Zelf had ik eerst als doel om de 3 maanden te halen. Toen Lotte 3 maanden was werd dat verlegd naar 4-5-6 maanden. Ze is nu bijna 7 maanden en ze drinkt nog aan de borst. Je blijft je grenzen verleggen

Ik denk niet dat ik langer wil voeden dan een jaar, maar zo denk ik er nu over. Zo heb ik ook al meerdere malen eraan gedacht om te stoppen omdat ik het op dat moment toch heel zwaar vond en er echt even genoeg van had (was meestal met regeldagen).
Zoals vandaag was het geven van borstvoeding ideaal. Lotte en ik zijn een dagje op pad geweest met m'n schoonmoeder. Eerst naar Enschede (uurtje) en onderweg was ze aan het brullen. Auto op parkeerplaats, Lotte even aanleggen en die heeft rustig even gedronken en was daarna zo in slaap in de auto. Netjes gedragen bij oma (moeder van schoonmoeder) en daarna naar de Ikea. Daar een hapje fruit gehad en toen we weggingen in de verschoningsruimte nog even rustig gedronken (in restaurant was het veel te druk en onrustig voor haar). Niks geen gedoe met flesjes enzo, ideaal!
Al moet ik ook heel eerlijk bekennen dat ik er gisterenmiddag even heel erg doorheen zat, ze wilde de hele middag al niet drinken, werd heel boos als ik d'r aanlegde (en dat was al een paar dagen zo). Ik heb toen uiteindelijk een fles flesvoeding klaargemaakt, maar na een slok hoefde ze daar niets van (Nutrilon). Uur later ook nog wat gekolfde melk geprobeerd maar dat wilde ze toen ook niet.
Uiteindelijk wilde ze tegen half 7 wel weer drinken en toen was ik ook wel even kapot

Maar ondertussen heb ik al erg veel geleerd over borstvoeding en bijvoeding en geef ik die adviezen ook weer door aan anderen. Pro borstvoeding ben ik zeker wel geworden, waar het mij in eerste instantie ging om "ik ga proberen borstvoeding te geven, lukt het niet is het ook best".