quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:09 schreef Florian_ het volgende:
Je kunt het beste naar een reizbureau om daar wat invormatie op te fragen over buzreisen!
Of Croatia Airlines http://www.croatiaairlines.com/ kun je ook wel goedkoop mee vliegen denk ik. Moet je naar Pula Airport als je naar Porec wilt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:07 schreef Mascleta het volgende:
Ryanair = goedkope lijnvluchten
Eurolines = goedkope buslijnen ( internationaal )
Gogo en Beachmasters gaan naar Porec en Rovinj zover ik weet alleen zijn dit reizen die je in principe alleen met camping of appartement kan boeken.
Je begeleider roept, het is tijd voor je middag-papje. Hop hop... terug naar waar je vandaan kwam, ga daar maar spelen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:22 schreef Mascleta het volgende:
Ik hebt een huiz in Rovinjuh en ik vliegd alteid vanav schiphoL oP Trieste en dan met de trijn naar Pula JWZelluv!
Omdat het moet!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:24 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je begeleider roept, het is tijd voor je middag-papje. Hop hop... terug naar waar je vandaan kwam, ga daar maar spelen.
Als je echt dyslectisch was, kon je dat woord inmiddels al prima typen, dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:30 schreef Tomjeh het volgende:
[..]
sorry dyslectsie en was beetje snel aan het typen
Nee joh! Neem Singapore Airlines, daar kom je tenminste mee thuis.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:07 schreef Mascleta het volgende:
Ryanair = goedkope lijnvluchten
Eurolines = goedkope buslijnen ( internationaal )
Gogo en Beachmasters gaan naar Porec en Rovinj zover ik weet alleen zijn dit reizen die je in principe alleen met camping of appartement kan boeken.
Vorig jaar ben ik met wat vrienden ook op een busreis naar Kroatië geweest, dat ging via kras.nl.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:00 schreef Tomjeh het volgende:
Ik wou met wat vrienden naar Camping Valkanela in Porec Kroatië gaan een van mijn kameraden gaat daar altijd heen met zijn vader dus kent het daar redelijk goed. maar wat ik me afvroeg is weet iemand een plek waar je alleen een busreis kan plannen, het lijkt wel of je alleen een busreis met een appartement kan plannen.
Alvast bedankt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |