyman.comquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:27 schreef veldmuis het volgende:
Hahahahah een mevrouw die verliefd is op een 419.
source pleasequote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:29 schreef gers het volgende:
hoger opgeleiden trappen er eerder in dan laag opgeleiden![]()
vmbo heeft toch zo zijn voordelen
dat zei een of andere expert bij opgelichtquote:
Mwah, laag opgeleiden hebben sowieso minder geld dan hoger opgeleiden, dus die kunnen niet eens geld overmakenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:29 schreef gers het volgende:
Of users die een bloemetje sturen naar iemand die in coma ligt die ze niet kennen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:28 schreef kikoooooo het volgende:
6000 euro betalen aan iemand die je 1 week kent
Raap me op... Ik hou het niet meer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:32 schreef veldmuis het volgende:
HAHAHAHHA EEN LELIJKE VENT VAN 50 DIE DENKT DAT ER EEN HETE CHICK UIT RUSLAND VOOR HEM KOMT
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:32 schreef veldmuis het volgende:
HAHAHAHHA EEN LELIJKE VENT VAN 50 DIE DENKT DAT ER EEN HETE CHICK UIT RUSLAND VOOR HEM KOMT
Hier klinkt het misschien ongelofelijk en ik zou niemand aanraden het uit te proberen. Maar die Russische vrouwen houden er rare gewoontes op na........quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Maar het meest trieste is ook nog dat die man gelooft dat een vrouw mooier dan een 50-jarige tokkie voor hem uit Rusland komt. En dan niet gewoon een middelmatige vrouw, maar ook meteen een 18-jarig heet sletje.
Hahaha kk hard!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:44 schreef veldmuis het volgende:
Hoe ze die gasten met de vlakke hand op het gezicht meppen
Ik vond vooral dat extra tikje op het achterhoofd van diegene die na een andere klap z'n handen niet hoog genoeg hield wel humoristisch.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:44 schreef veldmuis het volgende:
Hoe ze die gasten met de vlakke hand op het gezicht meppen
Van een vrouw was datquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vond vooral dat extra tikje op het achterhoofd van diegene die na een andere klap z'n handen niet hoog genoeg hield wel humoristisch.
Die 2 met die hondjesquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:27 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben nu aan het kijken![]()
Sommige mensen zijn zo dom
Koop dan 2 hondjes in NL zelf...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:36 schreef PirE het volgende:
Die 2 met die hondjes![]()
. D'r man waarschuwt haar nog, maar waarom zou je die geloven
![]()
Ja maar het zo zielig , want die hondjes kunnen niet tegen het klimaat in Cameroonquote:
Hoger opgeleiden hebben gewoon vaker spaarpotjes achter de handquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:29 schreef gers het volgende:
Dat komt uiteraard door de HBO`ers.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:29 schreef gers het volgende:
Jij stuurde een boek en een bloemetje naar NB!quote:
Maar hij kreeg zn geld terug die andere lui nietquote:Op woensdag 16 december 2009 01:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij stuurde een boek en een bloemetje naar NB!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |