Zijn been moest worden geamputeerdquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:46 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Juist
Hans Vultink
Wat overkwam die andere topkeerper Lev Yashin op latere leeftijd?
Henk Timmer?quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:49 schreef tong80 het volgende:
Welke international uit Nederland was als doelman verkeerd in de oorlog ?
Dat was een held.quote:
Over Wim Landman het volgende:quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:31 schreef tong80 het volgende:
Ben wel benieuwd of het klopt van Landman of dat het een andere foute doelman was
Een tragisch figuur, maar geen fout oorlogsverleden dus.quote:Feit is in ieder geval dat ook het leven van Wim Landman de nodige opmerkelijkheden bevat, met als tragisch hoogtepunt zijn dood. 'Op donderdag 27 juni 1975 rijdt Wim Landman in Rotterdam naar het Centraal Station. De voormalige doelman van Neptunus, Sparta, de 'wilde' Profclub Rotterdam, Holland Sport, SHS en het Nederlands elftal parkeert zijn auto netjes in een vak. Hij loopt naar een perron en springt voor een trein. Wim Landman, 54 jaar, is op slag dood.' Dit schrijft Matty Verkamman in een stukje onder de titel 'De zelfmoord van Wim Landman. Ondergang van een topkeeper'.
Taffarel met de meeste gestopte penalty's?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:23 schreef tong80 het volgende:
Welke Braziliaan heeft een uniek WK-record en wat is dat record ?
Jair was een speler van Inter.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:33 schreef Beschouw het volgende:
Jair scoorde in alle duels van eindtoernooi 1970
Is dezelfde hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jair was een speler van Inter.
Jairzinho reken ik goed
Nee toch ?quote:
Ik wilde je niet tegen het hoofd stotenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:30 schreef Beschouw het volgende:
Ik heb het mis. Jij wist het goed.
Jairzinho heeft nooit in Italië gespeeld.
Geeft niks. Ik ga wel door het stof.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde je niet tegen het hoofd stoten
Welke voetballer werd Stoffel genoemd ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:46 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geeft niks. Ik ga wel door het stof.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke voetballer werd Stoffel genoemd ?
Lehmannquote:Op zondag 25 januari 2009 12:33 schreef tong80 het volgende:
Welke Duitser stak z'n middelvinger op naar zijn eigen publiek ?
Lehmann deed het pas ook hoor. Tegen Cyprus geloof ikquote:
Dan nog was ik eerder.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Lehmann deed het pas ook hoor. Tegen Cyprus geloof ik
Stel nou maar een nieuwe vraag..quote:
Welke speler kreeg op het Jeugd WK 2005 een gele kaart vanwege een nieuwe regel? En wat was die regel?quote:
Tim Vincken schopte de bal terug voor een vrije trap van de tegenstander. En een of andere gek had bedacht dat je geel kreeg als je bij een dood spelmoment van de tegenstander de bal nog zou aanraken.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welke speler kreeg op het Jeugd WK 2005 een gele kaart vanwege een nieuwe regel? En wat was die regel?
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Tim Vincken schopte de bal terug voor een vrije trap van de tegenstander. En een of andere gek had bedacht dat je geel kreeg als je bij een dood spelmoment van de tegenstander de bal nog zou aanraken.
Dus jij ziet liever dat ze irritant de bal wegtrappen nadat er al gefloten is en zo tijd winnen ?quote:Op zondag 25 januari 2009 12:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Tim Vincken schopte de bal terug voor een vrije trap van de tegenstander. En een of andere gek had bedacht dat je geel kreeg als je bij een dood spelmoment van de tegenstander de bal nog zou aanraken.
Vincken schoot de bal juist terug naar de tegenstander zodat ze de vrije trap konden nemen.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus jij ziet liever dat ze irritant de bal wegtrappen nadat er al gefloten is en zo tijd winnen ?
Dat verandert de zaak. Dan heeft de scheids de regel te letterlijk geïnterpreteerdquote:Op zondag 25 januari 2009 12:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vincken schoot de bal juist terug naar de tegenstander zodat ze de vrije trap konden nemen.
Verliezen van Korea in 1966quote:Op zondag 25 januari 2009 12:53 schreef tong80 het volgende:
Wat is de grootste schande van Italië op een WK ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |