Zolang ze haar mond houdt als ik haar neuk maakt dat niet uit. Koffie zetten hoeft ze ook niet voor te praten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dom ook?
Of hoeft dat niet?
Is wel gemakkelijk
Je zoekt dus een zwijgzaam typje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:57 schreef dawg het volgende:
Ik heb een foboupdate gedaan uit verveling. Kun je nagaan.
En JB.
[..]
Zolang ze haar mond houdt als ik haar neuk maakt dat niet uit. Koffie zetten hoeft ze ook niet voor te praten.
Serieus? Ik zal er eens over denken. Tegen de tijd dat ik het weet, zijn jullie deze stelling toch allang weer vergeten.
Een functie op de helpdesk van een uitzendorganisatie. Vraagbaak voor allerhande vragen over de systemen, maar ook arbeidszaken en dergelijke. Krijg er dan ook een opleiding bij.quote:
Nex! Hou is laif?quote:
Ik moet er nog even over nadenken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zoekt dus een zwijgzaam typje.
Die kunnen geen koffie zetten toch?quote:
quote:
kijk, ik wil je best gedag zeggen maar dit is wat jij vanmorgen zei!quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:30 schreef Cuegirllie het volgende:
en ik word liever genegeerd vandaag
als die kendra hersens zou hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Doet me denken aan die wijven van the Playboy Mansion.
Alsof ze nu niet kan neuken.quote:
In welke zin van het woord? Hoeveel geduld je zou hebben met iemand waarvan je houdt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu ging het om houden van?![]()
Qua werk zoeken en hulp van cwi is mijn geduld ver te zoeken.
Precies, enkele uitzonderingen daargelaten.quote:
Kijk nou nog eens goed naar die foto, dawg. Volgens mij staat ze voor het koffiezetapparaat met die zelfde lege blik haar vingers in haar haar te draaien.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:10 schreef dawg het volgende:
Alsof ze nu niet kan neuken.
Okay, pic staat er. Ze ziet er inderdaad uit als een real doll. Eentje die echt koffie kan zetten.
Niet echt mijn smaak...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:09 schreef rival het volgende:
als die kendra hersens zou hebben
[ afbeelding ]
ik heb dat programma vorige week gezien.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Alsof ze nu niet kan neuken.
Okay, pic staat er. Ze ziet er inderdaad uit als een real doll. Eentje die echt koffie kan zetten.
De dommigheid straalt er idd vanaf, maar zo'n griet heb je ook niet om er brede maatschappelijke discussies mee te voeren natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb dat programma vorige week gezien.
deden ze een soort zoektocht naar een "moordenaar!"
in het begin dacht ik, ach, ook zonder inhoud kan je daar best mee leven.
toen het programma even bezig was werd ik kotsmisselijk van dat domme mens
Ligt het aan mij of ben jij heel gefocused de laatste tijd?quote:
Dat dacht ik ookquote:
Er bestaat een óvergrote meerderheid die met de beste wil v/d wereld niet 'tof' te noemen is. Van dichtbij, althans. Hoe meer de afstand toeneemt, hoe toffer zelfs die dan weer worden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:15 schreef AirwiN het volgende:
Precies, enkele uitzonderingen daargelaten.
Nope, daarmee test je of de make-up onaangetast blijft als je haar gezicht onder spuit!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef Kluts het volgende:
De dommigheid straalt er idd vanaf, maar zo'n griet heb je ook niet om er brede maatschappelijke discussies mee te voeren natuurlijk.
Que?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ben jij heel gefocused de laatste tijd?.
Nu je het zegt!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ben jij heel gefocused de laatste tijd?.
En ik dacht nog wel dat ik erg pessimistisch was.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, enkele uitzonderingen daargelaten.
Waterproof mascara ftw!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, daarmee test je of de make-up onaangetast blijft als je haar gezicht onder spuit!
Dat dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Er bestaat een óvergrote meerderheid die met de beste wil v/d wereld niet 'tof' te noemen is. Van dichtbij, althans. Hoe meer de afstand toeneemt, hoe toffer zelfs die dan weer worden.
Eén van mijn motto's is: een pessimist is een realist!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:19 schreef Bengeltje het volgende:
En ik dacht nog wel dat ik erg pessimistisch was.
Mooi verwoord.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:18 schreef Garisson72 het volgende:
Er bestaat een óvergrote meerderheid die met de beste wil v/d wereld niet 'tof' te noemen is. Van dichtbij, althans. Hoe meer de afstand toeneemt, hoe toffer zelfs die dan weer worden.
Spreekt hier een ervaringsdeskundige?quote:
Sjips, dat klopt idd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van mijn motto's is: een pessimist is een realist!
Laat ik het zo zeggen: Het in je oog krijgen is geen pretje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spreekt hier een ervaringsdeskundige?
Bedankt voor de bevestiging dat dat inderdaad één van mijn motto's is...quote:
Mja, ik heb toch liever een dame waarmee dat laatste ook mogelijk is. Dat is wel zo prettig op zijn tijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef Kluts het volgende:
De dommigheid straalt er idd vanaf, maar zo'n griet heb je ook niet om er brede maatschappelijke discussies mee te voeren natuurlijk.
Wijven! Neuken! ad infinitum.quote:
Jij hebt geen zachte lenzen begrijp ik... Dat schijnt te helpen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:21 schreef Kluts het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Het in je oog krijgen is geen pretje.
Weet jij veel, misschien projecteren Litpho en ik op het moment welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan jullie liggen denk ik.
Of een veiligheidsbril opzetten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt geen zachte lenzen begrijp ik... Dat schijnt te helpen...
Grmbl, ik heb al een k*t dag, nu moet ik ook nog gaan opletten of ik duidelijk ben.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging dat dat inderdaad één van mijn motto's is...
Die gebruik ik alleen bij het doe-het-zelven...quote:
Was de oude al op dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:25 schreef Bengeltje het volgende:
Heb je weer een nieuwe scharrel???
Zo zie je maar, met zulke mensen om je heen blijkt maar weer dat niet alle mensen oké zijn...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:24 schreef Bengeltje het volgende:
Grmbl, ik heb al een k*t dag, nu moet ik ook nog gaan opletten of ik duidelijk ben.
Bedoelde dat je gelijk had natuurlijk eppo.
Ik probeerde gewoon in oplossingen ipv problemen te denken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die gebruik ik alleen bij het doe-het-zelven...
Gewoon slecht geslapen vannacht. Dat krijg je als je je bed tien centimeter verplaatst, dan klopt het plotseling niet meer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vermoeid? Waarvan? Wat heb je gedaan? Heb je weer een nieuwe scharrel???
Loop jij nou ook zo vaak tegen onbegrip aan, als je mensen dat vertelt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:20 schreef AirwiN het volgende:
Eén van mijn motto's is: een pessimist is een realist!
wat dacht je van alles met je mond opvangen in plaats van met je ogen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:27 schreef Kluts het volgende:
Ik probeerde gewoon in oplossingen ipv problemen te denken.
Sinds scharrels geleverd worden met hun eigen verwijderingsbijdrage...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo zuinig als jij bent.
Het onbegrip zit hem vooral in het gegeven dat mensen mij vooral zien als een optimist.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:27 schreef Garisson72 het volgende:
Loop jij nou ook zo vaak tegen onbegrip aan, als je mensen dat vertelt?
De realiteit wordt door velen toch vaak gezien als iets 'negatieverigs', wat natuurlijk helemaal hún associatie is, maar ondertussen word jij toch weer geacht om jouw 'realisme' uit te leggen. Dat is mijn ervaring, vaak.
Jij begon over in het gezicht spuiten, dat is een andere tak van sport.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
wat dacht je van alles met je mond opvangen in plaats van met je ogen...
De mond is, net als de ogen waar jij eerder over begon, ook een onderdeel van het gezicht.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:30 schreef Kluts het volgende:
Jij begon over in het gezicht spuiten, dat is een andere tak van sport.
Maar een optimist is toch een slecht geïnformeerde realist, dacht ik altijd?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:29 schreef AirwiN het volgende:
Het onbegrip zit hem vooral in het gegeven dat mensen mij vooral zien als een optimist.
Ik kan niets anders dan je weer gelijk geven.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar, met zulke mensen om je heen blijkt maar weer dat niet alle mensen oké zijn...
Onrustig in je bed dus, dat je zelfs je bed tien cm hebt verplaatst.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon slecht geslapen vannacht. Dat krijg je als je je bed tien centimeter verplaatst, dan klopt het plotseling niet meer.
Je kan modernisering niet tegenhouden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds scharrels geleverd worden met hun eigen verwijderingsbijdrage...
Ah, zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De mond is, net als de ogen waar jij eerder over begon, ook een onderdeel van het gezicht.
Dat zou je zo kunnen zeggen. Nou ben ik ook van mening dat als ik een optimist wordt genoemd dat dat meer verwijst naar de vorm van de boodschap dan de inhoud. Ik kan prima rationaliseren en nuanceren (dat valt voor mij onder meer onder realisme) en dat wordt vaak uitgelegd als een positieve kijk op een eerder geschetst probleem.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:31 schreef Garisson72 het volgende:
Maar een optimist is toch een slecht geïnformeerde realist, dacht ik altijd?
Of uit het raam.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:35 schreef Kluts het volgende:
In dat geval is slikken gewoon de meest efficiënte oplossing natuurlijk.
Dan blijft nog steeds de casus overeind staan of de make-up, de lippenstift in dit geval, niet wordt aangetast.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:35 schreef Kluts het volgende:
Ah, zo.
In dat geval is slikken gewoon de meest efficiënte oplossing natuurlijk.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:36 schreef Lixi het volgende:
[..]
Zo klink ik altijd na tentamens. Maar stiekem ga ik wel uit van wat nieuwe studiepuntjes
edit: Bel! Hoi!![]()
De lippenstift die blijft zitten bij dat soort activiteiten heb ik nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan blijft nog steeds de casus overeind staan of de make-up, de lippenstift in dit geval, niet wordt aangetast.
Ah ja, herkenbaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:35 schreef AirwiN het volgende:
Dat zou je zo kunnen zeggen. Nou ben ik ook van mening dat als ik een optimist wordt genoemd dat dat meer verwijst naar de vorm van de boodschap dan de inhoud. Ik kan prima rationaliseren en nuanceren (dat valt voor mij onder meer onder realisme) en dat wordt vaak uitgelegd als een positieve kijk op een eerder geschetst probleem.
En zo zijn we weer terug bij Kendra... De vraag is of zij dat wel heeft...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:38 schreef Kluts het volgende:
De lippenstift die blijft zitten bij dat soort activiteiten heb ik nog niet gevonden.
Check!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:41 schreef Garisson72 het volgende:
Ah ja, herkenbaar.
Zo wil het ook nog weleens positief worden opgevat, als je iemand die alleen maar cirkeltjes draait om zijn (of háár, vaak is het een 'háár') kant van een vervelende situatie, voorhoudt dat er ook nog een andere kant aan het verhaal zit.
"oooowja, zóó had ik het nog niet bekeken!"
Komt goed dusquote:
Precies. Daten doe je maar na je studie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:51 schreef Lixi het volgende:
[..]
en dé manier om single te blijven
Eenzame opsluiting tussen de studieboeken
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Precies. Daten doe je maar na je studie.
Kijk, dat is de instelling. En heren, we weten nu allemaal hoe het niet moet.quote:
Goed bezig! Fijne avondquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
goed!
ik ga lekker naar huis nu. want wie vroeg begint.....
fijne avond dames en heren!![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:04 schreef Tegan het volgende:
Hoi.
Ik ben nog single. En ik ben gestopt met school. En ik heb geen studieschuld omdat ik voor februari stopte.
Zozo heel verhaal!quote:
Over een belangrijk onderwerp. Althans dat vind ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:09 schreef automatic_ het volgende:
Zozo heel verhaal!
Ik heb het niet gelezenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Over een belangrijk onderwerp. Althans dat vind ik.
Ik ben niet echt in een goede bui dat ik zin heb om het te lezenquote:
Ik dacht dat die regel er alleen was als je een negatief BSA had? (dus dat je zelf niet in zag dat het niets zou worden dit jaar).quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:14 schreef Tegan het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon volgend jaar opnieuw met Econometrie beginnen, omdat het nu gewoon niet wil lukken omdat het niet zo goed gaat met mij, ookal vind ik het een leuke studie, ik zou ook niet weten wat ik anders oet gaan studeren. Maar ik mail nu een studieadviseur of dat wel mogelijk is (eigenlijk mag je dan drie jaar niet meer aan dezelfde studie beginnen), als er geen ziekte/zwangerschap/etc aan vast zit. En anders, tja, mijn eigen schuld. Dus dan ga ik volgend jaar wel iets anders zoeken ofzo. Weet het nog niet eigenlijk.
Geeft niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben niet echt in een goede bui dat ik zin heb om het te lezen
Wat is er dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:14 schreef Tegan het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon volgend jaar opnieuw met Econometrie beginnen, omdat het nu gewoon niet wil lukken omdat het niet zo goed gaat met mij, ookal vind ik het een leuke studie, ik zou ook niet weten wat ik anders oet gaan studeren. Maar ik mail nu een studieadviseur of dat wel mogelijk is (eigenlijk mag je dan drie jaar niet meer aan dezelfde studie beginnen), als er geen ziekte/zwangerschap/etc aan vast zit. En anders, tja, mijn eigen schuld. Dus dan ga ik volgend jaar wel iets anders zoeken ofzo. Weet het nog niet eigenlijk.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, daar krijg ik soms weleens associaties bij.
Vrouwen hebben altijd ergens de stiekeme hoop dat het niet zo is, en dat het ons om hun persoonlijkheid gaat.quote:
Mannen hopen maar dat vrouwen dat denkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Vrouwen hebben altijd ergens de stiekeme hoop dat het niet zo is, en dat het ons om hun persoonlijkheid gaat.
Oh, in dat geval. Neuken?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:23 schreef Lixi het volgende:
[..]
Mannen hopen maar dat vrouwen dat denken
Oh lekker is dat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef mrbox het volgende:
Hey een bezoekje van Tegan![]()
* mrboxop het onmogelijke tentame wat hij toch probeert te leren
pff ajb niet over neuken praten vandaag.. ik zou het op dit moment zelfs met een vent doenquote:
Dat BSA komt pas aan het einde van het jaar toch? Maar die krijg ik vast en zeker wel als ik door zou gaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat die regel er alleen was als je een negatief BSA had? (dus dat je zelf niet in zag dat het niets zou worden dit jaar).
Wel zonde, maar als jij denkt dat dit de beste keuze is, dan is het goed natuurlijk
Dat wordt geen Dawg danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pff ajb niet over neuken praten vandaag.. ik zou het op dit moment zelfs met een vent doen
Ja, iets er voor dacht ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat BSA komt pas aan het einde van het jaar toch? Maar die krijg ik vast en zeker wel als ik door zou gaan.
Vreemd tentame dan of leg jij jezelf die druk opquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh lekker is dat.
Ikop een tentamen die ik wel moet halen, anders is mijn niveau bagger
Nou, het is meer mij dan de studie volgens mij. Ik weet niet wat het is, maar ik voel me gewoon klote. En alles gaat mis, en ik kan me ook niet meer motiveren om ergens voor te gaan. Voel me gewoon niet goed. Waarom weet ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat is er dan?
Het liep vanaf het begin al niet helemaal lekker, toch? Die studie.
Ik heb havo gedaan en via mijn HBO zit ik nu op de Uni. Ik moet als toelating een wiskunde-tentamen maken en heb 5 kansen. Eerste keer een drie, tweede keer een vijf en donderdag is de derde keer, maar ik heb géén zin om te oefenenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vreemd tentame dan of leg jij jezelf die druk op
Natuurlijk! Altijd uitgaan van het bestequote:
Eerste een 3, nu een 5. Dat wordt volgende keer gewoon een 7!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb havo gedaan en via mijn HBO zit ik nu op de Uni. Ik moet als toelating een wiskunde-tentamen maken en heb 5 kansen. Eerste keer een drie, tweede keer een vijf en donderdag is de derde keer, maar ik heb géén zin om te oefenen
Ga mijn GRM wel volgooien en dan maar hopen op het beste
Nou, jij snapt het. Dat was mijn idee ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eerste een 3, nu een 5. Dat wordt volgende keer gewoon een 7!
Eerder in dit topic...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef Belsezar het volgende:
Natuurlijk! Altijd uitgaan van het beste
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:31 schreef Garisson72 het volgende:
Maar een optimist is toch een slecht geïnformeerde realist, dacht ik altijd?
Daarentegen, als je altijd uitgaat van het slechtste, kan het alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef Belsezar het volgende:
Natuurlijk! Altijd uitgaan van het beste
Dan maar slecht geinformeerd hehequote:
net of mensen dan nog met je om willen gaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Daarentegen, als je altijd uitgaat van het slechtste, kan het alleen maar meevallen.
Ow je zit ook lekker te kutten met wiskunde, ik momenteel dus ook "lekker".Ik mis hier en daar eigenlijk wat kennis wat het maken van het tentame niet tengoede komt. + nog wat andere vakken deze week.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb havo gedaan en via mijn HBO zit ik nu op de Uni. Ik moet als toelating een wiskunde-tentamen maken en heb 5 kansen. Eerste keer een drie, tweede keer een vijf en donderdag is de derde keer, maar ik heb géén zin om te oefenen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben een slecht geïnformeerde realist
En zo heb ik t graag, ik vind mezelf leuker als ik vrolijk en blij en optimistisch ben *O*
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow je zit ook lekker te kutten met wiskunde, ik momenteel dus ook "lekker".Ik mis hier en daar eigenlijk wat kennis wat het maken van het tentame niet tengoede komt. + nog wat andere vakken deze week.
* mrbox Zit eigenlijk dik in de stress![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jullie halen het wel!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:40 schreef Lixi het volgende:
* Lixi ploetert op kunstkritiek momenteel
Staat je mond weer open. Je maakt het me wel moeilijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:40 schreef Lixi het volgende:
* Lixi ploetert op kunstkritiek momenteel
Oke.. Naja bij mij is het een basisquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow je zit ook lekker te kutten met wiskunde, ik momenteel dus ook "lekker".Ik mis hier en daar eigenlijk wat kennis wat het maken van het tentame niet tengoede komt. + nog wat andere vakken deze week.
* mrbox Zit eigenlijk dik in de stress![]()
Je had dequote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:39 schreef Lixi het volgende:
net of mensen dan nog met je om willen gaanals jij alleen maar bij voorbaat loopt te zeiken om (hopelijk) later terug te komen op je mening. Zo'n irritante uitspraak
'ik ga maar uit van het slechtste, kan het alleen maar meevallen'
zohaha
Jij bent er te goed inquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Staat je mond weer open. Je maakt het me wel moeilijk.
JA!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:42 schreef JonKeL het volgende:
Vandaag is zeker in navolging van de meest depressieve maandag van het jaar, meest duffe dinsdag van het jaar![]()
Hebben jullie ook last van het zin hebben in helemaal niks en je dan dood vervelen
Naja, ik heb wel wat gedaan, maar verderquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:46 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kut he. Een baksteen onderneemt nog meer dan mij vandaag
Ja, doe maar zo!quote:
Ik ben op mijn werk, ik ben aan het proberen om te beginnen met proberen iets af te makenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, ik heb wel wat gedaan, maar verder
Een vriend van mij zei; Jezus! Doe eens niet zo chagrijnig, kreng!
En ik ben bijna nooit chagrijnig![]()
12x12=144quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, doe maar zo!![]()
Kan je niet even een stukje wiskunde kennis doormailen?
Die wist ik al & daar heb ik een rekenmachine voorquote:
Haha succes!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk, ik ben aan het proberen om te beginnen met proberen iets af te maken![]()
En ik moet nog 2 uur want ik kon mijn bed niet uitkomen vanmorgen
En sago ben ik dan gelukkig weer net niet![]()
heb het zelf te hard nodigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, doe maar zo!![]()
Wat voor kennis heb je nodig van wiskunde.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, doe maar zo!![]()
Nee joh!quote:
Alle kennis zodat ik het haalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wat voor kennis heb je nodig van wiskunde.
Ik dat de amerikanen gewoon ATWT en Oprah Winfriet zitten te kijken hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Obama mag van mij best eens vooruit kijken ipv altijd!!! maar een zijkant op
Hoeveel menen zitten daar thuis te kijken en dan voel je je toch niet echt aangesproken?
Hier hebben ze ATWT zelfs vervroegdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:25 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik dat de amerikanen gewoon ATWT en Oprah Winfriet zitten te kijken hoor
Aloha. DJ Dawg.quote:
Ik heb nu Vanden Plas opstaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aloha. DJ Dawg.
Welke plaat draai je nu?
Ik ken alleen de naam. Maar die wil ik zeker een keer gaan luisteren.quote:
Goede Avondquote:
Ja, dat is wel een goede omschrijving van dit topic.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:33 schreef BeamofLight het volgende:
Is dit zo'n soort discotheek, waarin je allemaal mensen ziet en 's aonvds een mee naar huis hoopt te nemen?
OK. Cool. Dan zal ik me wel thuisvoelen. En lukt het ook iedere avond enzo?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een goede omschrijving van dit topic.
euh hopen mag altijdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:33 schreef BeamofLight het volgende:
Is dit zo'n soort discotheek, waarin je allemaal mensen ziet en 's aonvds een mee naar huis hoopt te nemen?
dankje (voor de ava)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede Avond
Mevrouw Duimelot. Mooie Avatar heb je trouwens. Leuke dag gehad vandaag?
Ja, hoor iedere avond is het hier gezellig.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
OK. Cool. Dan zal ik me wel thuisvoelen. En lukt het ook iedere avond enzo?
is dat een hintquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:50 schreef PrincePolly het volgende:
DuimpjeEen dag niet gegeeld is een dag niet geleefd hè?
quote:
ik denk dat ie wil weten of er iedere avond gescoort wordt en mensen samen 'naar huis' gaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, hoor iedere avond is het hier gezellig.
Ja, ik heb gewerkt vandaag. Weer bij een ander bedrijf. Vandaag heb ik gewerkt bij een mediche groothandel. En donderdag en vrijdag mag ik daar ook gaan werken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dankje (voor de ava)
ja hoor een gewoon dagje maar niets mis mee
en jij gewerkt las ik? weer bij dat ene bedrijf een dagje of heel wat anders?
en was t ook leuk of puur voor t geld?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewerkt vandaag. Weer bij een ander bedrijf. Vandaag heb ik gewerkt bij een mediche groothandel. En donderdag en vrijdag mag ik daar ook gaan werken.
Inderdaad waar is iedereen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:50 schreef Duimelot het volgende:
wat is het stil hier? ben ik niet gewend
Net nog een blikje knakworstjes op, maar dat zal wel niks zijn zeker voor jou?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:53 schreef Duimelot het volgende:
ik moet ongesteld worden en heb zin om te VReten maar wat!?!?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:54 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Net nog een blikje knakworstjes op, maar dat zal wel niks zijn zeker voor jou?
Oh, bedoelt hij dat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk dat ie wil weten of er iedere avond gescoort wordt en mensen samen 'naar huis' gaan
ik geloof dat op onze MAF na er niet vee gescoord wordt of men verbergt het goed!?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh, bedoelt hij dat.Geen idee. Wordt er gescoord in dit topic?
Het is beter dan thuis zitten dat sowieso. Het was opzich wel leuk. Donderdag zou ik wat anders gaan doen eens kijken of dat ook leuk is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en was t ook leuk of puur voor t geld?
al wat van je sollicitatite gehoord?
Ja, lekker. Wat heb je zo al in de aanbieding?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach wij maken t toch wel gezellig
hapje erbij?
* duimelot duikt even de kast in...
ja thuiszitten is leuk voor een paar weekjes als vakantie maar dan gaat het vervelen he!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is beter dan thuis zitten dat sowieso. Het was opzich wel leuk. Donderdag zou ik wat anders gaan doen eens kijken of dat ook leuk is.
Waar ik al bang voor was is gebeurt. Ik ben afgewezen omdat ik niet technisch genoeg ben.
ik ben een zakje chips ana t eten nu, ik heb vandaag boodschappen gedaan dus waar heb je zin in?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, lekker. Wat heb je zo al in de aanbieding?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geloof dat op onze MAF na er niet vee gescoord wordt of men verbergt het goed!?
Ik weet niet wie MAF is, maar 1 is niet veel zeg maar? Tijd voor wat verandering dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geloof dat op onze MAF na er niet vee gescoord wordt of men verbergt het goed!?
zou t!?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En t zal wel aan Obama liggen dat t rustig is
MAF zat op je berichtjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik weet niet wie MAF is, maar 1 is niet veel zeg maar? Tijd voor wat verandering dan.
ik weet niet eens wanneer t komt eigenlijk, maar dat komt meer omdat ik geen tv heb op het moment dan omdat ik het niet zou willen zien.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zou t!?
mij boeit dat dus echt totaal niks he
Ben jij zo'n topscoorder dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik weet niet wie MAF is, maar 1 is niet veel zeg maar? Tijd voor wat verandering dan.
via internet niet te zien?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet niet eens wanneer t komt eigenlijk, maar dat komt meer omdat ik geen tv heb op het moment dan omdat ik het niet zou willen zien.
:p ik hield t cryptischquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ga je me nu MAF blijven noemen, of word ik weer JB morgen ofzo?
Deze week kan ik in ieder geval werken. Ik hoop dat ik daar misschien langer kan blijven werken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja thuiszitten is leuk voor een paar weekjes als vakantie maar dan gaat het vervelen he!
hmmm jammer maar dat was ook hetgeen je eigenlijk stiekem niet aansprak toch!
komt vanzelf wel denk ik!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Deze week kan ik in ieder geval werken. Ik hoop dat ik daar misschien langer kan blijven werken.
Ik hoop dat er snel weer nieuwe vacatures komen.
Oh en ik heb wel zin in iets zoets eigenlijk.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
Wordt er gescoord in dit topic?
Maar JB je bent toch maf.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ga je me nu MAF blijven noemen, of word ik weer JB morgen ofzo?
Chocola is wel lekker. Maar Chocola is toch meer voor vrouwen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
komt vanzelf wel denk ik!
iets zoets... sjokola of iets van koekjes of echt snoepjes?
Omdat iedereen hier diskreet genoeg is om het werkelijke scoren buiten dit topic te doen.quote:
een lekkere roze koek of een bokkepootje een discobiscuitje of chocowafel?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Chocola is wel lekker. Maar Chocola is toch meer voor vrouwen.![]()
Een koekje is altijd lekker.
oh okquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat iedereen hier diskreet genoeg is om het werkelijke scoren buiten dit topic te doen.
Dat wil je toch ook niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ok
nu voel ik me best sielug, ik heb niets gescoord
Lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een lekkere roze koek of een bokkepootje een discobiscuitje of chocowafel?
ja maar ja maar nu ik dus stiekem weet dat iedereen onderling discreet aan t scoren is voel ik me een soort van buitenstaander...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat wil je toch ook niet?
Anders had je allang gescoord
Overigens: stomme term
Er zijn anders genoeg gegadigde hier.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ok
nu voel ik me best sielug, ik heb niets gescoord
wil je met me scoren tijn?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg gegadigde hier.
Allemaal. Ik heb trek.quote:
Euh jaquote:
Volgens mij valt dat wel mee hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar ja maar nu ik dus stiekem weet dat iedereen onderling discreet aan t scoren is voel ik me een soort van buitenstaander...
Volgens mij ook. Maar misschien zijn de anderen wel heul diskreet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee hoor
ja maar dan blijf ik dus zielig alleen als buitenstaander en denken alle scoorders: tsktsk die zielige duimelot met dr principesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Maar misschien zijn de anderen wel heul diskreet.
Dat zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Maar misschien zijn de anderen wel heul diskreet.
Volgens mij ook wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee hoor
Volgens mij niet. Er wordt wat afgedate en rondgeneukt bij zo'n singles topic!quote:
Namen willen we!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Er wordt wat afgedate en rondgeneukt bij zo'n singles topic!
wie wie wieeeeeeeeequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
aan jou heb ik ook al nietsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:34 schreef AirwiN het volgende:
Sorry, ik heb een reputatie op te houden op het gebied van discretie.
Als je iets hebt waar ik je mee kan chanteren als je losloppig bent dan wil ik wel wat verheldering geven hoor...quote:
ik zal er eens over nadenkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je iets hebt waar ik je mee kan chanteren als je losloppig bent dan wil ik wel wat verheldering geven hoor...
Standaard Fok!quotequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoek met Google Afbeeldingen maar eens op 'lemon party'. Dan krijg je allemaal foto's van een Singles meet van een jaar geleden...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
Standaard Fok!quote
Pics or it did not happen
Het schijnt wel te helpen tegen hoofdpijn. Of seks ook helpt tegen stress dat weet ik niet.quote:
welke principes?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar dan blijf ik dus zielig alleen als buitenstaander en denken alle scoorders: tsktsk die zielige duimelot met dr principes
sta jij er ook tussen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoek met Google Afbeeldingen maar eens op 'lemon party'. Dan krijg je allemaal foto's van een Singles meet van een jaar geleden...
Nee, ik doe niet aan meets.quote:
Ik had me daar toch iets anders bij voorgesteld...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoek met Google Afbeeldingen maar eens op 'lemon party'. Dan krijg je allemaal foto's van een Singles meet van een jaar geleden...
Omdat ik redelijk selectief ben in wie ik wel en niet wil ontmoeten. Ga dus niet vrijwillig naar een gelegenheid toe waar mensen zijn waar ik niks mee heb. En degenen die ik wel interessant vind ontmoet ik toch wel.quote:
Dat jij het nog niet kende. Valt mij weer tegen van je!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had me daar toch iets anders bij voorgesteld...
[ afbeelding ]
mijn ervaring met meets is juist dat er mensen rondlopen waar je online niet naar omgekeken hebt en dat het irl enorm klikt, dus is best zonde want zo mis je toch een groep hele leuke mensenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ik redelijk selectief ben in wie ik wel en niet wil ontmoeten. Ga dus niet vrijwillig naar een gelegenheid toe waar mensen zijn waar ik niks mee heb. En degenen die ik wel interessant vind ontmoet ik toch wel.
Op basis van de meet ervaring die ik heb, ben ik bereid dat risico te nemen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:49 schreef Duimelot het volgende:
mijn ervaring met meets is juist dat er mensen rondlopen waar je online niet naar omgekeken hebt en dat het irl enorm klikt, dus is best zonde want zo mis je toch een groep hele leuke mensen
dan heb je andere ervaringen dan ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op basis van de meet ervaring die ik heb, ben ik bereid dat risico te nemen.
Ik heb al een groep hele leuke mensenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:49 schreef Duimelot het volgende:
zo mis je toch een groep hele leuke mensen
quote:
Ah, een gelijkgestemde!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:55 schreef Litpho het volgende:
Ik heb al een groep hele leuke mensen.
Ah, een onwetende!quote:
neequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat voor een.Chuppachups of hoe heten die dingen?
ik blijf altijd open staan voor meerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb al een groep hele leuke mensen.
Een chupa chup?quote:
Afkorting voor vrijdagmiddagborrel. Een evenement waar je verplicht gezellig mag doen met je collega's, op vrijdagmiddag, onder het genot van een drankje. Vandaar vrijmibo!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
Dat was wel duidelijk met die vraagtekens he.![]()
Hup VERTEL.
die zijn goorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, gewoon goedkope van de Lidl
Ik ook, maar niet noodzakelijk in groepen. Ik ben sowieso één-op-één verreweg op mijn best.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik blijf altijd open staan voor meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |