Spaar je de moeite, ik heb er zelf weinig zin inquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja en nee. En die dialoog wil ik best met je voeren, maar niet hier.
lolquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Spaar je de moeite, ik heb er zelf weinig zin in![]()
.
Zeg zal ik je even recht op je neus swaffelen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof niet in God in de vorm van een mannelijke hoedanigheid en dus ook niet in een bijbehorend lijntje naar uitverkorenen.
Neequote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:56 schreef bigbird het volgende:
[..]
Alleen vanwege Utrecht (was het geloof ik?) of?
Vertel, je mag je toch buiten de stadsgenzen gaan begeven voor je werk?quote:
Rigoreus? meet wie niet wil horen.........quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rigoreus, als je een Q'tje gaat doen zeg maar...
quote:
Haarlem een stad? Ik moest giechelenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel, je mag je toch buiten de stadsgenzen gaan begeven voor je werk?
Sinds 1245 al!quote:
Ik neem het graag op voor het wonderschone Haarlem.quote:
Volgens mij ben ik nog nooit in Haarlem geweest. Het trekt me ook niet. Het klinkt zo... Noord-Hollands. Zo Almere meets Bloemendaal. Zo bloemenveiling-achtig, Amsterdam zonder de sjeu. Bovenkarspelen, maar dan uit de hand gelopen qua formaat. Ik weet niet waarom, maar ik heb er hele negatieve associaties meequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem het graag op voor het wonderschone Haarlem.
Al 5 jaar beste winkelstad van nederlandquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog nooit in Haarlem geweest. Het trekt me ook niet. Het klinkt zo... Noord-Hollands. Zo Almere meets Bloemendaal. Zo bloemenveiling-achtig, Amsterdam zonder de sjeu. Bovenkarspelen, maar dan uit de hand gelopen qua formaat. Ik weet niet waarom, maar ik heb er hele negatieve associaties mee.
Vol met Lush zeker?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:47 schreef CherryLips het volgende:
Mag ik ook in Plaatjes inbouwkast? Maar dan wil ik wel een inbouwkast in de inbouwkast.
Het lijkt net een huisquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En kleren. En chocola. En dvd's en boeken.
Dankquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:50 schreef Anthraxx het volgende:
Godt, ik las net je verwijderde posts nog en ik wil je gewoon succes wensen. Hopelijk komt er snel een fijne oplossing.
Skippen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:55 schreef nectarientje het volgende:
Wat heb ik een hekel aan verplichte borrels met speeches die nergens over gaan
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:45 schreef Godtje het volgende:
Al 5 jaar beste winkelstad van nederland
Dat er voor de rest al bijna niks klopt in je hoofd is dit alleen maar een extra bevestiging van.
jij bent ook op de inauguratie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:55 schreef nectarientje het volgende:
Wat heb ik een hekel aan verplichte borrels met speeches die nergens over gaan
Dat ging nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:56 schreef Godtje het volgende:
Skippen!
gheghe, is daar ook een borrel bij?quote:
Omg, dat is wel erg ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat ging nietWe zijn serieus gecontroleerd op aanwezigheid.
Gezien de vaderlandslievendheid van de meesten zou het mij niks verbazen als ze er vrij voor hebben genomen. Als het donkere mensen zijn, zijn het natuurlijk gewoon werklozen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:54 schreef rhubarbje het volgende:
hebben al die amerikanen nou vrij genomen of gekregen voor die dinges
Een gala zelfs!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gheghe, is daar ook een borrel bij?
ik gok dat er straks goed geborrelt gaat wordenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gheghe, is daar ook een borrel bij?
Ik zit nog in de treinquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Omg, dat is wel erg ja.
Iedereen nu ook Obama aan het kijken?
uiteraardquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Omg, dat is wel erg ja.
Iedereen nu ook Obama aan het kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |