quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:07 schreef TearSong het volgende:[..]
En de meeste koemelk gaat ook niet naar kalfjes want op de een of andere manier vinden sommige mensen het heel raar dat je kinderen borstvoeding geeft terwijl ze zelf gerust een pak 'borstvoeding voor kalfjes' in de supermarkt halen en opdrinken

Ik snap die 'ik ben geen koe' opmerkingen niet. Of nog erger 'mijn borsten zijn van mijn man' (heb ik echt een keer horen zeggen...)
Ja, ik vind het ook een raar argument, het wordt ook vaak gebruikt om de reden aan te geven waarom ze gestopt zijn... 'ik voelde me een koe' (ok, tijdens het kolven, maar anders? Hoe ver kan je van je eigen lichaam af staan? Ik vind het prachtig hoe het allemaal functioneert, dat mijn lijf dat kan...)
of als reden waarom ze al na 2 maand plannen te stoppen 'dan zijn ze weer voor mijn man'
Natuurlijk hebben vele vrouwen het in het begin wel moeilijk met die dubbele functie (voeden en seksueel), maar het is heus niet zo dat je man dan maanden of jaren niet meer van je borsten kan genieten (of dat mag ik hopen

)
Tico, heel fijn dat je man nu met je meegaat!
Mannen, het is toch een verhaal apart soms. Hier was hij het in het begin wel eens met de keuze voor BV, maar meer nonchalant "jij moet weten hoe en wat"
Uiteindelijk zag hij ook wel hoe goed ze het op mijn melk deed... en laatst zei hij zelfs "soms denk ik wel eens, hmmm kon iksje nu maar snel naar Liande toegaan, dan moest ik mijn bed nu niet uit"

(beetje opportunist, zoals met hem vele mannen haha!)
Hij is ook niet verbaasd over lang voeden, terwijl ik uiteindelijk ook niet zo heel lang gevoed heb (relatief gezien natuurlijk, 't was iets van een 14 maand)