zit er niet nog een prntscrn knop op de bovenste rij?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:52 schreef Red_Cat het volgende:
Shit jongens mn print screen knop doet het op een 1 of andere manier niet. Ik heb een laptop en hij zit tegelijk onder de home knop.. iemand verstand van?
Dat was geniaal jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:46 schreef reetveter het volgende:
Enkele berichten van Mark:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En zo zijn er nog veel meer van dit fenomeen
ctrl+shft dacht ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:52 schreef Red_Cat het volgende:
Shit jongens mn print screen knop doet het op een 1 of andere manier niet. Ik heb een laptop en hij zit tegelijk onder de home knop.. iemand verstand van?
hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:53 schreef behangplakker het volgende:
Kanker, dat breezerpraten is nog moeilijk ook
Kut, maar mijn naam is iets van bR33z3Rl0v3R14quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:54 schreef koemleit het volgende:
[..]
hoeft niet hoor.
gewoon "normaal" lullen happen ze ook op.
breezer praten maakt je misschien alleen maar meer "verdacht"
Ja das dezelfdequote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:53 schreef koemleit het volgende:
[..]
zit er niet nog een prntscrn knop op de bovenste rij?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:51 schreef behangplakker het volgende:
Het blijkt iemand te zijn die ik al eerder had geweigerd toen RV mijn msn gaf![]()
![]()
Doet het ook nietquote:
tja dan ben je fuckt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kut, maar mijn naam is iets van bR33z3Rl0v3R14
Ik had laatst g-unit girl14, omdat NG zijn msn iets met g-unit is. Iedereen hapte en die gozer had me veel toevoeginggenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:54 schreef koemleit het volgende:
[..]
hoeft niet hoor.
gewoon "normaal" lullen happen ze ook op.
breezer praten maakt je misschien alleen maar meer "verdacht"
Je moet ze gewoon msn gevenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:57 schreef Red_Cat het volgende:
Ik laat het er maar bij, dit heeft ook geen zin als de print screen het niet doet
jongens Olep heeft mij net over msn geholpen ik ga dr weer inquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef afcajos het volgende:
Reetveter of behangplakker, kankerop met mijn msn geven. De 1e mongool voegt mij al toe.
Ik was het niet. En waag het ook niet de mijne te geven.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef afcajos het volgende:
Reetveter of behangplakker, kankerop met mijn msn geven. De 1e mongool voegt mij al toe.
dat ben jij?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:08 schreef reetveter het volgende:
Boy19: Hoe zie je eruit
Girl16: Blond en cup C
Boy19: oke klinkt leuk (K)
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef afcajos het volgende:
Ja, maar dat was meer elkaar puur naaienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
prachtig KLB SC bazen die elkaar dr bij lappen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:14 schreef BurnaBoy het volgende:
Zo hee ik denk doe het ook een keertje,
Tss 2 seconden.
Volgens mij zitten er gewoon een stel fokkers te kloten daarzo.
Gebruik je firefox?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:57 schreef Red_Cat het volgende:
Ik laat het er maar bij, dit heeft ook geen zin als de print screen het niet doet
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:01 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
jongens Olep heeft mij net over msn geholpen ik ga dr weer in
goed voor de stemming straks in de SCquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, maar dat was meer elkaar puur naaien
Denk jequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
goed voor de stemming straks in de SC
keep the good work, dan is de SC straks ook weg
Inderdaad want als je dit bij je vriendin doet ben je zo kwijt en krijg je ruzie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
goed voor de stemming straks in de SC
keep the good work, dan is de SC straks ook weg
DOENquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:42 schreef Red_Cat het volgende:
Ok iedereen klaarga ze nou uploaden
Zit nog te twijfelen om em de link van fok te geven
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:42 schreef Red_Cat het volgende:
Ok iedereen klaarga ze nou uploaden
Zit nog te twijfelen om em de link van fok te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |