Naja ik ken er in mijn omgeving 2 dat vind ik op zich al heel watquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:08 schreef nebelung het volgende:
Je bent echt geen uitzondering Jelief, je kent alleen de vrouwen niet die precies als jij zo lang voeden dan ook nog tandemen. Ik kan er zo rustig 20 opnoemen bij naamje ziet ze alleen zelden irl, want het gebeurd toch vaak binnenshuis, zo'n groot kind voeden.
Hmmm, misschien een idee, maar dat gaat hij zó ontof vindenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik zie het voor me freecell. Maar een beetje afkolven en dan met een gaasje?
Je borsten goed in de gaten houden. Alert op harde/rode plekken, pijn idd. Je kunt eventueel een keer je borst(en) goed leegkolven.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:52 schreef PM-girl het volgende:
Is dat normaal, na het stoppen, of kan ik voorzorgsmaatregelen nemen?
Dat kolven, ik heb er over gedroomdquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Je borsten goed in de gaten houden. Alert op harde/rode plekken, pijn idd. Je kunt eventueel een keer je borst(en) goed leegkolven.
Ela is net 2 maanden van de borst af. Naja nog 1 keertje gelurkt sindsdien: ze was 1 januari flink gevallen in het park (ze probeerde te parcour-en en een soortement van duik sprong van de glijbaan af head first te maken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:15 schreef TearSong het volgende:
Volgens mij heb ik ooit iemand horen zeggen dat de meeste kindjes als ze een jaar of 2, 3 zijn zelf aangeven niet meer te willen drinken en dat een kind dus meestal niet tot z'n 15e aan de borst blijft![]()
Bij Tomas is het heel langzaam minder gaan worden, steeds meer voedingen vielen weg en uiteindelijk is het dus heel natuurlijk afgebouwd. Ik hoop dat het bij Yara ook zo gaat lopen maar dat weet je maar nooit.
Voor vraag en aanbod hoeft eenmalig leegkolven niet uit te maken. Je kunt harde plekken natuurlijk ook proberen weg te masseren, want ik kan me voorstellen dat je extra huiverig voor een bo bent als kolven de oorzaak was.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:21 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat kolven, ik heb er over gedroomd(heb nog nooit over bv gedroomd geloof ik, maar nu!
), maar ik ben daar toch huiverig voor. Er was de laatste weken heel weinig vraag en dus ook minder aanbod, ik ben bang dat kolven dat verstoort.
Ik heb de afgelopen jaren 4 keer een bo gehad, waarbij afbouwen van een kolfbeurt het probleem soms was.
Door het misgokken begon de linkerborst uit zichzelf leeg te lopen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:32 schreef owlet het volgende:
Wat leuk Jdee en Lovechild!
PM, bij mij doet één keer goed leeg kolven weinig voor de productie (ik gebruik het om de productie juist af te laten nemen). Ik duim voor je dat je nu zonder een BO kan stoppen!
Fijn dat het zo lekker gaat, Cattie! Ik zou niet weten hoe je het het beste bij kan houden 'snachts maar denk je dat het echt veel verschil maakt als je een keer misgokt? Ik doe ook altijd maar wat en soms drinkt ze de hele nacht maar uit één borst. Dan moet ik 'sochtends wel even heeeeel snel aan de andere borst aanleggen, maar dan is het vrij snel weer opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |