Jawel, ik ben een beetje in de war met de periodes geloof ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:35 schreef stofzuierslang het volgende:
[..]
Als het goed is al je opgebouwde vakantierechten en vakantiegeld en ja wordt in periode 2 uitbetaald. Heb je geen brief gehad dan?
Je heb teen contract van meer dan 12uur per week dus dan krijg je in periode 2 niks uitbetaald. van vakantiegeld voor jou veranderd er niks.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:08 schreef Nouwk het volgende:
Oke, ik heb ook geen brief gehad over vakantiedingen hoor, ik werk dan ook meer per week op contract, maar vakantiegeld volgende week uitbetalen wist ik nog niet!Maargoed, ik verdien nu als 18-jarige caissiere B (maar volgende maand pas op contract, ook al ben ik het een ruim jaar al
) iets van euh.. 4.50 deze periode? Vorige periode 3.87
Waarom ik dit nu eigenlijk doe, maargoed!
heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:12 schreef schuilnaampje het volgende:
ben benieuwd of die nieuwe sm van de Ah to go nog wat hoort van z'n medewerker met de piercing...
hoe kan het dat ik ook 18 ben, ook caissiere B en meer verdien dan jou?quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:08 schreef Nouwk het volgende:
Oke, ik heb ook geen brief gehad over vakantiedingen hoor, ik werk dan ook meer per week op contract, maar vakantiegeld volgende week uitbetalen wist ik nog niet!Maargoed, ik verdien nu als 18-jarige caissiere B (maar volgende maand pas op contract, ook al ben ik het een ruim jaar al
) iets van euh.. 4.50 deze periode? Vorige periode 3.87
Waarom ik dit nu eigenlijk doe, maargoed!
Je werkt er langer?quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:34 schreef uitje4life het volgende:
[..]
hoe kan het dat ik ook 18 ben, ook caissiere B en meer verdien dan jou?
Ik ben 17, verkoper B en ik verdien ook 4.65 dus,quote:
?quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:12 schreef schuilnaampje het volgende:
ben benieuwd of die nieuwe sm van de Ah to go nog wat hoort van z'n medewerker met de piercing...
eerste slokje was een beetje vaag... maar niet verkeerd.... vrijdag met avondetenquote:
Die ene op atlasbier lijkende blikken gaan als warme broodjes.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:42 schreef waterreus23 het volgende:
Alle middelbare scholieren over het zien van de 0,5 liter variant van Rodeo en Red Bull:
'Wajoooooooooooh, kijk zo groot. Ik zweer je deze moet ik hebben'
Nee, op papier ben ik nog geen verk. B, volgende periode pas want dan werk ik er een jaar, al vervul ik de functie al ruim een half jaar maargoed. Ik verdien 4.60 ofzo, waarschijnlijk hetzelfde als monsterd. Ben benieuwd maandag!quote:
De verkeerde informatie is hier gebruikt, dat het ingaat per periode 2 dus het salaris dat 2 maart word betaald.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:48 schreef Bosnier het volgende:
Medewerkers die het betreft, kunnen begin februari hun eerste all-in loon verwachten.
volgens: http://www.nu.nl/economie(...)on-albert-heijn.html
Het is toch zo dat je niet meer automatisch caissiere B wordt na 1 jaar? Ik stond ook al na een half jaar ofzo zelf te sluiten bij de kassa.... K hoop voor je dat je wel B wordt....quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:47 schreef Nouwk het volgende:
[..]
Nee, op papier ben ik nog geen verk. B, volgende periode pas want dan werk ik er een jaar, al vervul ik de functie al ruim een half jaar maargoed. Ik verdien 4.60 ofzo, waarschijnlijk hetzelfde als monsterd. Ben benieuwd maandag!
Zit dan het hele vakantiegeld erbij????quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:41 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
De verkeerde informatie is hier gebruikt, dat het ingaat per periode 2 dus het salaris dat 2 maart word betaald.
Ja dan ziy het hele vakantiegeld er bij, er van uitgaande dat de rechter het niet tegen houdquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:55 schreef Bosnier het volgende:
[..]
Zit dan het hele vakantiegeld erbij????
En hoe komt ''t dat me vakantieuren al 4 maanden lang 44 uur zijn, normaal hoort 't toch hoger te worden, maar een vriend zij dat er in de computer meer uren staan?
Wat versta je onder het zelf sluiten van je kassa? Je afmelden en de kassa aan het einde van de avond naar het telkantoor brengen? Daar is volgens mij geen Cassiere B voor verreist. Cassiere B is als je op info mag staan geloof ik, en ik weet ook niet zeker of je nog wel binnen de regeling van 1 jaar valt. DIe hebben ze afgeschaft, nu wordt je naar inzicht van je leidinggevende verkoper B..quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:44 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Het is toch zo dat je niet meer automatisch caissiere B wordt na 1 jaar? Ik stond ook al na een half jaar ofzo zelf te sluiten bij de kassa.... K hoop voor je dat je wel B wordt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |