Kraay is misschien nog een beetje kritisch, Johan is tot nu toe erg lief voor Reker geweest.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:31 schreef buddyb het volgende:
zit kraay er weer...
kunnen ze niet gewoon met z'n tweeen zitten + een gast?
Ééntje die ik totaal niet bij PSV vind passen.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
De 1ste naam van een trainer is al gevallen
PAULTJUUHHHHHHHHHHquote:
Stuur je vraag inquote:Op maandag 2 februari 2009 21:39 schreef BB-King het volgende:
Draagt Reker nu een toupetje of is die diepe inham "puur natuur"?
Dat zou ik nu eigenlijk wel eens willen weten deze avond.
Hij heeft deze uitzending niet voor niets afgehuurdquote:Op maandag 2 februari 2009 21:44 schreef groenen het volgende:
Die gast denkt het hele programma te kunnen vullen.
quote:
Cassio Ramosquote:
Dat weet ik wel, maar er speelt geen Casio bij PSV.quote:
Chillen met m'n Goomiesquote:
Jan Reker is hier erg goed in dat moet ik m nageven. Hij heeft zich grondig voorbereid en kan zowat alles tegenspreken. Daardoor wordt het wel een hoop kommaneukerij.quote:
Wie gaat er nou hardlopen 's nachts?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:54 schreef Tommeke het volgende:
Ik ga maar een stukje hardlopen ofzo, val bijna in slaap hier
Het is nog geen 22 uurquote:Op maandag 2 februari 2009 21:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wie gaat er nou hardlopen 's nachts?
Evert?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:58 schreef Paul het volgende:
"Ik hoop dat u een goed stuk kaas en een lekkere wijn bij de hand heeft "
Een bavaria en gezouten pinda's, een redelijk alternatief.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:58 schreef Paul het volgende:
Inderdaadquote:Op maandag 2 februari 2009 22:02 schreef tong80 het volgende:
Wat een verschil tussen Kraaij de schnabbelaar op SBS en de analist bij VI
Mensen die 22.00 al 's nachts vindenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wie gaat er nou hardlopen 's nachts?
'Want ik zou niet weten hoe die gladde Genee die stugge Reker onder de tafel gaat krijgen'quote:Op maandag 2 februari 2009 21:58 schreef Paul het volgende:
Het scheelde anders niet veel hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 22:04 schreef vivelafete het volgende:
Wat zit ie ook te lullen over Koeman en Schuitema. Alsof Koeman ineens een held werd toen het kampioenschap werd behaald.
Die is te slim.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Als is Reker nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel.²
Ja, allemaal vakantievrienden.quote:
campingvriendenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, allemaal vakantievrienden.²
En jij kijkt er al 40 minuten naarquote:Op maandag 2 februari 2009 22:12 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, ze zijn al 40 minuten over deze onzin aan het lullen.
Neh, heb nog een tijdje naar Sport1 gekeken, maar dat praatprogramma is nu ook afgelopen.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En jij kijkt er al 40 minuten naar.
is er iets anders boeiends op danquote:Op maandag 2 februari 2009 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En jij kijkt er al 40 minuten naar.
Hij komt op mij over als zo'n onbetrouwbare VVD'er.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:13 schreef tong80 het volgende:
Jan Reker is een enge man
Komt me over als een homo die zelf nooit heeft kunnen voetballen.
Idd een kruising tussen Harry Mens en Hans Wiegelquote:Op maandag 2 februari 2009 22:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij komt op mij over als zo'n onbetrouwbare VVD'er.
En die is overledenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, allemaal vakantievrienden.²
Die haarscheiding van Reker ookquote:Op maandag 2 februari 2009 22:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
tering, echt veel ruzie en onenigheid bij PSV de laatste jaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |