Jawel, maaar iedereen zegt hele tijd wat anders, dus volgend maand lekker shoppen in de Outlets van Roermond:)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:35 schreef stofzuierslang het volgende:
[..]
Als het goed is al je opgebouwde vakantierechten en vakantiegeld en ja wordt in periode 2 uitbetaald. Heb je geen brief gehad dan?
Wat er in de computer staat klopt niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:55 schreef Bosnier het volgende:
[..]
Zit dan het hele vakantiegeld erbij????
En hoe komt ''t dat me vakantieuren al 4 maanden lang 44 uur zijn, normaal hoort 't toch hoger te worden, maar een vriend zij dat er in de computer meer uren staan?
lol je gaat er sowieso niet op vooruitquote:Zoveel? Ik vond het al een kutregeling en ik ga er maar 60 cent per uur op vooruit![]()
![]()
![]()
rrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!
graftakketyfus regeling
van 5,17 naar 5,81
Klopt de winstuitkering er in is dan ook voor de part-timers wel gunstigerquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:38 schreef Rucebo het volgende:
Als ze mijn contract niet verlengen in de zomer (redelijke kans) dan is het uiteindelijk wel gunstig. Anders was ik die winstuitkering in december sowieso misgelopen...
Ik bedoel dus als nep-teamleider de kassa-afdeling afsluiten. De kweek van vakantieuren voor dit jaar + saldo afgelopen jaar wordt dan uitbetaald ofzo?quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:31 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Wat versta je onder het zelf sluiten van je kassa? Je afmelden en de kassa aan het einde van de avond naar het telkantoor brengen? Daar is volgens mij geen Cassiere B voor verreist. Cassiere B is als je op info mag staan geloof ik, en ik weet ook niet zeker of je nog wel binnen de regeling van 1 jaar valt. DIe hebben ze afgeschaft, nu wordt je naar inzicht van je leidinggevende verkoper B..
Ja die dingen deed ik ook... Alleen sluit ik nooit meer omdat ik nu 3x in de week trainen heb. Info sta ik nog wel vaak.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:56 schreef Nouwk het volgende:
Ja ik word wel B, ik viel nog net onder de oude regeling van automatisch na een jaar. Voor het bedrijf nu voordelig, voor mij dus niet. Ik sta info, open en sluit, stuur aan, doe klachtafhandeling etc dus ik neem aan dat ik wel de functie van B vervul hoorMaar volgende periode [as!
gisteravond bij t avondeten zo'n blik Rockstar weggedronken... lekker!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:09 schreef Simsfan88 het volgende:
Die halve liter energy drinks zijn echt te veel. Ik drink zo af en toe weleens de gewone Euroshopper energy drink, nu die Monster van een halve liter geprobeerd, gaat echt nergens over. Veul te veul
sommige mensen toch ook..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:15 schreef Simsfan88 het volgende:
Fijn, klanten die verder kijken dan hun neus lang is. Sta ik naast de beschuit, "meneer, weet u waar ik de beschuit kan vinden"? Nee dude, geen idee
Ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:56 schreef Graa het volgende:
weet iemand misschien of er een uitzondering kan worden gemaakt om verkoper B te worden?
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 1 februari 2009 18:47 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Yup en belastingaangifte is ingevuldkrijg ¤130 terug
.
Wanneer je teveel betaald hebt.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
En wanneer krijg je iets terug?
Belastingaangifte 2008 (deel 2)quote:Op zondag 1 februari 2009 19:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
En wanneer krijg je iets terug?
Rodeo Sugarfree is the best!quote:Op zondag 1 februari 2009 18:26 schreef Rikketik het volgende:
Ah, kom op. ES energydrink is toch wel zo ranzig. Ik gruwel alleen al van de geur.
oh nou ik heb het nu ook binnenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:24 schreef Rikketik het volgende:
Ik krijg het altijd precies om 12.30, nog even geduld dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |