Zolang ze haar mond houdt als ik haar neuk maakt dat niet uit. Koffie zetten hoeft ze ook niet voor te praten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dom ook?
Of hoeft dat niet?
Is wel gemakkelijk
Je zoekt dus een zwijgzaam typje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:57 schreef dawg het volgende:
Ik heb een foboupdate gedaan uit verveling. Kun je nagaan.
En JB.
[..]
Zolang ze haar mond houdt als ik haar neuk maakt dat niet uit. Koffie zetten hoeft ze ook niet voor te praten.
Serieus? Ik zal er eens over denken. Tegen de tijd dat ik het weet, zijn jullie deze stelling toch allang weer vergeten.
Een functie op de helpdesk van een uitzendorganisatie. Vraagbaak voor allerhande vragen over de systemen, maar ook arbeidszaken en dergelijke. Krijg er dan ook een opleiding bij.quote:
Nex! Hou is laif?quote:
Ik moet er nog even over nadenken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zoekt dus een zwijgzaam typje.
Die kunnen geen koffie zetten toch?quote:
quote:
kijk, ik wil je best gedag zeggen maar dit is wat jij vanmorgen zei!quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:30 schreef Cuegirllie het volgende:
en ik word liever genegeerd vandaag
als die kendra hersens zou hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Doet me denken aan die wijven van the Playboy Mansion.
Alsof ze nu niet kan neuken.quote:
In welke zin van het woord? Hoeveel geduld je zou hebben met iemand waarvan je houdt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu ging het om houden van?![]()
Qua werk zoeken en hulp van cwi is mijn geduld ver te zoeken.
Precies, enkele uitzonderingen daargelaten.quote:
Kijk nou nog eens goed naar die foto, dawg. Volgens mij staat ze voor het koffiezetapparaat met die zelfde lege blik haar vingers in haar haar te draaien.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:10 schreef dawg het volgende:
Alsof ze nu niet kan neuken.
Okay, pic staat er. Ze ziet er inderdaad uit als een real doll. Eentje die echt koffie kan zetten.
Niet echt mijn smaak...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:09 schreef rival het volgende:
als die kendra hersens zou hebben
[ afbeelding ]
ik heb dat programma vorige week gezien.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Alsof ze nu niet kan neuken.
Okay, pic staat er. Ze ziet er inderdaad uit als een real doll. Eentje die echt koffie kan zetten.
De dommigheid straalt er idd vanaf, maar zo'n griet heb je ook niet om er brede maatschappelijke discussies mee te voeren natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb dat programma vorige week gezien.
deden ze een soort zoektocht naar een "moordenaar!"
in het begin dacht ik, ach, ook zonder inhoud kan je daar best mee leven.
toen het programma even bezig was werd ik kotsmisselijk van dat domme mens
Ligt het aan mij of ben jij heel gefocused de laatste tijd?quote:
Dat dacht ik ookquote:
Er bestaat een óvergrote meerderheid die met de beste wil v/d wereld niet 'tof' te noemen is. Van dichtbij, althans. Hoe meer de afstand toeneemt, hoe toffer zelfs die dan weer worden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:15 schreef AirwiN het volgende:
Precies, enkele uitzonderingen daargelaten.
Nope, daarmee test je of de make-up onaangetast blijft als je haar gezicht onder spuit!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef Kluts het volgende:
De dommigheid straalt er idd vanaf, maar zo'n griet heb je ook niet om er brede maatschappelijke discussies mee te voeren natuurlijk.
Que?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ben jij heel gefocused de laatste tijd?.
Nu je het zegt!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ben jij heel gefocused de laatste tijd?.
En ik dacht nog wel dat ik erg pessimistisch was.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, enkele uitzonderingen daargelaten.
Waterproof mascara ftw!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, daarmee test je of de make-up onaangetast blijft als je haar gezicht onder spuit!
Dat dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Er bestaat een óvergrote meerderheid die met de beste wil v/d wereld niet 'tof' te noemen is. Van dichtbij, althans. Hoe meer de afstand toeneemt, hoe toffer zelfs die dan weer worden.
Eén van mijn motto's is: een pessimist is een realist!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:19 schreef Bengeltje het volgende:
En ik dacht nog wel dat ik erg pessimistisch was.
Mooi verwoord.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:18 schreef Garisson72 het volgende:
Er bestaat een óvergrote meerderheid die met de beste wil v/d wereld niet 'tof' te noemen is. Van dichtbij, althans. Hoe meer de afstand toeneemt, hoe toffer zelfs die dan weer worden.
Spreekt hier een ervaringsdeskundige?quote:
Sjips, dat klopt idd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van mijn motto's is: een pessimist is een realist!
Laat ik het zo zeggen: Het in je oog krijgen is geen pretje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spreekt hier een ervaringsdeskundige?
Bedankt voor de bevestiging dat dat inderdaad één van mijn motto's is...quote:
Mja, ik heb toch liever een dame waarmee dat laatste ook mogelijk is. Dat is wel zo prettig op zijn tijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef Kluts het volgende:
De dommigheid straalt er idd vanaf, maar zo'n griet heb je ook niet om er brede maatschappelijke discussies mee te voeren natuurlijk.
Wijven! Neuken! ad infinitum.quote:
Jij hebt geen zachte lenzen begrijp ik... Dat schijnt te helpen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:21 schreef Kluts het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Het in je oog krijgen is geen pretje.
Weet jij veel, misschien projecteren Litpho en ik op het moment welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan jullie liggen denk ik.
Of een veiligheidsbril opzetten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt geen zachte lenzen begrijp ik... Dat schijnt te helpen...
Grmbl, ik heb al een k*t dag, nu moet ik ook nog gaan opletten of ik duidelijk ben.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging dat dat inderdaad één van mijn motto's is...
Die gebruik ik alleen bij het doe-het-zelven...quote:
Was de oude al op dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:25 schreef Bengeltje het volgende:
Heb je weer een nieuwe scharrel???
Zo zie je maar, met zulke mensen om je heen blijkt maar weer dat niet alle mensen oké zijn...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:24 schreef Bengeltje het volgende:
Grmbl, ik heb al een k*t dag, nu moet ik ook nog gaan opletten of ik duidelijk ben.
Bedoelde dat je gelijk had natuurlijk eppo.
Ik probeerde gewoon in oplossingen ipv problemen te denken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die gebruik ik alleen bij het doe-het-zelven...
Gewoon slecht geslapen vannacht. Dat krijg je als je je bed tien centimeter verplaatst, dan klopt het plotseling niet meer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vermoeid? Waarvan? Wat heb je gedaan? Heb je weer een nieuwe scharrel???
Loop jij nou ook zo vaak tegen onbegrip aan, als je mensen dat vertelt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:20 schreef AirwiN het volgende:
Eén van mijn motto's is: een pessimist is een realist!
wat dacht je van alles met je mond opvangen in plaats van met je ogen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:27 schreef Kluts het volgende:
Ik probeerde gewoon in oplossingen ipv problemen te denken.
Sinds scharrels geleverd worden met hun eigen verwijderingsbijdrage...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo zuinig als jij bent.
Het onbegrip zit hem vooral in het gegeven dat mensen mij vooral zien als een optimist.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:27 schreef Garisson72 het volgende:
Loop jij nou ook zo vaak tegen onbegrip aan, als je mensen dat vertelt?
De realiteit wordt door velen toch vaak gezien als iets 'negatieverigs', wat natuurlijk helemaal hún associatie is, maar ondertussen word jij toch weer geacht om jouw 'realisme' uit te leggen. Dat is mijn ervaring, vaak.
Jij begon over in het gezicht spuiten, dat is een andere tak van sport.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
wat dacht je van alles met je mond opvangen in plaats van met je ogen...
De mond is, net als de ogen waar jij eerder over begon, ook een onderdeel van het gezicht.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:30 schreef Kluts het volgende:
Jij begon over in het gezicht spuiten, dat is een andere tak van sport.
Maar een optimist is toch een slecht geïnformeerde realist, dacht ik altijd?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:29 schreef AirwiN het volgende:
Het onbegrip zit hem vooral in het gegeven dat mensen mij vooral zien als een optimist.
Ik kan niets anders dan je weer gelijk geven.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar, met zulke mensen om je heen blijkt maar weer dat niet alle mensen oké zijn...
Onrustig in je bed dus, dat je zelfs je bed tien cm hebt verplaatst.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon slecht geslapen vannacht. Dat krijg je als je je bed tien centimeter verplaatst, dan klopt het plotseling niet meer.
Je kan modernisering niet tegenhouden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds scharrels geleverd worden met hun eigen verwijderingsbijdrage...
Ah, zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De mond is, net als de ogen waar jij eerder over begon, ook een onderdeel van het gezicht.
Dat zou je zo kunnen zeggen. Nou ben ik ook van mening dat als ik een optimist wordt genoemd dat dat meer verwijst naar de vorm van de boodschap dan de inhoud. Ik kan prima rationaliseren en nuanceren (dat valt voor mij onder meer onder realisme) en dat wordt vaak uitgelegd als een positieve kijk op een eerder geschetst probleem.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:31 schreef Garisson72 het volgende:
Maar een optimist is toch een slecht geïnformeerde realist, dacht ik altijd?
Of uit het raam.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:35 schreef Kluts het volgende:
In dat geval is slikken gewoon de meest efficiënte oplossing natuurlijk.
Dan blijft nog steeds de casus overeind staan of de make-up, de lippenstift in dit geval, niet wordt aangetast.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:35 schreef Kluts het volgende:
Ah, zo.
In dat geval is slikken gewoon de meest efficiënte oplossing natuurlijk.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:36 schreef Lixi het volgende:
[..]
Zo klink ik altijd na tentamens. Maar stiekem ga ik wel uit van wat nieuwe studiepuntjes
edit: Bel! Hoi!![]()
De lippenstift die blijft zitten bij dat soort activiteiten heb ik nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan blijft nog steeds de casus overeind staan of de make-up, de lippenstift in dit geval, niet wordt aangetast.
Ah ja, herkenbaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:35 schreef AirwiN het volgende:
Dat zou je zo kunnen zeggen. Nou ben ik ook van mening dat als ik een optimist wordt genoemd dat dat meer verwijst naar de vorm van de boodschap dan de inhoud. Ik kan prima rationaliseren en nuanceren (dat valt voor mij onder meer onder realisme) en dat wordt vaak uitgelegd als een positieve kijk op een eerder geschetst probleem.
En zo zijn we weer terug bij Kendra... De vraag is of zij dat wel heeft...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:38 schreef Kluts het volgende:
De lippenstift die blijft zitten bij dat soort activiteiten heb ik nog niet gevonden.
Check!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:41 schreef Garisson72 het volgende:
Ah ja, herkenbaar.
Zo wil het ook nog weleens positief worden opgevat, als je iemand die alleen maar cirkeltjes draait om zijn (of háár, vaak is het een 'háár') kant van een vervelende situatie, voorhoudt dat er ook nog een andere kant aan het verhaal zit.
"oooowja, zóó had ik het nog niet bekeken!"
Komt goed dusquote:
Precies. Daten doe je maar na je studie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:51 schreef Lixi het volgende:
[..]
en dé manier om single te blijven
Eenzame opsluiting tussen de studieboeken
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Precies. Daten doe je maar na je studie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |