Met de Tank bedoel ik iemand andersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:15 schreef Mascleta het volgende:
De zwarte tullip = Ruud Gullit
Schieten Willy = Willy van der Kuijlen
De Tank = Alex ******* da Costa ( je weet wel die van Chelsea en PSV )
Pluisje = Diego Maradona
Lippens is goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:33 schreef Breach het volgende:
Die Ente is Willy Lippens. Die Kaje heb ik echt nog nooit van gehoord.
Sorry de toevoegingen over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:24 schreef sjimz het volgende:
Witte socrates is natuurlijk Arnold Scholten.
Met de tank bedoel je Theo Laseroms.
Bertus de Harder was de goddelijke kale.
Wat deed ik verkeerd zodat googlen niet lukte ?quote:
Zijn bijnaam was De Caje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat deed ik verkeerd zodat googlen niet lukte ?
Stel zelf eens een leuke vraagquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:07 schreef Breach het volgende:
Weet je ook waarom ze hem De Caje noemde? Ik ben wel benieuwd eigenlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]Haha, slaat dus nergens op eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
Helemaal goe.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:24 schreef belanov het volgende:
na het maken van de goal werd een andere speler dan de doelpuntenmaker in beeld gebracht?
Dat was het rare ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:42 schreef Omnifacer het volgende:
Voller en Boli lijken ook zo op elkaar
Warmquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:08 schreef sjimz het volgende:
En Bernart Dapie was de voorzitter toch?
Stirlea?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:20 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette hun doelman die de strafschoppen stopte ?
Gordon Banks op kopbal van Pele, WK70quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:32 schreef tong80 het volgende:
Wat wordt beschouwd als de beste redding ooit ?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:34 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gordon Banks op kopbal van Pele, WK70
Juistquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:44 schreef tong80 het volgende:
Hij werd blind aan één oog.
Of topic : Welke biljarter overkwam hetzelfde ?
Zijn been moest worden geamputeerdquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:46 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Juist
Hans Vultink
Wat overkwam die andere topkeerper Lev Yashin op latere leeftijd?
Henk Timmer?quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:49 schreef tong80 het volgende:
Welke international uit Nederland was als doelman verkeerd in de oorlog ?
Dat was een held.quote:
Over Wim Landman het volgende:quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:31 schreef tong80 het volgende:
Ben wel benieuwd of het klopt van Landman of dat het een andere foute doelman was
Een tragisch figuur, maar geen fout oorlogsverleden dus.quote:Feit is in ieder geval dat ook het leven van Wim Landman de nodige opmerkelijkheden bevat, met als tragisch hoogtepunt zijn dood. 'Op donderdag 27 juni 1975 rijdt Wim Landman in Rotterdam naar het Centraal Station. De voormalige doelman van Neptunus, Sparta, de 'wilde' Profclub Rotterdam, Holland Sport, SHS en het Nederlands elftal parkeert zijn auto netjes in een vak. Hij loopt naar een perron en springt voor een trein. Wim Landman, 54 jaar, is op slag dood.' Dit schrijft Matty Verkamman in een stukje onder de titel 'De zelfmoord van Wim Landman. Ondergang van een topkeeper'.
Taffarel met de meeste gestopte penalty's?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:23 schreef tong80 het volgende:
Welke Braziliaan heeft een uniek WK-record en wat is dat record ?
Jair was een speler van Inter.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:33 schreef Beschouw het volgende:
Jair scoorde in alle duels van eindtoernooi 1970
Is dezelfde hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jair was een speler van Inter.
Jairzinho reken ik goed
Nee toch ?quote:
Ik wilde je niet tegen het hoofd stotenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:30 schreef Beschouw het volgende:
Ik heb het mis. Jij wist het goed.
Jairzinho heeft nooit in Italië gespeeld.
Geeft niks. Ik ga wel door het stof.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde je niet tegen het hoofd stoten
Welke voetballer werd Stoffel genoemd ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:46 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geeft niks. Ik ga wel door het stof.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke voetballer werd Stoffel genoemd ?
Lehmannquote:Op zondag 25 januari 2009 12:33 schreef tong80 het volgende:
Welke Duitser stak z'n middelvinger op naar zijn eigen publiek ?
Lehmann deed het pas ook hoor. Tegen Cyprus geloof ikquote:
Dan nog was ik eerder.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Lehmann deed het pas ook hoor. Tegen Cyprus geloof ik
Stel nou maar een nieuwe vraag..quote:
Welke speler kreeg op het Jeugd WK 2005 een gele kaart vanwege een nieuwe regel? En wat was die regel?quote:
Tim Vincken schopte de bal terug voor een vrije trap van de tegenstander. En een of andere gek had bedacht dat je geel kreeg als je bij een dood spelmoment van de tegenstander de bal nog zou aanraken.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welke speler kreeg op het Jeugd WK 2005 een gele kaart vanwege een nieuwe regel? En wat was die regel?
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Tim Vincken schopte de bal terug voor een vrije trap van de tegenstander. En een of andere gek had bedacht dat je geel kreeg als je bij een dood spelmoment van de tegenstander de bal nog zou aanraken.
Dus jij ziet liever dat ze irritant de bal wegtrappen nadat er al gefloten is en zo tijd winnen ?quote:Op zondag 25 januari 2009 12:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Tim Vincken schopte de bal terug voor een vrije trap van de tegenstander. En een of andere gek had bedacht dat je geel kreeg als je bij een dood spelmoment van de tegenstander de bal nog zou aanraken.
Vincken schoot de bal juist terug naar de tegenstander zodat ze de vrije trap konden nemen.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus jij ziet liever dat ze irritant de bal wegtrappen nadat er al gefloten is en zo tijd winnen ?
Dat verandert de zaak. Dan heeft de scheids de regel te letterlijk geïnterpreteerdquote:Op zondag 25 januari 2009 12:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vincken schoot de bal juist terug naar de tegenstander zodat ze de vrije trap konden nemen.
Verliezen van Korea in 1966quote:Op zondag 25 januari 2009 12:53 schreef tong80 het volgende:
Wat is de grootste schande van Italië op een WK ?
Griekenland.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:52 schreef tong80 het volgende:
Tegen wie scoorde Maradona op het WK-94 ?
Griekenland?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:52 schreef tong80 het volgende:
Tegen wie scoorde Maradona op het WK-94 ?
Co Prins.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:16 schreef DeTolk het volgende:
Klopt ook. Welke Nederlander speelde ook in deze film en voor welke club kwam hij uit?
Dat dacht ik ook. Hij speelde in de jaren 60quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:35 schreef tong80 het volgende:
Wat was de eerste club in Nederland die grof betaalde voor spelers ?
Die zocht5 ikquote:
Omdat er maar 1 Wereldcup georganiseerd werd in de jaren dat ze de EC1 wonnenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:10 schreef tong80 het volgende:
Waarom speelde Ajax in de jaren 70 maar één keer om de wereldcup ?
Nee ik zoek iets andersquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:12 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Omdat er maar 1 Wereldcup georganiseerd werd in de jaren dat ze de EC1 wonnen
Overath?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:54 schreef tong80 het volgende:
Rzie is goed.
De tweede rede was dat ie een andere geweldige speler voor zich had die zich wel voor volk en vaderland gaf.
Wie ?
Was al bezigquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:19 schreef Beschouw het volgende:
@tong: Kijk ff in Gijptopic naar de filmpjes.
Briegelquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:24 schreef tong80 het volgende:
Met welke Duitser won Preben Elkjaer Larsen het Italiaanse kampioenschap ?
Di Stefanoquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:28 schreef tong80 het volgende:
Briegel speelde altijd met afgezakte sokken. Welke legendarische speler van Real Madrid ging hem voor ?
In beeld moet je letterlijk nemenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:07 schreef tong80 het volgende:
Waardoor kwam de huidige vrouw van van Hanegem voor het eerst in beeld ?
Ze was toch presentatrice bij Veronica?quote:
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze was toch presentatrice bij Veronica?
En waar liet ze die zien ?quote:
Pics or it never happenedquote:
Juistquote:
Geloof me nou maarquote:
Dat zou jou als Heraclied toch niet uit moeten makenquote:
Miteaquote:Op maandag 2 februari 2009 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van wie kreeg Van der Vaart de bal toen hij zijn omhaal/hakbal goal maakte tegen Feyenoord.
De keeper, Van der Sarquote:Op maandag 2 februari 2009 16:47 schreef tong80 het volgende:
Van wie kreeg Bergkamp de bal toen ie scoorde tegen Zwitserland op het EK-96 ?
vd Sar.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:47 schreef tong80 het volgende:
Van wie kreeg Bergkamp de bal toen ie scoorde tegen Zwitserland op het EK-96 ?
Ferdinand ?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie gaf de assist op Bergkamp bij zijn goal tegen Newcastle United?
Pires?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie gaf de assist op Bergkamp bij zijn goal tegen Newcastle United?
Juist.quote:
Diego Tristan.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
..... speelde van 1996 tot 1998 voor Real Betis B. In 1998 vertrok hij naar Real Mallorca. Vanaf 2000 speelde .... bij Deportivo de La Coruña. Bij de club uit Galicië won hij in 2002 de Copa del Rey. Bovendien werd ..... dat jaar met 21 doelpunten pichichi, topscorer van de Primera División. In 2006 werd het contract van ...... door Deportivo ontbonden en de aanvaller tekende vervolgens een contract bij zijn oude club RCD Mallorca. In 2007 vertrok .....naar het Italiaans Livorno Calcio, maar bij deze club scoorde hij slechts één competitiedoelpunt.
Wie is deze speler
Burdenskiquote:Op maandag 2 februari 2009 16:50 schreef tong80 het volgende:
Welke bekende Duitse doelman keepte in zijn nadagen nog een paar wedstrijden voor Vitesse ?
En aan de clubs kon je zien dat het Makaay niet was en verder zijn er de laatste jaren niet zoveel topscorers van Deportivoquote:Op maandag 2 februari 2009 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Livorno maakte hem wel heel makkelijk denk ik
Juist.quote:
Ik reken hem goedquote:
Nadia van Niequote:Op maandag 2 februari 2009 17:45 schreef methodmich het volgende:
Wie was geruime tijd Roys honneponnetje?
Stan Collymorequote:Op maandag 2 februari 2009 17:45 schreef tong80 het volgende:
Roy speelde voor Nottinham Forrest wie was zijn assistent in de spits ?
Stan 'the Man' Collymorequote:Op maandag 2 februari 2009 17:45 schreef tong80 het volgende:
Roy speelde voor Nottinham Forrest wie was zijn assistent in de spits ?
Sorry was bezig in feedback.quote:
Little Mozartquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Weet je ook de bijnaam van Tomas Rosicky
Mulder?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:55 schreef tong80 het volgende:
Bij welke transfer naar Ajax zei Piet Keizer : 'Dit is een garantie voor middelmaat' ?
Bombardaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
FC Groningen
FC Groningen
FC Metz
FC Groningen
FC Groningen
Willem II
Willem II
Willem II
Willem II
Feyenoord
Feyenoord
CD Tenerife
Wie, deze is trouwens wel simpel bedenk ik me
Wouters?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:55 schreef tong80 het volgende:
Bij welke transfer naar Ajax zei Piet Keizer : 'Dit is een garantie voor middelmaat' ?
Bombardaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
FC Groningen
FC Groningen
FC Metz
FC Groningen
FC Groningen
Willem II
Willem II
Willem II
Willem II
Feyenoord
Feyenoord
CD Tenerife
Wie, deze is trouwens wel simpel bedenk ik me
Genot om naar die dikke kont van hem te kijkenquote:
Zelfde type maar 15 jaar later en 10 klassen minderquote:
Rudy?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfde type maar 15 jaar later en 10 klassen minder
Jan van Halst.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfde type maar 15 jaar later en 10 klassen minder
Leuke voetballer.quote:
Juistquote:
Jan is een (cult)held!quote:
Werkt bij WIllem II in de jeugdopleiding.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke voetballer.
Wat doet ie tegenwoordig ?
Zou een leuke analist zijn.
Vieze VVDer is hetquote:
Ok wist ik niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Werkt bij WIllem II in de jeugdopleiding.
Niks cult.quote:
Vond hem meer een type voor de pvdaquote:
Matige voetballer ben ik het helemaal met je eens. Hijzelf denk ik ook welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks cult.
Matige voetballer met verkeerde meningen.
PSV en Sporting Lissabon.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:07 schreef tong80 het volgende:
Voor welke club speelde Rijkaard nooit terwijl ie er onder contract stond ?
Juistquote:
Taribo Westquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:06 schreef sjimz het volgende:
Welke speler?
Auxerre
Inter Milan
AC Milan
Derby County
Kaiserslautern
Partizan
Al-Arabi
Plymouth
Julius Berger
Paykan
Frank de Boer, Cocu en Sarquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:29 schreef methodmich het volgende:
Welke drie internationals van Nederland speelden meer dan 100 interlands?
Urby?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:39 schreef methodmich het volgende:
Natuurlijk Breach!
Wie was de laatste Ajacied uit de eigen opleiding die debuteerde in het Nederlands elftal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |