Zolang ze haar mond houdt als ik haar neuk maakt dat niet uit. Koffie zetten hoeft ze ook niet voor te praten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dom ook?
Of hoeft dat niet?
Is wel gemakkelijk
Je zoekt dus een zwijgzaam typje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:57 schreef dawg het volgende:
Ik heb een foboupdate gedaan uit verveling. Kun je nagaan.
En JB.
[..]
Zolang ze haar mond houdt als ik haar neuk maakt dat niet uit. Koffie zetten hoeft ze ook niet voor te praten.
Serieus? Ik zal er eens over denken. Tegen de tijd dat ik het weet, zijn jullie deze stelling toch allang weer vergeten.
Een functie op de helpdesk van een uitzendorganisatie. Vraagbaak voor allerhande vragen over de systemen, maar ook arbeidszaken en dergelijke. Krijg er dan ook een opleiding bij.quote:
Nex! Hou is laif?quote:
Ik moet er nog even over nadenken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zoekt dus een zwijgzaam typje.
Die kunnen geen koffie zetten toch?quote:
quote:
kijk, ik wil je best gedag zeggen maar dit is wat jij vanmorgen zei!quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:30 schreef Cuegirllie het volgende:
en ik word liever genegeerd vandaag
als die kendra hersens zou hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Doet me denken aan die wijven van the Playboy Mansion.
Alsof ze nu niet kan neuken.quote:
In welke zin van het woord? Hoeveel geduld je zou hebben met iemand waarvan je houdt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu ging het om houden van?![]()
Qua werk zoeken en hulp van cwi is mijn geduld ver te zoeken.
Precies, enkele uitzonderingen daargelaten.quote:
Kijk nou nog eens goed naar die foto, dawg. Volgens mij staat ze voor het koffiezetapparaat met die zelfde lege blik haar vingers in haar haar te draaien.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:10 schreef dawg het volgende:
Alsof ze nu niet kan neuken.
Okay, pic staat er. Ze ziet er inderdaad uit als een real doll. Eentje die echt koffie kan zetten.
Niet echt mijn smaak...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:09 schreef rival het volgende:
als die kendra hersens zou hebben
[ afbeelding ]
ik heb dat programma vorige week gezien.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Alsof ze nu niet kan neuken.
Okay, pic staat er. Ze ziet er inderdaad uit als een real doll. Eentje die echt koffie kan zetten.
De dommigheid straalt er idd vanaf, maar zo'n griet heb je ook niet om er brede maatschappelijke discussies mee te voeren natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb dat programma vorige week gezien.
deden ze een soort zoektocht naar een "moordenaar!"
in het begin dacht ik, ach, ook zonder inhoud kan je daar best mee leven.
toen het programma even bezig was werd ik kotsmisselijk van dat domme mens
Ligt het aan mij of ben jij heel gefocused de laatste tijd?quote:
Dat dacht ik ookquote:
Er bestaat een óvergrote meerderheid die met de beste wil v/d wereld niet 'tof' te noemen is. Van dichtbij, althans. Hoe meer de afstand toeneemt, hoe toffer zelfs die dan weer worden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:15 schreef AirwiN het volgende:
Precies, enkele uitzonderingen daargelaten.
Nope, daarmee test je of de make-up onaangetast blijft als je haar gezicht onder spuit!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef Kluts het volgende:
De dommigheid straalt er idd vanaf, maar zo'n griet heb je ook niet om er brede maatschappelijke discussies mee te voeren natuurlijk.
Que?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ben jij heel gefocused de laatste tijd?.
Nu je het zegt!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ben jij heel gefocused de laatste tijd?.
En ik dacht nog wel dat ik erg pessimistisch was.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, enkele uitzonderingen daargelaten.
Waterproof mascara ftw!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, daarmee test je of de make-up onaangetast blijft als je haar gezicht onder spuit!
Dat dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Er bestaat een óvergrote meerderheid die met de beste wil v/d wereld niet 'tof' te noemen is. Van dichtbij, althans. Hoe meer de afstand toeneemt, hoe toffer zelfs die dan weer worden.
Eén van mijn motto's is: een pessimist is een realist!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:19 schreef Bengeltje het volgende:
En ik dacht nog wel dat ik erg pessimistisch was.
Mooi verwoord.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:18 schreef Garisson72 het volgende:
Er bestaat een óvergrote meerderheid die met de beste wil v/d wereld niet 'tof' te noemen is. Van dichtbij, althans. Hoe meer de afstand toeneemt, hoe toffer zelfs die dan weer worden.
Spreekt hier een ervaringsdeskundige?quote:
Sjips, dat klopt idd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van mijn motto's is: een pessimist is een realist!
Laat ik het zo zeggen: Het in je oog krijgen is geen pretje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spreekt hier een ervaringsdeskundige?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |