Aangenaamquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb serieus nog geen enkele vrouw meegemaakt die winkelen naar nieuwe kleding, schoenen, meubelstukken, decoratie of ander spul om haar volledig uitgedachte leventje mee te verwerkelijken niet leuk vond.
het is dan ook wel zo dat die vrouwen/dames vrij zeldzaam zijn. Ze zijn er wel, maar die zijn zeer in de minderheid.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb serieus nog geen enkele vrouw meegemaakt die winkelen naar nieuwe kleding, schoenen, meubelstukken, decoratie of ander spul om haar volledig uitgedachte leventje mee te verwerkelijken niet leuk vond.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:43 schreef Bootje84 het volgende:
Wat ik zoek in een vrouw..
Een vrouw met gevoel voor humor, levenslust, passie, initiatiefrijk, prettig gestoord, serieus op zn tijd, geil, lief, een béetje aanhankelijk (met mate), ambitieus, leuke uitstraling, goede achtergrond.
minpunten bij een vrouw:
- roken (direct exit)
- geldwolf (direct exit)
- bier drinken (vind ik niet vrouwelijk.. betekend niet exit, maar vind het een minpuntje)
- té vrouwelijk. (Beetje vrouwelijk geen probleem, maar niet huilen als je nagel breekt)
- drankorgel (kost me teveel breezers)
- inactief in bed
- saai
- mensen die spiritueel zijn (heb ik niets mee.. ben wel gelovig, maar geloof niet in geesten enzo..)
En dan zeggen ze dat vrouwen hoge eisen stellen tegenwoordigquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:06 schreef Manono het volgende:
zo he! jij klinkt anders ook best saai, voor zo'n eisenpakket, godsamme![]()
you better be rich, if not damn good looking
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |