Das niet duur voor een kerkquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kerk kopen, iemand?
[ afbeelding ]
Te gaaf gewoon!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:28 schreef knappekloon het volgende:
stippen[ afbeelding ]
slaapkamer
[ afbeelding ]
keuken
[ afbeelding ]
ouderslaapkamer
[ afbeelding ]
Dat huis is van een BN-er....quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:00 schreef k_man het volgende:
Over aparte kleuren gesproken;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een - uiteraard ook paarse - 32-zitsbank
[ afbeelding ]
En deze merkwaardige (nogal hoerige) bankjes:
[ afbeelding ]
Vraagprijs ¤ 13.500.000.
Duh. Om de spiegel op te vangen wanneer die van de muur pleurt natuurljk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:03 schreef knappekloon het volgende:
waaarvoor heb je al deze kussens nodig???[ afbeelding ]
Overnieuwquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:00 schreef k_man het volgende:
Over aparte kleuren gesproken;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een - uiteraard ook paarse - 32-zitsbank
[ afbeelding ]
En deze merkwaardige (nogal hoerige) bankjes:
[ afbeelding ]
Vraagprijs ¤ 13.500.000.
Tering staat dat huis nog steeds te koopquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:25 schreef knappekloon het volgende:
om de kast heen behangen en tapijt gelegd??[ afbeelding ]
op zich is het een rare plek voor een douche, maar in oude huizen (waar dus de douche niet standaard in zit) werd soms een stukje van de overloop gebruikt als douche, douchegordijn ervoor en klaar. net zoiets als hier dus. (en een schimmel dat dat in huis oplevert......quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:28 schreef Isegrim het volgende:
Trapopening zit direct naast de douche, maar het is idd een rare plek voor een douche. Misschien is het een huis waar geen douche in zat en waar geen andere goeie plek was voor een douche...
Beam me up, Scotty!quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:00 schreef Errrwin het volgende:
...en dan zo'n douchecabine.![]()
[ afbeelding ]
Dit is trouwens een tvp!
Als je dat al eendjes vind... Moet je mijn toilet eens zienquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:07 schreef fruityloop het volgende:
En deze ducks dan?![]()
[ afbeelding ]
Linkje
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:35 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als je dat al eendjes vind... Moet je mijn toilet eens zien
Die laatste is best tof! Het is volgens mij een moderne versie van de jaren '70, en toevallig vind ik die stijl wel vetquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:43 schreef Pollewoppie het volgende:
De mooie banken en beuken meubels en een prachtige waaier:
[ afbeelding ]
En nog meer mooie banken (ook weer met beuken):
[ afbeelding ]
En ja hoor daar zijn ze weer!!! (he geen beuken ditkeer, dan maar jaren 70):
[ afbeelding ]
En dan ben ik nog niet lang aan het zoeken.. serieus waarom kopen mensen die zooi!
Voor 137.500... hmm... Leuk als je een concertzaal wilt beginnen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kerk kopen, iemand?
[ afbeelding ]
Heb even een foto van onderaf gepakt, geen zin om er meer te zoekenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:20 schreef botterfly het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen!
ben echt wel benieuwd![]()
Wij moesten toen het appartement "fotoklaar" maken zoals de makelaar het mooi verwoordde, er zwerven hier ook nog wel wat meer rond huis..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:56 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Heb even een foto van onderaf gepakt, geen zin om er meer te zoeken
[ afbeelding ]
De toiletbril is ook nog in eendjesding en het matje is een devil eend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |