Fok!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
nog ff over dat brongebruik
welke bronnen gebruiken jullie meestal ? is dat wikipedia, vakbladen ofzo, boeken? en wanneer vind je dat iets een betrouwbare bron is?
Vakbladen, wetenschappelijke literatuur, boeken, encyclopedieën, etc. Wikipedia is absoluut geen bron, je maakt je er gewoon belachelijk mee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
welke bronnen gebruiken jullie meestal ? is dat wikipedia, vakbladen ofzo, boeken? en wanneer vind je dat iets een betrouwbare bron is?
We kunnen nu in elk geval wel raden wat jouw vriendin heeftquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kleine borsten kan je ook waardern
geen 75 D neequote:Op woensdag 21 januari 2009 00:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
We kunnen nu in elk geval wel raden wat jouw vriendin heeft.
75D is dan ook niet echt een veel voorkomende cupmaatquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
75D is dan ook niet echt een veel voorkomende cupmaat. Dat zit meestal rond de 80 of 85
.
common sensequote:Op woensdag 21 januari 2009 00:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]goed dat je je algemene kennis weer kan tonen,
slaap lekker
Waarom ik nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo: http://www.hunkemoller.nl/shop/ProductOutletList.aspx?PageID=2614
BH's voor maar 6 euro
True that.. anders heb je echt een freaky lichaam.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
75D is dan ook niet echt een veel voorkomende cupmaat. Dat zit meestal rond de 80 of 85
.
Die letter staat voor de cupmaat, dus de grootte van de tiet zelf. Dat getal staat voor de omtrek van de hele borst, dus het meetlint om de rug heen zeg maar. Daarom is het ook wel gek als je een hele grote letter hebt en een klein getal, dan ben je dus inimini met bigass boobs.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:54 schreef swarmahoer het volgende:
ex vriendinnetje van mij had ook hele grote tieten maar n kleine omtrek, helemaal niet freaky
70d was het maar maar 75c kon dan ook ofzonaja ik heb er geen verstand van
Doorgaans artikelen in vakbladen. Wanneer een bron betrouwbaar is? Als de auteur vermeld is, na te gaan is wat zijn of haar verdiensten zijn omtrent / in dat vakgebied, waarin artikel etc. verschenen is, jaar van uitgave en eventueel druk of uitgever. Dat soort dingen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
en wat is zijn cupmaatquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:58 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die letter staat voor de cupmaat, dus de grootte van de tiet zelf. Dat getal staat voor de omtrek van de hele borst, dus het meetlint om de rug heen zeg maar. Daarom is het ook wel gek als je een hele grote letter hebt en een klein getal, dan ben je dus inimini met bigass boobs.
Ik praat met m'n beste vriend, die zit in Brazilie
Miss_Kardinaal bestaat al een tijdje heur!quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:15 schreef swarmahoer het volgende:
miss kardinaal? is je date goed gegaan
Das me teveel informatie, ik weet al genoegquote:
Das een klein meiske of niet?quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Miss_Kardinaal heeft 70-75B/C en draagt maatje 34/36 meen ik.
Ik schat zon 1m70.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Das me teveel informatie, ik weet al genoeg
[..]
Das een klein meiske of niet?
Ja het zegt mij allemaal geen flikker. Vandaag zei ze dat ze soms wel eens om een maatje 34 moest vragen omdat maatje 36 niet altijd past.quote:
Je hoeft niks te onthouden knul. Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
aargh man al die kloten maten om te onthouden zeg...
43, 11, 18, 33, 48
Ohnee, het staat nog op men kaartje wat er in hangtquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:32 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je hoeft niks te onthouden knul. Nergens voor nodig.
In je doosje condoomsquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ohnee, het staat nog op men kaartje wat er in hangt
Ja, ze is slank ja.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:25 schreef LastRequest het volgende:
Nouja tis een vrij klein maatje maar het zal best..
Ik heb geen zin om te gaan slapen.. dus ik doe het ook nog niet
Haha, rare maten voor een pakje condooms! Een piemel die varieert tussen de 11 en de 48quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
In je doosje condooms
Ik snap niet wat voor maten dit zijn...
Maar goed slaap lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |