Woot.. dat ziet er idd echt cool uit..quote:Op zondag 25 januari 2009 05:27 schreef Isabeau het volgende:
Opmerkelijk ingericht huis, met oa:
[ afbeelding ]
Sommige mensen hebben gewoon geen geld.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:45 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige mensen hebben echt geen smaak. Dit lijkt wel een fucking kringloopwinkel
Nieuw spel: katsmijten! Bijna in de roos! Acht punten!quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:06 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nieuw spel: katsmijten! Bijna in de roos! Acht punten!![]()
Ik moet gelijk aan dat liedje van marco Borsato denken: onbewoonbaar verklaard.... Djeez wat een bouwval!!!!!quote:Ik vond op Funda (jawel) nog een leuk huisje in Frankrijk.
Moet nog wel het eea aan gebeuren voor het bewoonbaar is.
[ [url=http://images.funda.nl/valentinamedia/006/854/387_groot.jpg#Begane%20grondDSC03103[2].JPG]afbeelding[/url] ]
Maar goed, wie gaat er nou moeilijk doen voor 59 K.
realiseer je wel dat dit best wel prijzig behang van frieze frame is.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In vergelijking komt het andere kind er een beetje bekaaid af
[ afbeelding ]
tegels op de muurquote:Op zondag 25 januari 2009 11:14 schreef Conekiller het volgende:
tvp
in ieder geval genoeg zitplekken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/?id=6bb1ea04-354f-4e9d-99b3-c89c26c01410&objecttype=DetailKoopObject
Sowieso druipt de gezelligheid van het huis af...quote:Op zondag 25 januari 2009 18:54 schreef Ole het volgende:
[..]
tegels op de muur![]()
Nou ja, wel lekker hygienisch
dat is gewoon een stal geweestquote:Op zondag 25 januari 2009 13:28 schreef soapie het volgende:
[..]
[..]
Ik moet gelijk aan dat liedje van marco Borsato denken: onbewoonbaar verklaard.... Djeez wat een bouwval!!!!!
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Woot.. dat ziet er idd echt cool uit..
Hm, ik vind jou een beetje wereldvreemd eigenlijk. Waar kom je vandan?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:12 schreef hierissieweer het volgende:
dit huis, is ansich niet zo heel bijzonder, maar de kleine ruimte met de torenhoge vraagprijs zeker wel!
binnenkort uit Wageningenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hm, ik vind jou een beetje wereldvreemd eigenlijk. Waar kom je vandan?
Als ie in Amsterdam had gestaan had ie makkelijk nog een ton meer gekost........quote:Op zondag 25 januari 2009 23:12 schreef hierissieweer het volgende:
dit huis, is ansich niet zo heel bijzonder, maar de kleine ruimte met de torenhoge vraagprijs zeker wel!
standaard prijs voor ede centrum. ik zet straks de tent te koop voor 175K, 50m2 met eigen parkeerplek in parkeergarage, wel in een iets beter stuk 300m verder op, maargoed, standaard prijzen...quote:Op zondag 25 januari 2009 23:12 schreef hierissieweer het volgende:
Bovenste foto lijkt mij correct, 2de foto is te geel. Waarschijnlijk lampen aangedaan en de witbalans van de camera niet bijgesteld.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:28 schreef Nouk84 het volgende:
Is die bank nou grijs?
[ afbeelding ]
Of ecru?
[ afbeelding ]
Maar jij zit in de halte? Of de griek? Die zijn allemaal tot een stuk ruimer voor dezelfde prijs... Er is voor die zelfde prijs als deze veel meer te krijgen in ede centrum wat ruimer/beter opgezet is...quote:Op maandag 26 januari 2009 08:13 schreef freak1 het volgende:
[..]
standaard prijs voor ede centrum. ik zet straks de tent te koop voor 175K, 50m2 met eigen parkeerplek in parkeergarage, wel in een iets beter stuk 300m verder op, maargoed, standaard prijzen...
Gezellige badkamer:quote:Op maandag 26 januari 2009 11:37 schreef marije-75 het volgende:
http://www.funda.nl/Woningaanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=23f3fe3a-e59b-4b7f-9112-129a6f577773&objecttype=DetailKoopObject
[ afbeelding ]
Nog een poging, nu met link (...hoop ik...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |