Pixelsquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:32 schreef DaFan het volgende:
Op welke manier komt Top en Left terug dan? Pixels of cellen?
Kan je niks mee dusquote:
Object toevoegen via toevoegen. Volgens mij kan je dan gewoon in een werkblad werken in Word.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:11 schreef devuser_250 het volgende:
Een vraag,
Kan ik in Word een verwijzing maken naar een Excel-bestand?
Ik moet een enquete maken en ik wil de gegevens die ik ingeef in Word direct word omgezet in Excel om daarmee een grafiek maken.
Hoe kan ik hieraan aan beginnen?
Dat heb ik al geprobeerd en helaas zonder effect. Ik heb nu mijn instellingen veranderd, en nu begint de lijn bij X = 1 terwijl ik X = 0 wil hebben..quote:Op maandag 16 februari 2009 17:10 schreef DaFan het volgende:
Er staat me iets van bij met "Y-axis crosses at 0" (of iets dergelijks) dat je bij je grafiekopties aan of uit kan zetten. Dit bepaalt of de eerste waarde bij X = 0 staat of tussen X = 0 en X = 1 in ( X = 0.5 dus).
Dit is een XY grafiek, ik heb alleen de eigenschappen van het "uiterlijk" aangepast zodat er een lijn in zit. Ik heb een kolom 0 - 8 geprobeerd met daarachter de gegevens, ik heb het geprobeerd met 0 - 8 met daaronder de gegevens.. Ik ben op een gegeven moment gewoon maar gaan proberen, omdat ik het maar niet voor elkaar kreeg. Schijnbaar pakt ie de eerste van de tabel en noemt hij dat "1", ook al staat er in de tabel dat dat nul moet zijnquote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef Deetch het volgende:
Je moet er wel een XY grafiek van maken en geen lijn-grafiek.
Hoe ziet je tabel met data eruit? Heb je een kolom met 0 tm 8 en daarachter 3 kolommen met kosten opbrengsten en winst?
Ik vind het echt vreemd, want bij mij doet ie dat dus nietquote:Op maandag 16 februari 2009 21:52 schreef Deetch het volgende:
raar, in mijn excel doet ie het gewoon goed.
1 kolom met 0 tm 8 dan de andere drie kolommen erachter.
alle vier kolommen selecteren en een XY grafiek van maken en klaar ben je
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | Dim inhoud As Variant Dim splitinhoud As Variant Dim location Dim arrLoc As Variant Dim Sep Dim i As Integer Close #1 arrLoc = range("S38:CH38") location = Application.GetOpenFilename(FileFilter:="Text File (*.txt),*.txt") Sep = "|" Open location For Input Access Read As #1 Line Input #1, inhoud splitinhoud = Split(inhoud, Sep) For Each i In arrLoc MsgBox i & vbCrLf & splitinhoud ![]() range(arrLoc ![]() Next Close #1 End Sub |
klinkt niet echt als een excel vraag, probeer eens een eigen topic te starten in dig met een eigen duidelijke titel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:54 schreef Blik het volgende:
Zijn er mensen hier bekend met Think-Cell of ASAP Utilities?
Als je er niet bekend mee bent, zeg dan gewoon niks. Het zijn tools die extra functionaliteit geven aan Excel i.c.m. powerpoint. Veel gebruikt bij grote consultancy/strategy bureaus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:08 schreef Deetch het volgende:
[..]
klinkt niet echt als een excel vraag, probeer eens een eigen topic te starten in dig met een eigen duidelijke titel.
Maar je hebt dus niet echt een specifieke vraagquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:18 schreef Blik het volgende:
[..]
Als je er niet bekend mee bent, zeg dan gewoon niks. Het zijn tools die extra functionaliteit geven aan Excel i.c.m. powerpoint. Veel gebruikt bij grote consultancy/strategy bureaus.
Ik ben benieuwd of mensen er bekend mee zijn en waarvoor ze die tools gebruiken
Klopt, dit is voor Fok!kers die met kleine problemen zitten en hiervoor hulp kunnen gebruiken van wat geavanceerderde gebruikers. Geen discussie topic over tools.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:43 schreef Blik het volgende:
Ik ga toch geen apart topic openen hiervoor, ben gewoon benieuwd of de excel-experts hier dat soort handige tools gebruiken. Daarvoor ben ik hier volgens mij in het juiste topique
preciesquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:48 schreef DaFan het volgende:
[..]
Klopt, dit is voor Fok!kers die met kleine problemen zitten en hiervoor hulp kunnen gebruiken van wat geavanceerderde gebruikers. Geen discussie topic over tools.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |