Ja ik las m'n post nog een keer en ik zag dat dat er een beetje ongelukkig stondquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Als jouw mister dat meisje van laatst had gebeft had je het niet meer zo tof en leuk gevonden!!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:59 schreef cyclechick het volgende:
En het is al ruim twee jaar geleden dat mijn vriendje het'Je moet gewoon eens iets heel anders proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van iemand anders ging lopen spelen.
En sindsdien weet ik geen enkele vent vast te houden.
Maarja ze zijn dan ook allemaal getrouwd of niet goed genoeg tegenwoordig.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:02 schreef Muis006 het volgende:
Oh trouwens ik ben over de helft van het bestralingsseizoen, woohoo!
Ik moet iets leuks bedenken dat ik wil doen als ik klaar ben
Vriendjes mogen best beffen, maar dan wel bij hun vriendinnetjes, en niet bij andere chickies.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik las m'n post nog een keer en ik zag dat dat er een beetje ongelukkig stond!
Ja ik bedoelde dat ik befkonijn en die scheldwoorden tegen vikking helemaal niet zo naar vond, maar het stond onder jouw post dus toen stond het er nog al stom. Sorry!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:06 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Vriendjes mogen best beffen, maar dan wel bij hun vriendinnetjes, en niet bij andere chickies.
Het mooie is dat dat andere meiske er uiteindelijk achterkwam dat haar nieuwe lover helemaal geen vrijgezel was! En zij heeft mij toen ingelicht, en toen werden wij vriendinnenMaar uiteindelijk wonen zij nu wel samen. Ja, het leven kans soms raar lopen
Maar ik ben nog altijd blij dat ik niet meer met die jongen samen ben, want eigenlijk ben ik veel beter af zonder hem
Ik heb er wel eens serieus over nagedachtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens iets heel anders proberen.
No offence taken!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde dat ik befkonijn en die scheldwoorden tegen vikking helemaal niet zo naar vond, maar het stond onder jouw post dus toen stond het er nog al stom. Sorry!!
Bestralingen gaan wel goedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
Muis, ja! Ik heb zelfs nog even aan je gedacht op vakantie en nou vergeet ik het gewoon te vragen
Afijn: gaat het goed met de bestralingen? En kom je ook nog aan wat andere dingen toe, tentamens e.d?
Alleen als je er zelf zin in hebtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens iets heel anders proberen.
Afgezien van dat lief doe ik dan iets foutquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:08 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens serieus over nagedachtMaar ik geloof niet dat dat een oplossing is voor welk probleem dan ook. I luvvvv men! Groot, breed, sterk maar lief en met sixpack rrrooaarrr
Ik heb alleen die van Mo gezien!! Ik wil de rest ook zien!!!!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:13 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wij hebben het gister per PM gedaan! Ik kan je dr ook eentje terugsturen als je dat wil. Alleen had ik een zwarte aan, die niet doorzichtig is
Uiteraard is dat geen oplossingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:08 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens serieus over nagedachtMaar ik geloof niet dat dat een oplossing is voor welk probleem dan ook. I luvvvv men! Groot, breed, sterk maar lief en met sixpack rrrooaarrr
Zeker. Je gezondheid is echt het allerbelangrijkstequote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bestralingen gaan wel goedsommige dagen beter dan andere. En tentamens kom ik niet meer aan toe helaas, maar ja ik moet eerst maar eens beter worden!
Jij wilde toch geen kinderenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uiteraard is dat geen oplossing.
Voor mij zou het ook gemakkelijker zijn als ik gewoon hetero was, want ik kan met bijna geen enkele jongen bevriend zijn zonder dat 'ie verliefd op me wordt. Als ik hetero was geweest, was ik vast al getrouwd geweest en had ik twee koters gehad om mee te nemen naar de meet
.
Naarlingen zijn het!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo eentje heb ik ook gehad, Cycle.. Hij hield het alleen niet bij eentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |