Ik zou zeggen: gewoon gaan beginnen. Als het niet lukt ben je sneller gestopt dan wanneer je stopt (of mindert) en je heb er spijt van.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:03 schreef Estrys het volgende:
Ik moet half maart weer gaan werken trouwens en ik kan nu al wakker liggen hoe ik dat ga doen. Ik twijfel nog over kolven of combinatie fles/borstvoeding. Ik ben iemand die (zeker tijdens mijn werk) nauwelijks de tijd kan nemen om iets anders te doen en heb regelmatig veel stress dus ik vrees dat dat de productie niet ten goede gaat komen. Ik zal het eens in het kolftopic aankaarten trouwens. Nou ja ik kan er nog even over nadenken
Het kán een probleem zijn, het hoeft niet. Het is tenstlotte borst[voeding en geen tepelvoedingquote:Op maandag 26 januari 2009 23:00 schreef Linda2205 het volgende:
Hallo BV-deskundigen! Ik wil als het zo ver is ook proberen te beginnen met borstvoeding. Probleem is dat ik ingetrokken tepels heb. Nu weet ik natuurlijk dat er vele opties zijn dan, maar ik vroeg me af of mensen hier daar ervaring mee hebben en die miss met me kunnen delen....bvd
Ja, mooi om te zien hoe zo'n kind zelf de weg vindt. Maar ik heb mijn jongste dochter gewoon op m'n borst gelegd en toen hapte ze ook helemaal zelf. Ik snap niet waarom je je kind op je buik legt als het ook op je borst kan...quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:40 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb pas ergens een filmpje gezien van een moeder met baby net na de bevalling, waarin de baby gedurende zo'n 20-30 minuten bezig is omhoog te 'kruipen' op weg naar de borst. Zo'n geduld en rust straalde daar vanaf!
Dát zouden veel mensen die voedende moeders begeleiden eens als uitgangspunt moeten nemen. De natuur regelt het zelf(grotendeels) wel.
Ja dat ben ik met de Johannesbroodpitmeel maar ik geef het nauwelijks meer op het moment want ik vind het spul echt een crime om te geven. En het was precies mijn gedachte hoor, hij komt heel goed aan de laatste week en dan gaan we hem nog meer binnen laten houden. Aan de ene kant zeggen ze bij het CB dat ik niet eerder dan om de drie uur moet voeden omdat hij anders teveel zou krijgen en aan de andere kant moet je dan ook nog gaan proberen dat hij alles wat hij drinkt binnen kan houden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:32 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: gewoon gaan beginnen. Als het niet lukt ben je sneller gestopt dan wanneer je stopt (of mindert) en je heb er spijt van.
Ik heb het topic net even teruggelezen maar toch kwijt of jij nou ook degene bent die met Johannesbroodpitmeel is begonnen tegen het spugen. Volgens mij hebben anderen ook al min of meer gezegd dat het gewoon is. En ik zeg altijd: "Waarom zou je iets binnen willen houden wat je kind zelf duidelijk kwijt wil?"
Om mee te nemen in je gedachten zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |