Het is een gouden kompas? Een alitheometer?quote:
Is ie van Sylar?quote:
Loving it, loving it.quote:
Prachtig boek. Vorig jaar of zo gelezen. Ik ga waarschijnlijk zaterdag.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ga vanavond naar The Boy With The Striped Pyjamas.
Dat wordt weer jenke.
Linebear zei dat ook al.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ga vanavond naar The Boy With The Striped Pyjamas.
Dat wordt weer jenke.
Ik heb het boek niet gelezen, maar ik ken wel het verhaal al van begin tot aan de afloop.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:11 schreef Ang3l het volgende:
Prachtig boek. Vorig jaar of zo gelezen. Ik ga waarschijnlijk zaterdag.
Maar de film valt tegen als je 't boek hebt gelezen hoor ik overal.
Dus ik beereid me voor op een teleurstelling, dan kan het alleen maar meevallen.
D'r gaat niks boven lekker brullen bij een goeie film.quote:
das waar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
D'r gaat niks boven lekker brullen bij een goeie film.
Ow, da's eigenlijk wel jammer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb het boek niet gelezen, maar ik ken wel het verhaal al van begin tot aan de afloop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Ang3l op 20-01-2009 18:25:56 ]L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
True. Maar dan wel alleen thuis op de bankquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
D'r gaat niks boven lekker brullen bij een goeie film.
gij jokkebrokquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, wat ik ken die jongen niet. Dus hij kwam al niet meer toen ik voor het eerst postte.
Ja dat zeg ik. hij was voor mijn tijd. Ook zijn stage-perikelen is dan voor mij tijd. (denk ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gij jokkebrok
Tomasso kwam hier al eerder dan u, en heeft zeer regelmatig vanaf zijn stage in Zuid Africa gepost![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |