abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:04:35 #1
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65248573
Het vorige deel: Slank # 492 - in zwart / wit geblokt

+

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65248577
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Als jouw mister dat meisje van laatst had gebeft had je het niet meer zo tof en leuk gevonden!!
Ja ik las m'n post nog een keer en ik zag dat dat er een beetje ongelukkig stond !
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:04:53 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65248588
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:59 schreef cyclechick het volgende:
En het is al ruim twee jaar geleden dat mijn vriendje het'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van iemand anders ging lopen spelen.

En sindsdien weet ik geen enkele vent vast te houden.
Maarja ze zijn dan ook allemaal getrouwd of niet goed genoeg tegenwoordig
Je moet gewoon eens iets heel anders proberen .
Niet meer actief op Fok!
pi_65248599
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:02 schreef Muis006 het volgende:
Oh trouwens ik ben over de helft van het bestralingsseizoen, woohoo!

Ik moet iets leuks bedenken dat ik wil doen als ik klaar ben
tweede helft gaat altijd sneller!!

*of is dat alleen met vakanties??
pi_65248615
TVP
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:05:44 #6
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65248619
TT
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65248627
Uhm... Als je klaar bent dan... Ga je naar zo een vrouw die LEUKE dingen doet met je hoofd (massage, etc)
pi_65248633
Zo eentje heb ik ook gehad, Cycle. . Hij hield het alleen niet bij eentje.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65248645
Muis, ja! Ik heb zelfs nog even aan je gedacht op vakantie en nou vergeet ik het gewoon te vragen
Afijn: gaat het goed met de bestralingen? En kom je ook nog aan wat andere dingen toe, tentamens e.d?
pi_65248656
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:04 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja ik las m'n post nog een keer en ik zag dat dat er een beetje ongelukkig stond !
Vriendjes mogen best beffen, maar dan wel bij hun vriendinnetjes, en niet bij andere chickies.
Het mooie is dat dat andere meiske er uiteindelijk achterkwam dat haar nieuwe lover helemaal geen vrijgezel was! En zij heeft mij toen ingelicht, en toen werden wij vriendinnen Maar uiteindelijk wonen zij nu wel samen. Ja, het leven kans soms raar lopen Maar ik ben nog altijd blij dat ik niet meer met die jongen samen ben, want eigenlijk ben ik veel beter af zonder hem
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_65248721
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:06 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Vriendjes mogen best beffen, maar dan wel bij hun vriendinnetjes, en niet bij andere chickies.
Het mooie is dat dat andere meiske er uiteindelijk achterkwam dat haar nieuwe lover helemaal geen vrijgezel was! En zij heeft mij toen ingelicht, en toen werden wij vriendinnen Maar uiteindelijk wonen zij nu wel samen. Ja, het leven kans soms raar lopen Maar ik ben nog altijd blij dat ik niet meer met die jongen samen ben, want eigenlijk ben ik veel beter af zonder hem
Ja ik bedoelde dat ik befkonijn en die scheldwoorden tegen vikking helemaal niet zo naar vond, maar het stond onder jouw post dus toen stond het er nog al stom. Sorry!!
pi_65248731
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb er wel eens serieus over nagedacht Maar ik geloof niet dat dat een oplossing is voor welk probleem dan ook. I luvvvv men! Groot, breed, sterk maar lief en met sixpack rrrooaarrr
pi_65248748
Ik heb een andere magnetron gevonden
pi_65248757
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:08 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja ik bedoelde dat ik befkonijn en die scheldwoorden tegen vikking helemaal niet zo naar vond, maar het stond onder jouw post dus toen stond het er nog al stom. Sorry!!
No offence taken!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:09:15 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65248761
M'n zus zegt net op MSN dat ze gaat strijken en daar zin in heeft. En toen: "Dus niet!". Moest meteen aan Greyssie denken .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:09:24 #16
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65248769
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
Muis, ja! Ik heb zelfs nog even aan je gedacht op vakantie en nou vergeet ik het gewoon te vragen
Afijn: gaat het goed met de bestralingen? En kom je ook nog aan wat andere dingen toe, tentamens e.d?
Bestralingen gaan wel goed sommige dagen beter dan andere. En tentamens kom ik niet meer aan toe helaas, maar ja ik moet eerst maar eens beter worden!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65248798
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Alleen als je er zelf zin in hebt
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:10:00 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65248803
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:08 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ik heb er wel eens serieus over nagedacht Maar ik geloof niet dat dat een oplossing is voor welk probleem dan ook. I luvvvv men! Groot, breed, sterk maar lief en met sixpack rrrooaarrr
Afgezien van dat lief doe ik dan iets fout Maar hij's wel errrug lief En hawt op andere manieren Vinnik.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65248823
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:13 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Wij hebben het gister per PM gedaan! Ik kan je dr ook eentje terugsturen als je dat wil. Alleen had ik een zwarte aan, die niet doorzichtig is
Ik heb alleen die van Mo gezien!! Ik wil de rest ook zien!!!!!!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:10:25 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65248825
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:08 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Uiteraard is dat geen oplossing .
Voor mij zou het ook gemakkelijker zijn als ik gewoon hetero was, want ik kan met bijna geen enkele jongen bevriend zijn zonder dat 'ie verliefd op me wordt . Als ik hetero was geweest, was ik vast al getrouwd geweest en had ik twee koters gehad om mee te nemen naar de meet .
Niet meer actief op Fok!
pi_65248828
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:09 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Bestralingen gaan wel goed sommige dagen beter dan andere. En tentamens kom ik niet meer aan toe helaas, maar ja ik moet eerst maar eens beter worden!
Zeker. Je gezondheid is echt het allerbelangrijkste
pi_65248842
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Uiteraard is dat geen oplossing .
Voor mij zou het ook gemakkelijker zijn als ik gewoon hetero was, want ik kan met bijna geen enkele jongen bevriend zijn zonder dat 'ie verliefd op me wordt . Als ik hetero was geweest, was ik vast al getrouwd geweest en had ik twee koters gehad om mee te nemen naar de meet .
Jij wilde toch geen kinderen
pi_65248866
Ewelina ben je nu dunner dan op de vorige meet??
pi_65248874
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo eentje heb ik ook gehad, Cycle. . Hij hield het alleen niet bij eentje.
Naarlingen zijn het!
Deze hield het wel bij eentje, maar twas niet een dronken eenmalige actie. Meer met voorbedachte rade, als in: haar thuis uitnodging en al mijn en onze foto's verstoppen, vertellen dat die ring die hij van mij had gekregen ergens goedkoop 2e hands was opgeduikeld. etc. Dat deed echt het meeste pijn, al die leugens, en manipulatieve gedrag.

Heb je 'm z'n ballen afgedraaid toen het uitkwam? En kwam jij erachter, of vertelde hij het je?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:11:51 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65248888
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Jij wilde toch geen kinderen
Ik grap maar wat .
Ik wil ze trouwens wel, denk ik, maar nu nog niet .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')