quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Moet je eens heel snel achter elkaar posten...
Life is a bitch....quote:
and then yoou marry onequote:
Heb jij zo'n snel toetsenbord?quote:
lekker!quote:
Oh ja, moet nog een choco de luxe even uit dat apparaat trimmen.quote:
Jullie hebben ook zon DE apparaat?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, moet nog een choco de luxe even uit dat apparaat trimmen.
Ja, met van dat vieze theewater als iemand er voor koffie heeft gepakt. Twee keer doorspoelen en dan pak ik weer theewaterquote:
Preciesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, met van dat vieze theewater als iemand er voor koffie heeft gepakt. Twee keer doorspoelen en dan pak ik weer theewater
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Moet je eens heel snel achter elkaar posten...
oh die postvertraging bedoelen julliequote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probeer maar eens 2 posts achter elkaar in snel tempo te posten
Postvertragingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
oh die postvertraging bedoelen jullie
ok. weet ik dat ook weer
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:59 schreef Pheno het volgende:
En waarom elk bedrijf toch weer dat apparaat leasd/huurt is me een raadsel, het is volgens mij door fokdevvers gemaakt.
Bv een glas (ja, doorzichtig) detecteert ie niet, dus moet je eje hand voor het infrarood dingetje houden om het te foppen. Want ja, wie drinkt er nu thee uit een glas???? Domme gebruikers ook
Heerlijk, dat soort ontwerpers die geen rekening houden met de gebruikerquote:
Dat heb je goed gelezen. Even kijken op mij care-o-meter.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:07 schreef OA het volgende:
leasd?
Best kansloos.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb je goed gelezen. Even kijken op mij care-o-meter.
Nee, slaat niet uit....
De taal evolueert.quote:
je gaat pedo's rammen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:18 schreef JortK het volgende:
Mooie route voor vanavond: http://www.gmap-pedometer.com/?r=2503074
Of kinderen.quote:
Precies. En ze klagen altijd als ze dat doenquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. En ze klagen altijd als ze dat doen
Ik sta er inquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. En ze klagen altijd als ze dat doen
Genoeg hier in Den Haag.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker van die berbers meppen, dat moet opluchten.
Pak de fiets.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:22 schreef JortK het volgende:
Maar die route wil ik binnen een uur afleggen
Fiets 'm dan ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:32 schreef JortK het volgende:
Dan kan ik nooit die halve marathon in juni lopen
Neucken?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Zaterdagavond dus Jakarta onveilig maken
Jawel. Eerst teruglezen + eventuele reacties op teruggelezen posts, dan "moggequote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Je spambot loopt niet in de goede volgorde.
Teruglezen ja.. dat deed ik ook ooit wel eens.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Eerst teruglezen + eventuele reacties op teruggelezen posts, dan "mogge![]()
" dan de rest.
quote:
Doe je best.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, jullie moeten wel een beetje doorposten want met mijn superdeluxsnelle internet houd ik jullie met gemak bij nu.
God heeft het niet zo bedoeld inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Lekker weer; twee grietjes: 1 met lekker grote borsten, de andere met een lekkere kont. Maar combineren ho maar.. hoe kun je dan als man monogaam zijn?
Iemand moet het doenquote:
Als er een god zou bestaan zou het wel goed geregeld zijn zeg ik je.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:44 schreef JortK het volgende:
[..]
God heeft het niet zo bedoeld inderdaad
Ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
doe je morgen dan direct even een samenvatting voor diegenen die niet teruglezen?
Werd Pheno afgekolft door kinderen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Samenvatting:
een hele kudde spamposts, iets over kinderen van Pheno en afkolven.
Jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Werd Pheno afgekolft door kinderen?
OAquote:
HOAX, ik ben een virtuele kloon, dat kan niet!~quote:
pics!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Owh, dat meidje met de lekkere kont heeft ook wel een mooi lichaam verder, net had ze nog een jas aan, nu niet meer.
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Owh, dat meidje met de lekkere kont heeft ook wel een mooi lichaam verder, net had ze nog een jas aan, nu niet meer.
Altijd handig hoor, als ik iets heb gemist. Dan wijst MPG me er op!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
doe je morgen dan direct even een samenvatting voor diegenen die niet teruglezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zit in een cafe, zal maar geen foto's maken zo.. kom hier wel vaker, andere keer wellicht.. als ik terug ben uit Jakarta volgende maand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
didn't happen dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zit in een cafe, zal maar geen foto's maken zo.. kom hier wel vaker, andere keer wellicht.. als ik terug ben uit Jakarta volgende maand.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: