Doe maar in m'n eigen topic, dan heeft de rest er geen last vanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:03 schreef Liejannuh het volgende:
Zeg PF, waar wil je alle tips nu hebben voor je huis?
Ikea (ja, alweer) heeft namelijk ook hele prettige satijnen kussenslopen.
Ik heb m'n "huisgenootjes" nog niet gesproken, volgens mij is er een gezamenlijke koelkast maar dat weet ik dus nog niet!quote:
Veel mensen op uilenstede hebben een koelkast op de kamer. Mijn zus woonde daar en die had dat ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:07 schreef P.F het volgende:
Ik heb m'n "huisgenootjes" nog niet gesproken, volgens mij is er een gezamenlijke koelkast maar dat weet ik dus nog niet!
Poepje, ik zou die koelkast nooit hoeven van je. Ik weet hoe je huidige koelkast er van binnen uitzag voor het schoonmakenquote:
Ik ga daar niet wonen he! Ja misschien doe ik dat wel, maar DH heeft een hoge koelkastquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Veel mensen op uilenstede hebben een koelkast op de kamer. Mijn zus woonde daar en die had dat ook.
Ja is wel de bedoelingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:24 schreef Duderinnetje het volgende:
TerugVindPaprika
Leuke kamer P.F.! Kun je iets heel gezelligs van maken denk ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |