X-files is zo duurquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Arrested Development als je van comedies houdt, 30 Rock is ook erg grappig.
Ehm, X-Files?. Twin Peaks?
.
http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B000UZDO5I/ref=pd_bbs_sr_olp_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1232409944&sr=8-1quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:04 schreef Breach het volgende:
[..]
X-files is zo duur
Twin Peaks wil ik binnenkort eindelijk eens gaan kijken. Temeer omdat ik er binnenkort in de buurt op vakantie ga en daar dus waarschijnlijk ook langs kom
Wow, bij bol.com 190 euroquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B000UZDO5I/ref=pd_bbs_sr_olp_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1232409944&sr=8-1
Valt mee.. Wel US regio coded.
Okay, de laatste.quote:
You fucking idiot, you're a moron.. God was fucking with you.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Okay, de laatste.
Die laatste grap.
Als je dit leuk vindt, moet je maar ff zoeken. Er zijn zat hele shows van hem.
Hij is echt briljant.. Een filosoof die zijn ideeen in comedy stopt..
Er staat een onwijs goeie docu op Youtube, waarin veel bekende mensen aan het woord komen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
You fucking idiot, you're a moron.. God was fucking with you.![]()
Morgen maar eens wat meer filmpjes van hem bekijken..
.
Ja en ssst, ik hoor hier niet te postenquote:
Whehe, hij is fijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er staat een onwijs goeie docu op Youtube, waarin veel bekende mensen aan het woord komen.
Het is echt zo ongelooflijk zonde dat hij al zo jong dood ging. Alvleesklierkanker.
Hij is in 7 delen opgesplitst, dit is deel 1..
Have fun. Zelfs 15 jaar na dato is het nog eng actueel..
Nog steeds een verslag aan het maken hierquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:26 schreef Dos37 het volgende:
goedendag, nog steeds aan het leren hier
Die is echt geniaal ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:16 schreef toma het volgende:
[..]
Die zijn ook geweldig
Nog even een filmpje posten
gewoon omdat het kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |