USB naar Mini-USB bedoel je?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik moest een USB hebben van groot naar klein, maar ik heb 'em al gevonden. Moeders die dingen overal neerleggen![]()
![]()
Hehe, gepraat is afgelopen, ik kan weer monteren!
USB naar 2.0 is dat tochquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
USB naar Mini-USB bedoel je?
[ afbeelding ]
Yep, moest vandaag van 6.15 tot 15.00. Iets langer blijven plakken, gezellig wat kletsen met collega's.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], klaar met werken , damn echt respect heeft voor jouw werktijden
Roel!quote:
Niet gelijk zo moordzuchtig hequote:
Nee hoor, USB 2.0 heeft exact dezelfde connector als normale USB (die grote dus). Je hebt echter 2 andere soorten aansluitingen (zowel 1.0 als 2.0), namelijk Mini-USB en een vierkante waarvan ik de naam niet weet (wordt vaak gebruikt bij printers).quote:
Ahaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, USB 2.0 heeft exact dezelfde connector als normale USB (die grote dus). Je hebt echter 2 andere soorten aansluitingen (zowel 1.0 als 2.0), namelijk Mini-USB en een vierkante waarvan ik de naam niet weet (wordt vaak gebruikt bij printers).
aan de foon hehquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Kom op Eliza, die handjes in de lucht! Je bent toch geen mietje!
Inderdaad en dan ook nog het beste nummer van heden nu op kinkfmquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Een uur later dan de planning, dat valt best mee !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |