quote:
Geen Taoquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:18 schreef RoofingBurner het volgende:
ja, die Chinees, Tao?
Maar wel in de veronicagids!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jammer dat hij hier niet meer in de krant staat
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:21 schreef slaveloos het volgende:
tsun tsu oid
wie????quote:Koning der Franken
Periode 768-814
Voorganger Pepijn de Korte
Opvolger Lodewijk I
Keizer van het Heilige Roomse Rijk
Periode 800-814
Voorganger
Opvolger Lodewijk I
Hertog van Beieren
Periode 788-814
Voorganger Tassilo III van Beieren
Opvolger Lodewijk I
Vader Pepijn de Korte
Moeder Bertrada van Laon
nee helaasquote:
die welquote:
Wat?quote:is een muziekstijl die einde jaren tachtig en begin jaren negentig is ontstaan in de Indiase staat
. Psychedelic Trance is een andere en later meer omvattende naam voor
.
Nee, het heeft dezelfde naam als die Indiase deelstaat.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:40 schreef steekbal het volgende:
ambient ?
quote:is een vooral elektronische muziekstijl met zware beats waarvan het ritme wel eens fel kan variëren. Op deze beats plaatst men dan allerlei psychedelisch geluidseffecten.
De staatis een locatie waar in de jaren zestig en zeventig relatief veel hippies naar toe gingen. In de jaren tachtig werd
weer populair door de oudere, nu rijkere hippies die de oude hippieroutes uit de jaren zestig wilden herbeleven, en de 'gewone' toerist volgde.
wordt dan ook wel eens moderne 'hippiemuziek' genoemd
qonmann + 1quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:15 schreef qonmann het volgende:
goa
neenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Schaken?
ook niet ..quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:39 schreef barney74 het volgende:
tennis?
niet zo'n sprong..quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Polsstokhoogspringen?
Hintje:quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Verspringen?
Je mag ook niet edittenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:00 schreef barney74 het volgende:
damn, ik heb het antwoord al gegevne,,,maar is niet gezien (het het veranderd ipv tennis)
genoemd naar de 10 voudig wereldkampioenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:39 schreef barney74 het volgende:
nee, ik ga voor kunstschaatsen ipv tennis
oh sorry, de laatste keer dat ik meespeelde mocht je wel van gedachten veranderen (ik geef wel toe dat ik iets nu niet goed heb gedaan hoor lol), dus ik trek mijn antwoord kunstschaatsen terugquote:
Je mag altijd van gedachten veranderen, zelfs nadat je je antwoord hebt gegeven. Maar editten is al sinds het begin ten strengste verboden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:04 schreef barney74 het volgende:
[..]
oh sorry, de laatste keer dat ik meespeelde mocht je wel van gedachten veranderen (ik geef wel toe dat ik iets nu niet goed heb gedaan hoor lol), dus ik trek mijn antwoord kunstschaatsen terug
Gedachten veranderen mag wel , ff nieuw antwoord intikken..quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:04 schreef barney74 het volgende:
[..]
oh sorry, de laatste keer dat ik meespeelde mocht je wel van gedachten veranderen (ik geef wel toe dat ik iets nu niet goed heb gedaan hoor lol), dus ik trek mijn antwoord kunstschaatsen terug
ik weet het; ik deed kennelijk ff iets fout (wilde een streep door mijn initiele antwoord zetten). Ik hoop dat jullie me nu niet zien als valsspeler...quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:05 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Je mag altijd van gedachten veranderen, zelfs nadat je je antwoord hebt gegeven. Maar editten is al sinds het begin ten strengste verboden.
neen hoor ..quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:07 schreef barney74 het volgende:
[..]
ik weet het; ik deed kennelijk ff iets fout (wilde een streep door mijn initiele antwoord zetten). Ik hoop dat jullie me nu niet zien als valsspeler...
Welnee, kan gebeuren... Nieuwe vraag?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:07 schreef barney74 het volgende:
[..]
ik weet het; ik deed kennelijk ff iets fout (wilde een streep door mijn initiele antwoord zetten). Ik hoop dat jullie me nu niet zien als valsspeler...
en we zijn compleet !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |