Eva? die ken ik niet, wel Cranberriesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doel je op Eva of bedoel je iets anders?
zijn ze helemaal van de ratten besnuffeldquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:27 schreef TheZapster het volgende:
Mijn nieuwe wasmachine zou tussen half 2 en half 4 bezorgt worden maar die klootzakken zijn er nog niet
Altijd zo met die gastenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:27 schreef TheZapster het volgende:
Mijn nieuwe wasmachine zou tussen half 2 en half 4 bezorgt worden maar die klootzakken zijn er nog niet
doe dan maar 1quote:Stem hieronder op jouw favoriet. Welke oude knaller gaat er in als koek?
James Brown - Sex machine
Wild Cherry - Play that funky music
Prince - 1999
Idd. Stelletje ratten zijn het!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zijn ze helemaal van de ratten besnuffeld
Ik vind dat ze 's wat anders van 'm moeten draaien. Die gast heeft zo ontzettend veel gemaakt, waarom altijd die eeuwige Sexmachine!quote:
Inderdaad ja, en het is niet eens zijn beste plaat.. Hij heeft zoveel betere platen gemaakt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind dat ze 's wat anders van 'm moeten draaien. Die gast heeft zo ontzettend veel gemaakt, waarom altijd die eeuwige Sexmachine!
Nou, wat een zeurpietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:43 schreef ruud.nl het volgende:
Wat heeft die gast van the Fray toch een ongelofelijke zeikstem!
Wat wil je wetenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:35 schreef on_air het volgende:
[..]
Verder wens ik natuurlijk wel op de hoogte gehouden te worden.
Alles onder het bed geschoven?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:57 schreef Piles het volgende:
Was ik weer
Ff puingeruimt in de chaos op mn kamer
Ik zou het je graag willen uitleggen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:53 schreef on_air het volgende:
[..]
Waarom mensen zo verwarrend kunnen zijn.
Niet meedenken, maar nadoenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou het je graag willen uitleggen.
Niet nadenken, maar meedoen. Zoals Youp ooit zei.
De (positieve-) sfeer is ook weer helemaal terug. Zal toch wel komen door de Limburgse gezelligheidquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:04 schreef TheZapster het volgende:
Topics gaan meteen wel weer een stuk sneller met Roel
...En de Brabantsequote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De (positieve-) sfeer is ook weer helemaal terug. Zal toch wel komen door de Limburgse gezelligheid.
Bulldozer nodig gehadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:57 schreef Piles het volgende:
Was ik weer
Ff puingeruimt in de chaos op mn kamer
Ik moest een USB hebben van groot naar klein, maar ik heb 'em al gevonden. Moeders die dingen overal neerleggenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hele doos heeft met usb kabeltjes , welke heb je nodig
USB naar Mini-USB bedoel je?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik moest een USB hebben van groot naar klein, maar ik heb 'em al gevonden. Moeders die dingen overal neerleggen![]()
![]()
Hehe, gepraat is afgelopen, ik kan weer monteren!
USB naar 2.0 is dat tochquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
USB naar Mini-USB bedoel je?
[ afbeelding ]
Yep, moest vandaag van 6.15 tot 15.00. Iets langer blijven plakken, gezellig wat kletsen met collega's.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], klaar met werken , damn echt respect heeft voor jouw werktijden
Roel!quote:
Niet gelijk zo moordzuchtig hequote:
Nee hoor, USB 2.0 heeft exact dezelfde connector als normale USB (die grote dus). Je hebt echter 2 andere soorten aansluitingen (zowel 1.0 als 2.0), namelijk Mini-USB en een vierkante waarvan ik de naam niet weet (wordt vaak gebruikt bij printers).quote:
Ahaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, USB 2.0 heeft exact dezelfde connector als normale USB (die grote dus). Je hebt echter 2 andere soorten aansluitingen (zowel 1.0 als 2.0), namelijk Mini-USB en een vierkante waarvan ik de naam niet weet (wordt vaak gebruikt bij printers).
aan de foon hehquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Kom op Eliza, die handjes in de lucht! Je bent toch geen mietje!
Inderdaad en dan ook nog het beste nummer van heden nu op kinkfmquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Een uur later dan de planning, dat valt best mee !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |