Het is een gouden kompas? Een alitheometer?quote:
Is ie van Sylar?quote:
Loving it, loving it.quote:
Prachtig boek. Vorig jaar of zo gelezen. Ik ga waarschijnlijk zaterdag.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ga vanavond naar The Boy With The Striped Pyjamas.
Dat wordt weer jenke.
Linebear zei dat ook al.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ga vanavond naar The Boy With The Striped Pyjamas.
Dat wordt weer jenke.
Ik heb het boek niet gelezen, maar ik ken wel het verhaal al van begin tot aan de afloop.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:11 schreef Ang3l het volgende:
Prachtig boek. Vorig jaar of zo gelezen. Ik ga waarschijnlijk zaterdag.
Maar de film valt tegen als je 't boek hebt gelezen hoor ik overal.
Dus ik beereid me voor op een teleurstelling, dan kan het alleen maar meevallen.
D'r gaat niks boven lekker brullen bij een goeie film.quote:
das waar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
D'r gaat niks boven lekker brullen bij een goeie film.
Ow, da's eigenlijk wel jammer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb het boek niet gelezen, maar ik ken wel het verhaal al van begin tot aan de afloop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Ang3l op 20-01-2009 18:25:56 ]L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
True. Maar dan wel alleen thuis op de bankquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
D'r gaat niks boven lekker brullen bij een goeie film.
gij jokkebrokquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, wat ik ken die jongen niet. Dus hij kwam al niet meer toen ik voor het eerst postte.
Ja dat zeg ik. hij was voor mijn tijd. Ook zijn stage-perikelen is dan voor mij tijd. (denk ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gij jokkebrok
Tomasso kwam hier al eerder dan u, en heeft zeer regelmatig vanaf zijn stage in Zuid Africa gepost![]()
Ik deed het vroeger ook onderdrukken, maar tegenwoordig? Nah.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
True. Maar dan wel alleen thuis op de bank
Ik dan hee. Ik onderdruk het in de bios. Wat me veel moeite kost soms
En soms faal ik.... Bij The Fountain heb ik heerlijk beschamend luid snikkend gegriend....
Ik trek me nog steeds te veel aan van wat mensen van me vinden. Zelfs total strangersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik deed het vroeger ook onderdrukken, maar tegenwoordig? Nah.
"Ken ik deze mensen? Wil ik iets van deze mensen?"
Nope. Bwaaaaaaaaaaaaaaaah..
.
kijk dát heb ik nou ook, maar vaak protesteren de mensen met wie ik samen ben dan heftig.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik deed het vroeger ook onderdrukken, maar tegenwoordig? Nah.
"Ken ik deze mensen? Wil ik iets van deze mensen?"
Nope. Bwaaaaaaaaaaaaaaaah..
.
Donequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:40 schreef Gellarboy het volgende:
Wil je jouw spoiler trouwens even verwijderen alsjeblieft, Ang3l?
Als P. onderweg naar huis in de file komt dan gaat hij het topic checken op zijn iPhone en daar staan alle spoilers gewoon HATSEKEE op je scherm..
Wat is aan het gebeuren?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:45 schreef Gellarboy het volgende:
Heeft iedereen ondertussen wel de TV aan trouwens? Het is aan het gebeuren enzo.
Vind je het gek?! En niet alleen de mensen die bij je zijn, maar in het theater zelfs de mensen OP het toneel! Je lacht en huilt zo hard dat de acteurs gewoon uit hun doen raken eof er van in de lach schieten! Ze hebben er, heb ik begrepen van rik, zelfs ooit iets van gezegd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk dát heb ik nou ook, maar vaak protesteren de mensen met wie ik samen ben dan heftig.
kijk en zo neemt zoiets weer mytische proportie's aan, alsof ik zit te brullen, daarbij dat van die acteurs klopt niet, ik heb 1 keer meegemaakt met Paul Haenen, cabaret dus, dat ie er een grapje over maakte, over mijn lach, that's it, er zijn zelfs gezelschappen die mij graag als aanjager in de zaal hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je het gek?! En niet alleen de mensen die bij je zijn, maar in het theater zelfs de mensen OP het toneel! Je lacht en huilt zo hard dat de acteurs gewoon uit hun doen raken eof er van in de lach schieten! Ze hebben er, heb ik begrepen van rik, zelfs ooit iets van gezegd.
Van het lachen? Ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk en zo neemt zoiets weer mytische proportie's aan, alsof ik zit te brullen,
O we gaan het Big Black & Beautifull incident in Veldhoven niet aanhalen?quote:daarbij dat van die acteurs klopt niet, ik heb 1 keer meegemaakt met Paul Haenen, cabaret dus, dat ie er een grapje over maakte, over mijn lach, that's it, er zijn zelfs gezelschappen die mij graag als aanjager in de zaal hebben.
Altijdquote:LIEF BLIJVEN HE!
Baram Chewbacca is zojuist wereldleider geworden.quote:
jij schreef alsof ik hard huil ook, ja ik heb een harde lach, dat past bij mijn Bourgondische levensstijl.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van het lachen? Ja.
[..]
O we gaan het Big Black & Beautifull incident in Veldhoven niet aanhalen?
[..]
Altijd
O dat. I don't really care about America.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Baram Chewbacca is zojuist wereldleider geworden.
En bij de spotlightgierigheidquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij schreef alsof ik hard huil ook, ja ik heb een harde lach, dat past bij mijn Bourgondische levensstijl.
Uhuquote:Als mensen mij vooraf vrageen om niet te lachen doe ik dat ook niet
ik vind het toch jammer dat je mijn gedrag daar vaak naar toe schrijft, ik had verwacht dat jij mij beter zou kennenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En bij de spotlightgierigheid
[..]
Uhu
Do tell?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:43 schreef Ang3l het volgende:
O we gaan het Big Black & Beautifull incident in Veldhoven niet aanhalen?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vind het toch jammer dat je mijn gedrag daar vaak naar toe schrijft,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |